(max)
new Float:RandomSpawn[][4] =
{
// X,Y,Z pozíciók és a szembe szöge.
{-2796.9854, 1224.8180, 20.5429, 192.0335},
{-2454.2170, 503.8759, 30.0790, 267.2932},
{-2669.7322, -6.0874, 6.1328, 89.8853}
};
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); //felvesszük a véletlenszerû értékeket.
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); //Így a funkció a fentbõl meglévõ véletlenszerû sorokból olvassa be a kordinátákat.
SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);
return 1;
}
max A legnagyobb érték amivel visszafog térni.Legnagyobb-1.
Visszatérése:
A véletlen számmal fog visszatérni (0-a legnagyobbig)
[/quote]
0 - max-1
Legnagyobb-1.
max A legnagyobb érték amivel visszafog térni.
Visszatérése:
A véletlen számmal fog visszatérni (0-a legnagyobbig)
[/quote]
0 - max-1
[/quote]
Köszi h. javítottad! :)
Jó leírás! Annyit elárulnák még, hogy mindenki RandomEx funkciót használ külön. De erre van sampban 1 beépített funkció is amúgy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Clamp .Nem.
Nem.
Jó leírás! Annyit elárulnák még, hogy mindenki RandomEx funkciót használ külön. De erre van sampban 1 beépített funkció is amúgy: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Clamp .
A clamp függvény a bevitt szám alapján megkeresi, hogy melyik megadott keretszámhoz van közelebb.
native clamp(value, min=cellmin, max=cellmax);
Ha a value 5, a min 0, a max 9, akkor 5-tel tér vissza mert egyikhez sincs közelebb.
clamp(5, 0, 9); = 5
Ha a value 3, a min 0, a max 9, akkor 0-val tér vissza mert a 3 közelebb van 0-hoz mint 10hez.
clamp(3, 0, 9); = 0
[/quote]
Hoppá, félreértelmezés forewer, akkor semmi :D