Szerző Téma: public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )  (Megtekintve 2053 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
« Dátum: 2011. Január 20. - 20:01:32 »
0 Show voters
OnPlayerDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos meghal.
Paraméterek:
 
( playerid, killerid, reason )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki meghalt.
killerid   - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megölte a playerid azonosítójú játékost.
                   INVALID_PLAYER_ID az értéke, ha nem ölte meg senki. ( Tehát nem volt gyilkos )
reason   - A halál okának azonosítója.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
{
    SendDeathMessage ( killerid, playerid, reason );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Meghaltál...  :(\" );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megszületik ( lespawnol ).
Kapcsolódó függvények:
SendDeathMessage: Halál hozzáadása, a halál listához.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath

Gang[St]e[R]

  • Vendég
public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
« Válasz #1 Dátum: 2011. Február 20. - 01:27:45 »
0 Show voters
Ha nem írok hülyeséget akkor anyi lemaradt ,hogy ha a playerid egyenlõ a INVALID_PLAYER_ID -el akkor öngyilkos lett!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal