Én általam ismert SA:MP ismert függvények jelentése.
CreateObject=\"Tárgykreállás\" Ez annyit tesz,hogy a szerverredbe tudsz rakni plusz Objectet.
StopObject=\"Tárgymegállitás\"Ez annyit tesz,hogy megállitja a koordinátán egy bizonyos objectet.
MoveObject=Tárgymozgás\"Ez annyit tesz,hogy mozgatja a koordináta között a tárgyat.
SendClientMessage:=El küldi EGY embernek aki beirja azt a bizonyos parancsot.pl: /ruha = csak ruha boltba használhatod.
pl:
format(string, sizeof(string), \"XY\", giveplayerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
SendClientMessageToAll= El küldi mindenkinek aki játszik a szerveren.pl: /kick nél ki irja kit kickeltek ki.
pl:
format(string, sizeof(string), \"*OLVASS!*\", plname);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
SendPlayerFormattedText=Valaki beirja,hogy /help,akkor Ki irja a /help parancs tartalmát.
pl:
SendPlayerFormattedText(playerid,\"XY\", 0);
GameTextForPlayer=Csatlakozásnál a skin váltásnál ki irja amit beleirsz PAWNOba.
pl:
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~ ~r~LV Gamemode\",5000,5);
SetGameModeText= Játék Mode szöveget állitod bevele:
SetGameModeText(\"XY\");
AddStaticVehicle: Autó koordináta és berakó.
AddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
AddStaticVehicle: Pickup koordináta,mint az autóknál.
AddStaticPickup(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
Még Szerkesztés alatt,nem le húrrogni,nem vagyok profi,de ez a magyarázat jól jön másnak. ( talán )
GameTextForPlayer=Csatlakozásnál a skin váltásnál ki irja amit beleirsz PAWNOba.
pl:
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~ ~r~LV Gamemode\",5000,5);[/
quote]
Nemcsak Csatlakozásnál, akárhol ami a játékosra vonatkozik pl beír egy parancsot hogy: /help
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~/prancsok, /tele\");
return 1;
}
szóval akárhol használhalható, ha a függvényben van playerid. Lehet akkoris ha nincs de azt most nemírom le.
[/quote]
Szia!
Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.
Pl.:
format(string, sizeof(string),\"XY\");
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
helyett:
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\");
Szia!
Szerintem jobban megértik a kezdok, hogy ha a példákat nem formázott szövegben írtad volna le.
Pl.:
format(string, sizeof(string),\"XY\");
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
helyett:
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,\"XY\");
Ez hülye kérdés lessz! Mire jó az az ha megformázod? :D