if(!strcmp(\"/empty\", cmdtext, true)) return for(new o = 0; o <254; o++) DestroyDynamicObject(o);
Elõny: nem lesz ott a pálya.
Hátrány: mindenkinek eltávólítja az objektumokat
Másképp meglehetne oldani, hogy csak egy külön játékosnak törölje az objektumokat? Válasz: én nem tudom, szerintem nem, max. CreatePlayerObject() függvény használatával.
if(!strcmp(\"/empty\", cmdtext, true)) return for(new o = 0; o <254; o++) DestroyDynamicObject(o);
Elõny: nem lesz ott a pálya.
Hátrány: mindenkinek eltávólítja az objektumokat
Másképp meglehetne oldani, hogy csak egy külön játékosnak törölje az objektumokat? Válasz: én nem tudom, szerintem nem
Meglehet, ha minden objektumot a CreatePlayerObject függvénnyel hoz létre, és a fent leírt iterációban természetesen az elõbb említett függvény párját alkalmazza( DestroyPlayerObject, illetve ezeknek a streameres változatai ). Viszont ez igen nagy pocséklás lenne, szerintem nem jó ötlet.
ZeRo