Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 4907 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Dátum: 2013. december 06. - 23:16:27 »
0 Show voters
San Andreas Online
Hosszas várakozás után kiderült hogy AB abbahagyta a projekt fejlesztését, azzal az indokkal hogy mi hiába készítünk többjátékos módot a játékhoz, mikor legtöbb játékos továbbra is SAMP-nál fog maradni. Ezen én is elgondolkodtam és már én is úgy voltam vele hogy valóban felesleges lesz, de mégis úgy döntöttem folytatom, mivel mikor én hazaérek a munkából akkor semmi mást nem csinálok, hanem csak netezek, tehát ez maradt elfoglaltságnak. Tudom hamarosan itt a február és még mindig fejlemény vagy egy mûködõképes verzió, de mint már írtam ezt csak hobbiként vagy unalomból írom és ez mellé járul.
Számos terv változások során változtak a véleményeim, ahogy a projekt mûködési elve is. Eredetileg a projektet úgy terveztük hogy csak egy dinamikus csatolásó könyvtáros kiegészítõ legyen, de mivel rengeteg mód és program használja a játékot, így némi fejfájást okoz nekem és persze a használónak is, így hát ez a projekt is egy program lesz mint az MTA (Multi Theft Auto) vagy a SAMP (San Andreas Multiplayer), ám sajnos így is némi hiba léphet fel, de ezek része könnyen javíthatóak.
Akik jelentkeztek tesztelõnek, C++/C# szkriptereknek, azoknak azt kell hogy mondjam hogy a segítségeitekre nem lesz szükség. Amit én kiadok azok folyamatosan elérhetõek lesznek és bárki tesztelheti és azt csinál vele amit akar, mivel a program forráskódja nem tartalmaz licenszelt könyvtárakat, kódokat.
« Utoljára szerkesztve: 2014. február 17. - 13:34:55 írta divkn »

Általános
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 06. - 23:50:51 »
0 Show voters
Üdv.
Ismét leírom, nagyon örülök, hogy már komolyabban gondoljátok a fejlesztést!
Ha jól értelmezem akkor a szerver struktúra olyan lesz mint a samp-nak tehát filterscriptek és a gamemode. Nameg ugye a sao szerver is pawn nyelvet fog használni, akkor nyilván az alapfunkciók ugyan azok lesznek..
Azt h lesz-e pluginfuttatási lehetõség abban nem vagyok biztos, a lényeg hogy azis nagyon nagy + szerverfejlesztés céljából. :D
A DeathMatch a gta multiplayer egyik legfontosabb \"ügye\" (mivel nagyon kedvelt játékstílus lásd: zombi modok, war modok, paintball szerók, mindenféle cod, cs és battlefield utánzó szerverek) és mivel énis DM követõ/rajongó vagyok ragaszkodom hozzá hogy beleszólhassak h pl a fegyverkezelés, fegyverbugok milyenek legyenek stb..  mert aki tudja mi lenne jó a stílusnak az csakis én lehetek :P)
Naszóval DM modok (pl dayz szerver)  és kisebb nagyobb szkriptek elkészítését vállalom. De inkább maradjunk a deathmatchnél.. xd
Kérdéseim:
-Lesznek NPCk?
-pluginfuttatási lehetõség?
-lesz linuxra is szerver meg windowsra is? Tervezitek, hogy hostoknál lehessen majd venni?
-Milyen lesz a lagsync?
-kb mennyire fog hasonlítani a sao pawnja a samp pawnra? (callback elnevezések, native-ok nevei, alap definíciók)
-terveztek komolyabb anticheat-et? (cleo letiltás, sa modok, gta mûködést befolyásoló programok)
Hát na ennyi lett volna a mondandóm röviden..  Sok sikert a fejlesztéshez! :D

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 07. - 13:44:28 »
0 Show voters
\"Lesznek NPCk? \"
Irányítható actorok (NPC-k) mindenképp lesznek, de nem biztos hogy bekerül a 0.1a verzióba. Nem lesz egyszerû szinkronizálni a mozgásukat, mivel a szerver nem tudja, hogy melyik irányba fordulna a karakter, ha egy valamilyen tényezõ befolyásolná a haladását a másik pontra. MultiTheftAutoban nem tudom hogy csinálták meg ezt és nem véletlenül kell felvenni a karakter mozgását SAMP-on.
\"pluginfuttatási lehetõség?\"
Pluginok, avagy kiterjesztéseket nem lehet csatolni. Amiket általában a szervertulajok felhasználnak audio kliens, streamer, sscanf, mysql, ... azok már be lesznek építve a szerverbe. Legalább nem lesznek plugin kompatibilitási problémák.
\"lesz linuxra is szerver meg windowsra is? Tervezitek, hogy hostoknál lehessen majd venni?\"
Ezt nem nekünk kell tervezni, hanem a szolgáltatónak, de egyébként igen lesz Linuxra is, nem csak Windowsra.
\"Milyen lesz a lagsync?\"
Ez egy jó kérdés. Még nem tudni mennyire teljesít jól a socket rendszer és hogy hány milliszekundumonként frissítse az adatokat, de azt tudjuk hogy kép és hang bufferelésre tökéletes
\"kb mennyire fog hasonlítani a sao pawnja a samp pawnra? (callback elnevezések, native-ok nevei, alap definíciók)\"
Néhány alap Pawn funkció nagy részben megmaradnak, kivéve a datagram és a time fügvénykönyvtárnál a settime, setdate, tickcount, settiemr funkciók kerülnek eltávolításra, a fájl funkciók javítva lettek és kaptak is pár új funkciót, amivel mappát is lehet létrehozni, eltávolítani, fájlméretet lekérdezni stb.. A main() funkció szintén lekerül a listáról (ha minden igaz) és OnFilterScriptInit/Exit helyett OnExModeInit/Exit. Ezen néhány SA-MP eljárás és funkció sem lesz benne, mint például az OnPlayerSpawn, OnPlayerRequestClass, OnRconCommand, OnPlayerText, OnPlayerCommandText, SendClientMessage, PlayerText, AddStaticVehicle, stb... Nem építünk bele a kliensbe csevegõt, se karakter választó menüt, hanem ezt mind nektek kell elkészíteni. A SA-MP 0.2x stílusos csevegõrõl lesz egy kiterjesztõ szkript, de ha valaki szereti jobb oldalon, vagy Minecraft féle csevegõ stílust, akkor tud készíteni egy szkriptet róla, ezért nem lesz OnPlayerText és Command eljárás szkript, mert azt is szintén nektek kell, persze ezekrõl mind lesz példa szkriptek.
\"terveztek komolyabb anticheat-et? (cleo letiltás, sa modok, gta mûködést befolyásoló programok)\"
Ez is egy jó kérdés. A jelenlegi programokat tudjuk blokkolni, de amit a jövõ tartogat, azokat már nem biztos. Magyar játékosok nem igazán készítenek hack programokat a játékhoz, külföldön már jobban rátámadnak az emberek hogy elrontsák a játékélményt. Szerencsére jónéhány programot nem kell blokkolni, mivel nem RakNetet használ ráadásul kifagyna a játék cheat használat közben, de biztonság kedvvért a ti segítségeteket is kérjük hogy osszatok meg velünk az összes ismert hack, cheat programokat, amit egyjátékohoz és samphoz terveztek.

Nem elérhető ervin990911

  • 910
  • ervin990911
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 08. - 12:43:35 »
0 Show voters
Szuper, elsõ verzió mikor várható?

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 08. - 12:57:47 »
0 Show voters

Szuper, elsõ verzió mikor várható?
 
[/quote]
Az elsõ verziót (SAO 0.0.5s) még talán ebben a hónapban kiadjuk, de csak szoftver és kommunikáció tesztelésére.

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 08. - 13:18:59 »
0 Show voters
Kíváncsi leszek rá. Szinkronizációra nagyon menjetek rá, elég fontos egy multiba. Tesztelõnek viszont mennék.
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 08. - 13:23:04 írta Legend »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #6 Dátum: 2013. december 11. - 15:51:48 »
0 Show voters
Hmm..Valami felkeltette az érdeklõdésem! Szívesen jelentkeznék mint tesztelõ, szerintem hasznomat vennétek ;) .


\"Szakterületem\" az új generációs sobeitek sobeitek (ezek mutánsai)
 
.
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 12. - 23:04:01 írta cappsy »

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #7 Dátum: 2013. december 14. - 14:09:34 »
0 Show voters
GOD BLESS YOU! remélem sikerül valami normális multit összehoznotok.
oldschool

Nem elérhető ilyesdenis

  • 92
  • ilyesdenis
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #8 Dátum: 2013. december 14. - 15:45:30 »
0 Show voters
Sok sikert hozzá ,és szeretnék tesztelõnek jelentkezni! ;)

Általános
« Válasz #9 Dátum: 2013. december 14. - 19:59:56 »
0 Show voters

Hmm..Valami felkeltette az érdeklõdésem! Szívesen jelentkeznék mint tesztelõ, szerintem hasznomat vennétek ;) .


\"Szakterületem\" az új generációs sobeitek sobeitek (ezek mutánsai)
 
.
 
[/quote]


Az új generációs sobeitek alapja maga a raknet, azonkívül csak memória hack található benne. Tehát nemhiszem hogy mûködne SAO-val

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #10 Dátum: 2013. december 15. - 14:51:03 »
0 Show voters

Az új generációs sobeitek alapja maga a raknet, azonkívül csak memória hack található benne. Tehát nemhiszem hogy mûködne SAO-val
 
[/quote]
Még nem lapoztam át teljesen a sobeit forráskódját, de alapból nem láttam benne RakNet könyvtárakat, mint a RakSAMP-ban.
De egyébként a sobeit mûködik egyjátékos alatt is, szóval részben mûködhet SAO alatt is, használat közben max kifagyhat a játék.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #11 Dátum: 2013. december 15. - 18:30:56 »
0 Show voters
A legújabb sobeit már maga a samp.dll, ebben található maga a sobeit.
Ezt használják és fejlesztik tovább.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #12 Dátum: 2013. december 15. - 21:00:53 »
0 Show voters
Gondolom az ENB széria miatt választották ezt a megoldást. Átkozott LoadLibrary és GetProcAddress...
Legalább leegyszerûsíti a munkánkat, csak elég lesz átnevezni a samp.saa-t vagy áthelyezni és inaktív az egész sobeit.

Általános
« Válasz #13 Dátum: 2013. december 16. - 20:53:07 »
0 Show voters
Amúgy ha le lesz tiltva az esc gomb (tehát nem lesz pause menü) akkor hol lehet majd felbontást vagy irányítás beállításokat módosítani? És a map? :/

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Általános
« Válasz #14 Dátum: 2013. december 17. - 01:09:04 »
0 Show voters
Majd a programban valahol (dizájn/kialakítás kérdése) lehet ezeket állítani, még akkor is ha fut a játék.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal