(max)
new Float:RandomSpawn[][4] ={ // X,Y,Z pozíciók és a szembe szöge. {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335}, {-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932}, {-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853}};public OnPlayerSpawn(playerid){ new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); //felvesszük a véletlenszerû értékeket. SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); //Így a funkció a fentbõl meglévõ véletlenszerû sorokból olvassa be a kordinátákat. SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); return 1;}
max A legnagyobb érték amivel visszafog térni.
Visszatérése:A véletlen számmal fog visszatérni (0-a legnagyobbig) [/quote]0 - max-1
max A legnagyobb érték amivel visszafog térni. Legnagyobb-1. Visszatérése:A véletlen számmal fog visszatérni (0-a legnagyobbig) [/quote]0 - max-1 [/quote]Köszi h. javítottad!
Visszatérése:A véletlen számmal fog visszatérni (0-a legnagyobbig) [/quote]0 - max-1 [/quote]Köszi h. javítottad!
Jó leírás! Annyit elárulnák még, hogy mindenki RandomEx funkciót használ külön. De erre van sampban 1 beépített funkció is amúgy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Clamp .
Jó leírás! Annyit elárulnák még, hogy mindenki RandomEx funkciót használ külön. De erre van sampban 1 beépített funkció is amúgy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Clamp . Nem. A clamp függvény a bevitt szám alapján megkeresi, hogy melyik megadott keretszámhoz van közelebb. native clamp(value, min=cellmin, max=cellmax);Ha a value 5, a min 0, a max 9, akkor 5-tel tér vissza mert egyikhez sincs közelebb. clamp(5, 0, 9); = 5Ha a value 3, a min 0, a max 9, akkor 0-val tér vissza mert a 3 közelebb van 0-hoz mint 10hez.clamp(3, 0, 9); = 0 [/quote]Hoppá, félreértelmezés forewer, akkor semmi