Szerző Téma: Üres map egy parancsal  (Megtekintve 849 alkalommal)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
Üres map egy parancsal
« Dátum: 2010. Március 31. - 14:25:33 »
0 Show voters
Olyat szeretnék kérni, ha valaki beírja, hogy /empty, akkor ne legyen map, csak a sima SA mapja, de a scriptek és a gamemod parancsai legyenek meg.

Nem elérhető BeNiBoY

  • 1342
    • Profil megtekintése
Üres map egy parancsal
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 31. - 15:00:00 »
0 Show voters
meglehet úgy csinálni, hogy virtual world-öt  vált, de akk a szerveren lévő összes cuccosnak(kocsi, pickup) be kell állítani a virtual world-jét -1-re(akkor minden vw-ben jelen lesznek) kivéve az obejcteknek. nem nagy munka, kalkuláld ki Ctrl+H-val  ;D

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
Üres map egy parancsal
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 31. - 15:14:13 »
0 Show voters
setplayerinterior-ral nem lehet?
vagy valami interior cuccal?  ;D

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Üres map egy parancsal
« Válasz #3 Dátum: 2010. Március 31. - 15:52:24 »
0 Show voters
if(!strcmp(\"/empty\", cmdtext, true)) return for(new o = 0; o <254; o++) DestroyDynamicObject(o);

 
Elõny: nem lesz ott a pálya.

Hátrány:
mindenkinek eltávólítja az objektumokat
Másképp meglehetne oldani, hogy csak egy külön játékosnak törölje az objektumokat? Válasz: én nem tudom, szerintem nem, max. CreatePlayerObject() függvény használatával.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 31. - 16:10:32 írta ScreaM »

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Üres map egy parancsal
« Válasz #4 Dátum: 2010. Március 31. - 15:55:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1270043544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1182\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(!strcmp(\"/empty\", cmdtext, true)) return for(new o = 0; o <254; o++) DestroyDynamicObject(o);

 
Elõny: nem lesz ott a pálya.

Hátrány:
mindenkinek eltávólítja az objektumokat
Másképp meglehetne oldani, hogy csak egy külön játékosnak törölje az objektumokat? Válasz: én nem tudom, szerintem nem
 
Meglehet, ha minden objektumot a CreatePlayerObject függvénnyel hoz létre, és a fent leírt iterációban természetesen az elõbb említett függvény párját alkalmazza( DestroyPlayerObject, illetve ezeknek a streameres változatai ). Viszont ez igen nagy pocséklás lenne, szerintem nem jó ötlet.
ZeRo

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal