GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Fórum Archívum (Témák/Fórumok) => A témát indította: divkn - 2013. December 06. - 23:16:27

Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 06. - 23:16:27
San Andreas Online
Hosszas várakozás után kiderült hogy AB abbahagyta a projekt fejlesztését, azzal az indokkal hogy mi hiába készítünk többjátékos módot a játékhoz, mikor legtöbb játékos továbbra is SAMP-nál fog maradni. Ezen én is elgondolkodtam és már én is úgy voltam vele hogy valóban felesleges lesz, de mégis úgy döntöttem folytatom, mivel mikor én hazaérek a munkából akkor semmi mást nem csinálok, hanem csak netezek, tehát ez maradt elfoglaltságnak. Tudom hamarosan itt a február és még mindig fejlemény vagy egy mûködõképes verzió, de mint már írtam ezt csak hobbiként vagy unalomból írom és ez mellé járul.
Számos terv változások során változtak a véleményeim, ahogy a projekt mûködési elve is. Eredetileg a projektet úgy terveztük hogy csak egy dinamikus csatolásó könyvtáros kiegészítõ legyen, de mivel rengeteg mód és program használja a játékot, így némi fejfájást okoz nekem és persze a használónak is, így hát ez a projekt is egy program lesz mint az MTA (Multi Theft Auto) vagy a SAMP (San Andreas Multiplayer), ám sajnos így is némi hiba léphet fel, de ezek része könnyen javíthatóak.
Akik jelentkeztek tesztelõnek, C++/C# szkriptereknek, azoknak azt kell hogy mondjam hogy a segítségeitekre nem lesz szükség. Amit én kiadok azok folyamatosan elérhetõek lesznek és bárki tesztelheti és azt csinál vele amit akar, mivel a program forráskódja nem tartalmaz licenszelt könyvtárakat, kódokat.
Cím: Általános
Írta: 1ST_Chr - 2013. December 06. - 23:50:51
Üdv.
Ismét leírom, nagyon örülök, hogy már komolyabban gondoljátok a fejlesztést!
Ha jól értelmezem akkor a szerver struktúra olyan lesz mint a samp-nak tehát filterscriptek és a gamemode. Nameg ugye a sao szerver is pawn nyelvet fog használni, akkor nyilván az alapfunkciók ugyan azok lesznek..
Azt h lesz-e pluginfuttatási lehetõség abban nem vagyok biztos, a lényeg hogy azis nagyon nagy + szerverfejlesztés céljából. :D
A DeathMatch a gta multiplayer egyik legfontosabb \"ügye\" (mivel nagyon kedvelt játékstílus lásd: zombi modok, war modok, paintball szerók, mindenféle cod, cs és battlefield utánzó szerverek) és mivel énis DM követõ/rajongó vagyok ragaszkodom hozzá hogy beleszólhassak h pl a fegyverkezelés, fegyverbugok milyenek legyenek stb..  mert aki tudja mi lenne jó a stílusnak az csakis én lehetek :P)
Naszóval DM modok (pl dayz szerver)  és kisebb nagyobb szkriptek elkészítését vállalom. De inkább maradjunk a deathmatchnél.. xd
Kérdéseim:
-Lesznek NPCk?
-pluginfuttatási lehetõség?
-lesz linuxra is szerver meg windowsra is? Tervezitek, hogy hostoknál lehessen majd venni?
-Milyen lesz a lagsync?
-kb mennyire fog hasonlítani a sao pawnja a samp pawnra? (callback elnevezések, native-ok nevei, alap definíciók)
-terveztek komolyabb anticheat-et? (cleo letiltás, sa modok, gta mûködést befolyásoló programok)
Hát na ennyi lett volna a mondandóm röviden..  Sok sikert a fejlesztéshez! :D
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 07. - 13:44:28
\"Lesznek NPCk? \"
Irányítható actorok (NPC-k) mindenképp lesznek, de nem biztos hogy bekerül a 0.1a verzióba. Nem lesz egyszerû szinkronizálni a mozgásukat, mivel a szerver nem tudja, hogy melyik irányba fordulna a karakter, ha egy valamilyen tényezõ befolyásolná a haladását a másik pontra. MultiTheftAutoban nem tudom hogy csinálták meg ezt és nem véletlenül kell felvenni a karakter mozgását SAMP-on.
\"pluginfuttatási lehetõség?\"
Pluginok, avagy kiterjesztéseket nem lehet csatolni. Amiket általában a szervertulajok felhasználnak audio kliens, streamer, sscanf, mysql, ... azok már be lesznek építve a szerverbe. Legalább nem lesznek plugin kompatibilitási problémák.
\"lesz linuxra is szerver meg windowsra is? Tervezitek, hogy hostoknál lehessen majd venni?\"
Ezt nem nekünk kell tervezni, hanem a szolgáltatónak, de egyébként igen lesz Linuxra is, nem csak Windowsra.
\"Milyen lesz a lagsync?\"
Ez egy jó kérdés. Még nem tudni mennyire teljesít jól a socket rendszer és hogy hány milliszekundumonként frissítse az adatokat, de azt tudjuk hogy kép és hang bufferelésre tökéletes
\"kb mennyire fog hasonlítani a sao pawnja a samp pawnra? (callback elnevezések, native-ok nevei, alap definíciók)\"
Néhány alap Pawn funkció nagy részben megmaradnak, kivéve a datagram és a time fügvénykönyvtárnál a settime, setdate, tickcount, settiemr funkciók kerülnek eltávolításra, a fájl funkciók javítva lettek és kaptak is pár új funkciót, amivel mappát is lehet létrehozni, eltávolítani, fájlméretet lekérdezni stb.. A main() funkció szintén lekerül a listáról (ha minden igaz) és OnFilterScriptInit/Exit helyett OnExModeInit/Exit. Ezen néhány SA-MP eljárás és funkció sem lesz benne, mint például az OnPlayerSpawn, OnPlayerRequestClass, OnRconCommand, OnPlayerText, OnPlayerCommandText, SendClientMessage, PlayerText, AddStaticVehicle, stb... Nem építünk bele a kliensbe csevegõt, se karakter választó menüt, hanem ezt mind nektek kell elkészíteni. A SA-MP 0.2x stílusos csevegõrõl lesz egy kiterjesztõ szkript, de ha valaki szereti jobb oldalon, vagy Minecraft féle csevegõ stílust, akkor tud készíteni egy szkriptet róla, ezért nem lesz OnPlayerText és Command eljárás szkript, mert azt is szintén nektek kell, persze ezekrõl mind lesz példa szkriptek.
\"terveztek komolyabb anticheat-et? (cleo letiltás, sa modok, gta mûködést befolyásoló programok)\"
Ez is egy jó kérdés. A jelenlegi programokat tudjuk blokkolni, de amit a jövõ tartogat, azokat már nem biztos. Magyar játékosok nem igazán készítenek hack programokat a játékhoz, külföldön már jobban rátámadnak az emberek hogy elrontsák a játékélményt. Szerencsére jónéhány programot nem kell blokkolni, mivel nem RakNetet használ ráadásul kifagyna a játék cheat használat közben, de biztonság kedvvért a ti segítségeteket is kérjük hogy osszatok meg velünk az összes ismert hack, cheat programokat, amit egyjátékohoz és samphoz terveztek.
Cím: Általános
Írta: ervin990911 - 2013. December 08. - 12:43:35
Szuper, elsõ verzió mikor várható?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 08. - 12:57:47

Szuper, elsõ verzió mikor várható?
 
[/quote]
Az elsõ verziót (SAO 0.0.5s) még talán ebben a hónapban kiadjuk, de csak szoftver és kommunikáció tesztelésére.
Cím: Általános
Írta: Legend - 2013. December 08. - 13:18:59
Kíváncsi leszek rá. Szinkronizációra nagyon menjetek rá, elég fontos egy multiba. Tesztelõnek viszont mennék.
Cím: Általános
Írta: Cappsy - 2013. December 11. - 15:51:48
Hmm..Valami felkeltette az érdeklõdésem! Szívesen jelentkeznék mint tesztelõ, szerintem hasznomat vennétek ;) .


\"Szakterületem\" az új generációs sobeitek sobeitek (ezek mutánsai)
 
.
Cím: Általános
Írta: tru3man - 2013. December 14. - 14:09:34
GOD BLESS YOU! remélem sikerül valami normális multit összehoznotok.
Cím: Általános
Írta: ilyesdenis - 2013. December 14. - 15:45:30
Sok sikert hozzá ,és szeretnék tesztelõnek jelentkezni! ;)
Cím: Általános
Írta: 1ST_Chr - 2013. December 14. - 19:59:56

Hmm..Valami felkeltette az érdeklõdésem! Szívesen jelentkeznék mint tesztelõ, szerintem hasznomat vennétek ;) .


\"Szakterületem\" az új generációs sobeitek sobeitek (ezek mutánsai)
 
.
 
[/quote]


Az új generációs sobeitek alapja maga a raknet, azonkívül csak memória hack található benne. Tehát nemhiszem hogy mûködne SAO-val
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 15. - 14:51:03

Az új generációs sobeitek alapja maga a raknet, azonkívül csak memória hack található benne. Tehát nemhiszem hogy mûködne SAO-val
 
[/quote]
Még nem lapoztam át teljesen a sobeit forráskódját, de alapból nem láttam benne RakNet könyvtárakat, mint a RakSAMP-ban.
De egyébként a sobeit mûködik egyjátékos alatt is, szóval részben mûködhet SAO alatt is, használat közben max kifagyhat a játék.
Cím: Általános
Írta: Cappsy - 2013. December 15. - 18:30:56
A legújabb sobeit már maga a samp.dll, ebben található maga a sobeit.
Ezt használják és fejlesztik tovább.
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 15. - 21:00:53
Gondolom az ENB széria miatt választották ezt a megoldást. Átkozott LoadLibrary és GetProcAddress...
Legalább leegyszerûsíti a munkánkat, csak elég lesz átnevezni a samp.saa-t vagy áthelyezni és inaktív az egész sobeit.
Cím: Általános
Írta: 1ST_Chr - 2013. December 16. - 20:53:07
Amúgy ha le lesz tiltva az esc gomb (tehát nem lesz pause menü) akkor hol lehet majd felbontást vagy irányítás beállításokat módosítani? És a map? :/
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 17. - 01:09:04
Majd a programban valahol (dizájn/kialakítás kérdése) lehet ezeket állítani, még akkor is ha fut a játék.
Cím: Általános
Írta: grove4l - 2013. December 17. - 20:01:45
Nekem nagyon tetszik ez a SAO. Jelentkezhetnék Testernek? Igazából nem értek se a programozáshoz se hasonlóhoz de szivesen tesztelném :D
Cím: Általános
Írta: divkn - 2013. December 17. - 21:38:21
Nem akarok neveket sorolni, de kérlek ne küldjetek nekem privát üzenetet SAO-val kapcsolatosan, erre lett létrehozva ez a fórum/téma.
Egyenlõre nincs mit mesélni errõl, még mindig próbáljuk összerakni az OpenTNL kommunikációt és összehangolni a szervert a klienssel.
Ui.: Skype elérhetõségem sincs, csak Facebook, E-mail, vagy esetleg Cloudsdale.



[...]
 
[/quote]
Fus ro yaaay! /)
Cím: Általános
Írta: Live - 2014. Január 01. - 13:39:34
Jelentkezni szeretnék tesztelõnek :)
Cím: Általános
Írta: Peter1481048284 - 2014. Január 15. - 08:43:33
Mond csak a C# rész még üres?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Január 17. - 14:51:22
C# írók már nem kellenek, mivel most új terveim vannak. Az új tervem meg nem más, mint ez.
[hs width=320 height=240]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1509172_168833186659019_16255125_n.png?dl=1[/hs]
Cím: Általános
Írta: fabianpatrik - 2014. Január 23. - 07:56:13
Én szeretnék jelentkezni tesztelõnek, és pawn szkripetlõnek, de ha kell egy a c++-ba is be tudok segíteni egy kicsit.
Cím: Általános
Írta: Cappsy - 2014. Január 31. - 19:31:26
divkn ezaz :D
Ha segítség kell tudod hol keress, addig is további sikereket :)
Cím: Általános
Írta: ZyZu. - 2014. Február 18. - 22:55:55
Jól hangzik.. remélem lesz akkor belõle tényleg valami. :) Egyébként mikor is akarnád kiadni az elsõ verziót?
Illetve van nekem is egy apró kérdés. Lehetséges módosítani a vizet? színét illetve \'progress\'bar, térkép eltüntetését?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Február 19. - 00:21:47
Elsõ verzió kiadását most februárban képzeltem el, de még egy tonnányi kódsor van hátra.
A víz színének módosítását egyenlõre kérdõjelezem, mert errõl sem az orosz oldalon nincs ilyen bejegyzés, se az MTA forráskódjában, de néhány idõjárásnál módosul a textúra színe, szóval ez kérdéses. A HUD-ot és a térképet ki lehet kapcsolni kliens és szerver felöl is. Szerver felöl megakadályozható hogy a játékos ne állítsa vissza a térképet. vagy mást.
Cím: Általános
Írta: Campe3r - 2014. Február 23. - 13:07:24
Már nagyon várom, Ha lesz rajta RP szerver, azon tuti játszani fogok :D
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Február 23. - 18:50:04
RP szerver az biztos hogy lesz, de remélem nem a See lesz az elsõ, mert felakasztom magam. XD
Cím: Általános
Írta: bbTamas - 2014. Február 23. - 19:19:30
Hogyan lesz megoldva benne az esc menü?
Remélem nem olyan lesz mint SAMP-ba, MTA-s megoldás jobban tetszene számomra.
Cím: Általános
Írta: Campe3r - 2014. Február 23. - 20:08:25
az igaz, valami olyasmi kéne, és a térkép is egy külön gomb legyen(f11 tökéletes mint mta-ban :D)
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Február 24. - 11:10:38
Nem rég raktam képet arról hogy hogyan fog kinézni a menü.
 
Idézetet írta: divkn date=1389966682\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1509172_168833186659019_16255125_n.png?dl=1
 
Igaz, ezt a rész már töröltem belõle, mivel ez a modifikáció mégsem dinamikus könyvtárként indul ki néhány mód és fõleg SAMP, MTA miatt is lett inkább egy exe alkalmazás a SAO.
A kérdésekre válaszolva: A játék menüit újraírom, de a SA stílusú menü marad, eközben a háttérben lehet hallani a játékot, tehát ez azt jelenti hogy ha valaki ESC gombot is nyom akkor a játék ugyan úgy kommunikál a szerverrel, kivéve ha nem tálcára teszi. Ha tálcára a teszi, akkor a ciklusok és idõzítõk leállnak, úgy lesz megoldva hogy ha egy másik játékos lõ rá, akkor a szerver lekérdezi a jelenlegi karakter életét és addig tárolja míg a játékosnál újra el nem indulnak az idõzítõk.
A játékba bedig nem építek be gyorsbillentyûket, chat felületet, kozolt vagy amivel találkoztok MTA-ban és SAMP-ban. Ezeket mind nektek kell megírni, mert valaki szereti hogy hosszú, valaki azt hogy a jobb oldalon legyen, RP szerveren ne legyen, vagy Minecraft féle üzenõfalat, szóval inkább maradtam annyiban hogy ezek nem épülnek be. Minden lehetséges lehetõséget nyújtok nektek.
Cím: Általános
Írta: kiswajas - 2014. Február 24. - 16:04:48
És a téma címét mikor javítod? :D
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Február 24. - 16:22:48
Szerintem soha. Nem egy eget rengetõ probléma, hisz a téma nem jelenik meg a fórum fõoldalán és jelenleg ez az egy téma van ebben a fórumba. Amint befejezem az elsõ verziót, akkor ez a téma le fog zárulni és minden külön lesz tárolva, mivel van egy limit száma egy hozzászólásnak.
Cím: Általános
Írta: kiswajas - 2014. Február 24. - 17:24:11
Akkor nézd meg a téma címét megint. :D
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Február 24. - 17:49:55
Tudom hiányzik az S betû XD
Cím: Általános
Írta: kiswajas - 2014. Február 24. - 18:06:37
Csak megszületett :DDDD
Cím: Általános
Írta: ZoleBB - 2014. Március 10. - 07:34:29
Valami hír az SAO-ról?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Március 10. - 12:14:13
Szünetel, leállt vagy végleg befellegzet. Halvány lila gõzöm sincs most mi a fene problémája van most a fordítónak.
 
TRACKER : error TRK0002: Failed to execute command: \"\"C:\\Program Files\\Microsoft Visual Studio 10.0\\VC\\bin\\link.exe\" /ERRORREPORT:PROMPT \"@C:\\Documents and Settings\\divkn\\Local Settings\\Temp\\3c5743d3eea54969a8b08f21a5f1c6e0.rsp\"\". Access is denied.

 
Már kétszer újraraktam, lekapcsoltam a Kasperskyt és úgy is telepítettem, megpróbáltam lefordítani egy régi projektemet a DIVCMD-t, de már azt sem fordítja le, pedig úgy volt hagyva hogy fordítható legyen. Temporary meg nincs semmi, rejtett mappa sem. Egyébként is ez egy hobbi projekt, szóval Waiting is Magical.
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 18. - 19:09:46
.NET 4.0?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Március 21. - 11:25:10
Visual C++ 2010-hez mindenképp 4.0-ás .NET keresztrendszert kapcsol mellé.
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 21. - 13:45:09
:( Pedig ez piszok jó project lenne, ha megvalósulna!
Remélem azért nem adod fel :thumbsup:
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Március 22. - 00:22:25
Abbahagyni nem igazán szeretném, hisz létrehozattam ezt a fórumot. Ne vesszen kárba több mint 30 hozzászólás.
[hs width=300 height=240]http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/163/3/3/drwhooves_time_by_drzackrosimagemacros-d538y3n.png[/hs]
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 22. - 00:45:37
Azt hiszem minket a hozzászólások érdekelnének legkevésbé :)
Hajrá! :thumbsup:
Cím: Általános
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 01:47:27
Pontosan!  ;) Remélem ezzel nem árulok el semit, de már várom az áprilist! :D
Cím: Általános
Írta: Campe3r - 2014. Május 01. - 00:03:23
Kb hány %-nál van msot a projekt?
Cím: Általános
Írta: James_Raynor - 2014. Május 01. - 19:06:38
Idézetet írta: Campe3r date=1398895403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kb hány %-nál van msot a projekt?
 
Õszinte saccal 8%. Mármint ha az MTA szintjéhez nézzük. A SAMP-hoz nézve kb. 15%. A minimális mûködõképességhez 20%
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Május 01. - 20:57:52
Minimum 20%?
[hs width=150 height=200]http://images6.fanpop.com/image/photos/33700000/20-Percent-Cooler-my-little-pony-friendship-is-magic-33797454-480-640.jpg[/hs]
A SAO az félig van kész, a SA-MP az teljesen kész van, csak hibák lépnek fel futtatása közben. A data[0] hiba most már kijavítottam, de most más problémája van, aminek az okát még mindig nem tudom. A SA-MP 0.2.5-ös bétateszt pedig elmarad, mert úgy gondoltam nincs értelme úgy tesztelni a klienst és a szervert hogy nincsenek benne változások, új funkciók, RPC-k, stb.
Cím: Általános
Írta: Sentor - 2014. Május 05. - 21:25:00
Hireket! Lesz valami vagy húsleves lesz?
Cím: Általános
Írta: Light557 - 2014. Május 11. - 21:51:24
Megy a levesbe.
Eddig egyetlen befejezett projektet sem láttam még Norbitól. Mindenbe belekezd, egy kicsit csinálja, végül pedig aztán abbahagyja.
Cím: Általános
Írta: jana4 - 2014. Május 11. - 21:58:47
Idézetet írta: Image date=1399837884\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megy a levesbe.
Eddig egyetlen befejezett projektet sem láttam még Norbitól. Mindenbe belekezd, egy kicsit csinálja, végül pedig aztán abbahagyja.
 
Még én sem akartam volna szóvá tenni, de teljesen egyetértek. A SA-MP 0.2.5 feltámasztása is csak pillanatnyi öröm volt számomra... (Bár ismertette a hibáit, ha nagyon szerette volna megcsinálni akkor megoldotta volna.)
Cím: Általános
Írta: Light557 - 2014. Május 11. - 22:01:33
Félreértések elkerülése végett, semmi bajom nincs Norbival, nem \"fikázásnak\" szántam a fenti üzenetet.
Rengeteg potenciál van a srácban, már csak egy kis akaraterõ kellene hozzá és tökéletes is lenne az egész koncepció.
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Május 19. - 20:21:54
:<
Voltak azért befejezett munkáim egyébként. A fõposztban pedig leírtam hogy csak unalmamban folytatom vagy amikor kedvem tartja.
Jelenlegi státusza az hogy a régi RakNetes dolgokat átcserélem a legújabb verzióra, de mivel a legújabb verzióban nincs RakClient és RakServer osztályok, tehát ezér minden régi dolgot ki kell cserélni hogy a RakPeer osztályát használja.
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 18. - 19:09:46
.NET 4.0?
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Március 21. - 11:25:10
Visual C++ 2010-hez mindenképp 4.0-ás .NET keresztrendszert kapcsol mellé.
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 21. - 13:45:09
:( Pedig ez piszok jó project lenne, ha megvalósulna!
Remélem azért nem adod fel :thumbsup:
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Március 22. - 00:22:25
Abbahagyni nem igazán szeretném, hisz létrehozattam ezt a fórumot. Ne vesszen kárba több mint 30 hozzászólás.
[hs width=300 height=240]http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/163/3/3/drwhooves_time_by_drzackrosimagemacros-d538y3n.png[/hs]
Cím: Általános
Írta: mefi88 - 2014. Március 22. - 00:45:37
Azt hiszem minket a hozzászólások érdekelnének legkevésbé :)
Hajrá! :thumbsup:
Cím: Általános
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 01:47:27
Pontosan!  ;) Remélem ezzel nem árulok el semit, de már várom az áprilist! :D
Cím: Általános
Írta: Campe3r - 2014. Május 01. - 00:03:23
Kb hány %-nál van msot a projekt?
Cím: Általános
Írta: James_Raynor - 2014. Május 01. - 19:06:38
Idézetet írta: Campe3r date=1398895403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kb hány %-nál van msot a projekt?
 
Õszinte saccal 8%. Mármint ha az MTA szintjéhez nézzük. A SAMP-hoz nézve kb. 15%. A minimális mûködõképességhez 20%
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Május 01. - 20:57:52
Minimum 20%?
[hs width=150 height=200]http://images6.fanpop.com/image/photos/33700000/20-Percent-Cooler-my-little-pony-friendship-is-magic-33797454-480-640.jpg[/hs]
A SAO az félig van kész, a SA-MP az teljesen kész van, csak hibák lépnek fel futtatása közben. A data[0] hiba most már kijavítottam, de most más problémája van, aminek az okát még mindig nem tudom. A SA-MP 0.2.5-ös bétateszt pedig elmarad, mert úgy gondoltam nincs értelme úgy tesztelni a klienst és a szervert hogy nincsenek benne változások, új funkciók, RPC-k, stb.
Cím: Általános
Írta: Sentor - 2014. Május 05. - 21:25:00
Hireket! Lesz valami vagy húsleves lesz?
Cím: Általános
Írta: Light557 - 2014. Május 11. - 21:51:24
Megy a levesbe.
Eddig egyetlen befejezett projektet sem láttam még Norbitól. Mindenbe belekezd, egy kicsit csinálja, végül pedig aztán abbahagyja.
Cím: Általános
Írta: jana4 - 2014. Május 11. - 21:58:47
Idézetet írta: Image date=1399837884\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45145\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megy a levesbe.
Eddig egyetlen befejezett projektet sem láttam még Norbitól. Mindenbe belekezd, egy kicsit csinálja, végül pedig aztán abbahagyja.
 
Még én sem akartam volna szóvá tenni, de teljesen egyetértek. A SA-MP 0.2.5 feltámasztása is csak pillanatnyi öröm volt számomra... (Bár ismertette a hibáit, ha nagyon szerette volna megcsinálni akkor megoldotta volna.)
Cím: Általános
Írta: Light557 - 2014. Május 11. - 22:01:33
Félreértések elkerülése végett, semmi bajom nincs Norbival, nem \"fikázásnak\" szántam a fenti üzenetet.
Rengeteg potenciál van a srácban, már csak egy kis akaraterõ kellene hozzá és tökéletes is lenne az egész koncepció.
Cím: Általános
Írta: divkn - 2014. Május 19. - 20:21:54
:<
Voltak azért befejezett munkáim egyébként. A fõposztban pedig leírtam hogy csak unalmamban folytatom vagy amikor kedvem tartja.
Jelenlegi státusza az hogy a régi RakNetes dolgokat átcserélem a legújabb verzióra, de mivel a legújabb verzióban nincs RakClient és RakServer osztályok, tehát ezér minden régi dolgot ki kell cserélni hogy a RakPeer osztályát használja.