format(string, sizeof(string), \"XY\", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
format(string, sizeof(string), \"*OLVASS!*\", plname); SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
SendPlayerFormattedText(playerid,\"XY\", 0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~ ~r~LV Gamemode\",5000,5);
SetGameModeText(\"XY\");
AddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
AddStaticPickup(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
GameTextForPlayer=Csatlakozásnál a skin váltásnál ki irja amit beleirsz PAWNOba.pl: GameTextForPlayer(playerid,\"~w~ ~r~LV Gamemode\",5000,5);[/quote]Nemcsak Csatlakozásnál, akárhol ami a játékosra vonatkozik pl beír egy parancsot hogy: /help if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0){GameTextForPlayer(playerid,\"~g~/prancsok, /tele\");return 1;} szóval akárhol használhalható, ha a függvényben van playerid. Lehet akkoris ha nincs de azt most nemírom le.[/quote]
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~ ~r~LV Gamemode\",5000,5);[/
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0){GameTextForPlayer(playerid,\"~g~/prancsok, /tele\");return 1;}
format(string, sizeof(string),\"XY\");SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\");
Szia!Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.Pl.:format(string, sizeof(string),\"XY\");SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); helyett:SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\");
Szia!Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.Pl.:format(string, sizeof(string),\"XY\");SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); helyett:SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\"); Ez hülye kérdés lessz! Mire jó az az ha megformázod? [/quote]Az arra lenne jó ha egy játékos nevét lekéred és kiírnád texttel, vagy esetleg ID-et vagy akármit, amit a játékos beírt... Mert a SendClientMessage nem tudja elküldeni a lekért nevet.
Szia!Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.Pl.:format(string, sizeof(string),\"XY\");SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); helyett:SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\"); Ez hülye kérdés lessz! Mire jó az az ha megformázod? [/quote]Az arra lenne jó ha egy játékos nevét lekéred és kiírnád texttel, vagy esetleg ID-et vagy akármit, amit a játékos beírt... Mert a SendClientMessage nem tudja elküldeni a lekért nevet. [/quote]Ja azt jelenti..... én meg asztem h valami formátum XD
Szia!Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.Pl.:format(string, sizeof(string),\"XY\");SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); helyett:SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\"); Ez hülye kérdés lessz! Mire jó az az ha megformázod? [/quote]Az arra lenne jó ha egy játékos nevét lekéred és kiírnád texttel, vagy esetleg ID-et vagy akármit, amit a játékos beírt... Mert a SendClientMessage nem tudja elküldeni a lekért nevet. [/quote]Ooo.. Pontosabban: Felesleges sima üzenetet formázni, de ha változók értékét szeretnénk megjeleníteni, akkor szükség van a formázásra..