SetPlayerWorldBounds
A lényege ,hogy egy adott zónából, téglalap alakú területrõl nem mehetsz ki!
Funkció:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0);
return 1;
}
A sugarát természetesen lehet szabályozni!
Paraméterei:
(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Nézzük bõvebben!
Float:x_max: Mozgathatod elõre a sugarat!
Float:x_min: Mozgathatod hátra a sugarat!
Float:y_max: Mozgathatod jobbra a sugarat!
Float:y_min: Mozgathatod balra a sugarat!
Itt van róla egy \"kép\"..
/*
ymax
|----------|
| |
xmin | | xmax
| |
|----------|
ymin
*/
}
Az alapértelmezett értékek, amellyel vissza tudod állítani:
20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBounds
Remélem segíthettem!