Szerző Téma: SetPlayerWorldBounds  (Megtekintve 229 alkalommal)

SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 13:54:26 »
+1 Show voters
SetPlayerWorldBounds
A lényege ,hogy egy adott zónából, téglalap alakú területrõl nem mehetsz ki!
Funkció:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0);
    return 1;
}

 
A sugarát természetesen lehet szabályozni!
Paraméterei:
(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Nézzük bõvebben!
Float:x_max: Mozgathatod elõre a sugarat!
Float:x_min:  Mozgathatod hátra a sugarat!
Float:y_max: Mozgathatod jobbra a sugarat!
Float:y_min: Mozgathatod balra a sugarat!
Itt van róla egy \"kép\"..
 
/* 
         ymax
     |----------|
     |          |
xmin |          | xmax
     |          |
     |----------|
         ymin
*/
}

 
Az alapértelmezett értékek, amellyel vissza tudod állítani:
 
20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBounds
Remélem segíthettem!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 29. - 16:57:47 írta Benceee »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SetPlayerWorldBounds
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 16:49:47 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal