Szerző Téma: [TuT]Boostok  (Megtekintve 4077 alkalommal)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
[TuT]Boostok
« Válasz #15 Dátum: 2010. Május 01. - 09:57:37 »
0
Természetesen vannak olyan lehetoségek is, de én az ebben a témában megemlített kódokról nyilatkoztam.
 
Idézetet írta: ScreaM date=1270986584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

KEY_SPRINT

 
ez mióta W?

ez a Space, de mind1.


am GroX, te tanultál e egyáltalán négyzetgyököt?  :o

 
Ahogy Epsilon mondaná: egy kis térgeometria.
Térgeometriát 10. -ben tanulnak a diákok.  ;) :D
 
[/quote]
Hát ez nem nyert okoska.
A 8.-as matek tankönyv 2. kötetének 44. oldala már a térgeometriával foglalkozik.
Visszatérve a KEY_SPRINT-hez ez nem feltétlenül a space gomb hanem amire a játékos beállítja ;)
(Nálam pl. shift)

GroX

  • Vendég
[TuT]Boostok
« Válasz #16 Dátum: 2010. Május 01. - 16:22:11 »
0
Gametextbe meg lehet oldani h a játékosnak beálítottat írja ki nem pedig azt h pl H gomb... Csak sajnos nehezen értelmezheto amikor kiírja :/
 
A 8.-as matek tankönyv 2. kötetének 44. oldala már a térgeometriával foglalkozik.[/quote]
Csak sajnos ez a kiadótól is függ. A mienkben elvileg benne van, de van amiben nem.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
[TuT]Boostok
« Válasz #17 Dátum: 2010. Május 01. - 19:18:47 »
0
Hát ez nem nyert okoska.[/quote]
mért, volt tét?  :o

amúgy meg ha rossz a gta_sa.set -et akkor törölni kell és újra beállítani, de én alapon hagyom. írjunk már gratulációt is -.-


alien, azér jó lett, bár kicsit magyarosabb lehetne, és még elmagyarázni mi micsoda. ez nekem (ha 1napos kezdo lennék) kínai lenne

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[TuT]Boostok
« Válasz #18 Dátum: 2010. Május 02. - 09:07:03 »
0
Csináljunk pár globális változót
 
new Float:x, Float:y, Float:z;

 
Ezzel megkíméljük magunkat a sokszoros újrabeírkálástól, egyszerubb lesz a munka. Aztán, leegyszerusíthetjük a scriptünket
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
 if(newkeys == KEY_FIRE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return  GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.4);
 else if(newkeys == KEY_SPRINT && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return  GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y+0.4, z);
return 1;
}

 
Ám, ha csak a speedboostokra használjuk a gombokat, akkor használhatjuk csak egyszer, a callback elején:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
 if(newkeys == KEY_FIRE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z+0.4);
 else if(newkeys == KEY_SPRINT && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y+0.4, z);
return 1;
}

[TuT]Boostok
« Válasz #19 Dátum: 2011. Március 17. - 18:08:07 »
0
Helló.Nem akarok bumpolni de ez most fontos lenne az Õ és az Ú betûnek mi az \"elnevezése\"? máshogy nem tudom mondani bocsi.

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
[TuT]Boostok
« Válasz #20 Dátum: 2011. Március 17. - 18:18:43 »
0
Messi\" post=\"122318\" timestamp=\"1300381687\"]
Helló.Nem akarok bumpolni de ez most fontos lenne az Õ és az Ú betûnek mi az \"elnevezése\"? máshogy nem tudom mondani bocsi.
 
[/quote]Ezeknek nincs \"elnevezése\". Ezen az oldalon le vannak írva az összes a sa-mpban használható billentyûnek az \"elnevezése\".

Nem elérhető Mambo

  • 4239
    • Profil megtekintése
[TuT]Boostok
« Válasz #21 Dátum: 2011. Március 17. - 18:19:11 »
0
Messi\" post=\"122318\" timestamp=\"1300381687\"]
Helló.Nem akarok bumpolni de ez most fontos lenne az Õ és az Ú betûnek mi az \"elnevezése\"? máshogy nem tudom mondani bocsi.
 
[/quote]
Értelek.
Ezek vannak csak:
 
Define
Value
Gametext-Key on Foot
Gametext-Key in Vehicle
KEY_ACTION
1
~k~~PED_ANSWER_PHONE~
~k~~VEHICLE_FIREWEAPON~-
KEY_CROUCH
2
~k~~PED_DUCK~
~k~~VEHICLE_HORN~
KEY_FIRE
4
~k~~PED_FIREWEAPON~
~k~~PED_FIREWEAPON_ALT~
~k~~VEHICLE_FIREWEAPON~
~k~~VEHICLE_FIREWEAPON_ALT~
KEY_SPRINT
8
~k~~PED_SPRINT~
~k~~VEHICLE_ACCELERATE~
KEY_SECONDARY_ATTACK
16
~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~
~k~~VEHICLE_FIREWEAPON_ALT~
KEY_JUMP
32
~k~~PED_JUMPING~
~k~~VEHICLE_BRAKE~
KEY_LOOK_RIGHT
64
-
~k~~VEHICLE_LOOKRIGHT~
KEY_HANDBRAKE
128
~k~~PED_LOCK_TARGET~
~k~~VEHICLE_HANDBRAKE~
KEY_LOOK_LEFT
256
-
~k~~VEHICLE_LOOKLEFT~
KEY_SUBMISSION
512
-
~k~~TOGGLE_SUBMISSIONS~
KEY_LOOK_BEHIND
512
~k~~PED_LOOKBEHIND~
~k~~VEHICLE_LOOKBEHIND~
KEY_WALK
1024
~k~~SNEAK_ABOUT~
-
KEY_AIM*
128
-
-
KEY_ANALOG_UP
2048
-
~k~~VEHICLE_TURRETUP~
KEY_ANALOG_DOWN
4096
-
~k~~VEHICLE_TURRETDOWN~
KEY_ANALOG_LEFT
8192
~k~~VEHICLE_LOOKLEFT~
~k~~VEHICLE_TURRETLEFT~
KEY_ANALOG_RIGHT
16384
~k~~VEHICLE_LOOKRIGHT~
~k~~VEHICLE_TURRETRIGHT~
  • Key not defined in SA:MP includes. You must define this yourself.

Up/Down-Keys
Define
Value
Gametext-Key on Foot
Gametext-Key in Vehicle
KEY_UP
-128
~k~~GO_FORWARD~
~k~~VEHICLE_STEERUP~
KEY_DOWN
128
~k~~GO_BACK~
~k~~VEHICLE_STEERDOWN~
Left/Right-Keys
Define
Value
Gametext-Key on Foot
Gametext-Key in Vehicle
KEY_LEFT
-128
~k~~GO_LEFT~
~k~~VEHICLE_STEERLEFT~
KEY_RIGHT
128
~k~~GO_RIGHT~
~k~~VEHICLE_STEERRIGHT~
 
[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys egyértelmûen

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal