Szerző Téma: public OnPlayerUpdate ( playerid )  (Megtekintve 2051 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Dátum: 2011. február 04. - 14:14:33 »
0 Show voters
OnPlayerUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor frissül a játékos kliense.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek frissült a kliense.
Visszatérés Ha 0, akkor ha pl. mozogsz, akkor csak neked mutatja, ha 1, akkor mindenkinek.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid);       
    if(iCurWeap != GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"))
    {
        OnPlayerChangeWeapon(playerid, GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"), iCurWeap);
        SetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\", iCurWeap);
    }
    return 1;
}
stock OnPlayerChangeWeapon(playerid, oldweapon, newweapon)
{
new     s[128],
oWeapon[24],
nWeapon[24];
GetWeaponName(oldweapon, oWeapon, sizeof(oWeapon));
GetWeaponName(newweapon, nWeapon, sizeof(nWeapon));
format(s, sizeof(s), \"Megváltoztattad a fegyvered %s -rõl %s -re!\", oWeapon, nWeapon);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, s);
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 04. - 22:26:32 írta StaR »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Válasz #1 Dátum: 2011. február 04. - 21:48:19 »
0 Show voters
Bocs, hogy kritizálok, de szerintem a visszatérést kicsit másképp kéne megfogalmazni, mert a kezdõk nem értik meg.
Ha 0, akkor az információkat nem küldi el másik játékos kliensébe, ha 1, akkor igen.
Azaz, ha 0, akkor a másik játékos nem látja hogy mozogsz. ( Próbáltam )

public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Válasz #2 Dátum: 2011. február 04. - 22:21:43 »
0 Show voters
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Válasz #3 Dátum: 2011. február 04. - 22:55:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: Skatefield date=1296854503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"
 
Mikor a játékosnál Kliens oldali változás történik. ( Szinte bármi lehet )

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Válasz #4 Dátum: 2011. február 04. - 23:08:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: Skatefield date=1296854503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"
 
Ha 0-val tér vissza, akkor pedig nem kapja meg a többi játékos kliense ezt a változást. Ellentétben pedig igen. Azaz a játékos egyhelyben fog állni, a többi játékosnak, mivel nemkapja meg az adatot. Neked rendesen fog menni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 05. - 20:07:30 írta kurta999 »

public OnPlayerUpdate ( playerid )
« Válasz #5 Dátum: 2011. február 05. - 14:21:47 »
0 Show voters
Mint például a /get és a /getall?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal