Az ajtók zárása nem oldja meg a problémát, mert ki lehet szállni, de be nem. Én úgy oldanám meg, hogy spawnoláskor egy változóba elmentem a játékos tank azonosítóját. Tehát.. new jatekostank[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){jatekostank[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);//Hely lekérésjatekostank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60);PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); return 1;}// és most jön az ellenõrzés, hogy a játékos benne van-e a tankbanpublic OnPlayerUpdate(playerid){if(jatekostank[playerid] != 0 && !IsPlayerInVehicle(playerid, jatekostank[playerid])){PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); SendClientMessage(playerid, -1, \"MARADJ A TANKBAN!\");}return 1;}
new jatekostank[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){jatekostank[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);//Hely lekérésjatekostank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60);PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); return 1;}// és most jön az ellenõrzés, hogy a játékos benne van-e a tankbanpublic OnPlayerUpdate(playerid){if(jatekostank[playerid] != 0 && !IsPlayerInVehicle(playerid, jatekostank[playerid])){PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0); SendClientMessage(playerid, -1, \"MARADJ A TANKBAN!\");}return 1;}