GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Eljárások ( Callbackok ) => A témát indította: ►ѕтa - 2011. február 04. - 14:14:33

Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: ►ѕтa - 2011. február 04. - 14:14:33
OnPlayerUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor frissül a játékos kliense.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek frissült a kliense.
Visszatérés Ha 0, akkor ha pl. mozogsz, akkor csak neked mutatja, ha 1, akkor mindenkinek.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid);       
    if(iCurWeap != GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"))
    {
        OnPlayerChangeWeapon(playerid, GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"), iCurWeap);
        SetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\", iCurWeap);
    }
    return 1;
}
stock OnPlayerChangeWeapon(playerid, oldweapon, newweapon)
{
new     s[128],
oWeapon[24],
nWeapon[24];
GetWeaponName(oldweapon, oWeapon, sizeof(oWeapon));
GetWeaponName(newweapon, nWeapon, sizeof(nWeapon));
format(s, sizeof(s), \"Megváltoztattad a fegyvered %s -rõl %s -re!\", oWeapon, nWeapon);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, s);
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: kurta999 - 2011. február 04. - 21:48:19
Bocs, hogy kritizálok, de szerintem a visszatérést kicsit másképp kéne megfogalmazni, mert a kezdõk nem értik meg.
Ha 0, akkor az információkat nem küldi el másik játékos kliensébe, ha 1, akkor igen.
Azaz, ha 0, akkor a másik játékos nem látja hogy mozogsz. ( Próbáltam )
Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 04. - 22:21:43
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"
Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: Csabesz - 2011. február 04. - 22:55:51
Idézetet írta: Skatefield date=1296854503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"
 
Mikor a játékosnál Kliens oldali változás történik. ( Szinte bármi lehet )
Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: kurta999 - 2011. február 04. - 23:08:12
Idézetet írta: Skatefield date=1296854503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5881\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát én ezt alapból nem értem, hogy \"akkor, amikor a játékos kliense frissül\"
 
Ha 0-val tér vissza, akkor pedig nem kapja meg a többi játékos kliense ezt a változást. Ellentétben pedig igen. Azaz a játékos egyhelyben fog állni, a többi játékosnak, mivel nemkapja meg az adatot. Neked rendesen fog menni.
Cím: public OnPlayerUpdate ( playerid )
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 14:21:47
Mint például a /get és a /getall?