SetPlayerWorldBoundsA lényege ,hogy egy adott zónából, téglalap alakú területrõl nem mehetsz ki! Funkció: public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0);
return 1;
}
A sugarát természetesen lehet szabályozni!
Paraméterei:(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)
Nézzük bõvebben!Float:x_max: Mozgathatod elõre a sugarat!Float:x_min: Mozgathatod hátra a sugarat!Float:y_max: Mozgathatod jobbra a sugarat!Float:y_min: Mozgathatod balra a sugarat!Itt van róla egy \"kép\"..
/*
ymax
|----------|
| |
xmin | | xmax
| |
|----------|
ymin
*/
}
Az alapértelmezett értékek, amellyel vissza tudod állítani: 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.
Eredeti link:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBoundsRemélem segíthettem!