OnPlayerUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor frissül a játékos kliense.
Paraméterek: ( playerid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek frissült a kliense.
Visszatérés Ha 0, akkor ha pl. mozogsz, akkor csak neked mutatja, ha 1, akkor mindenkinek.
Példa a használatra:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid);
if(iCurWeap != GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"))
{
OnPlayerChangeWeapon(playerid, GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"), iCurWeap);
SetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\", iCurWeap);
}
return 1;
}
stock OnPlayerChangeWeapon(playerid, oldweapon, newweapon)
{
new s[128],
oWeapon[24],
nWeapon[24];
GetWeaponName(oldweapon, oWeapon, sizeof(oWeapon));
GetWeaponName(newweapon, nWeapon, sizeof(nWeapon));
format(s, sizeof(s), \"Megváltoztattad a fegyvered %s -rõl %s -re!\", oWeapon, nWeapon);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, s);
}
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate