new Counter[ 2 ] = 0; //Vektor létrehozása, amelyben a két csapat játékosait fogjuk eltárolnipublic OnPlayerSpawn( playerid ){ if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) //A TEAM_1 et helyettesíted az elso csapat azonosítójára ++Counter[ 0 ]; //Növeljük az elso csapat játékosainak számát else ++Counter[ 1 ]; //Növeljük a második csapat játékosait if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) //Ha az elso csapatban egy emberrel több van, mint a másodikban, akkor átrakjuk a most spawnolót gTeam[ playerid ] == TEAM_2 --Counter[ 0 ]; ++Counter[ 1 ]; } return 1;}
new Counter[ 2 ] = 0;public OnPlayerSpawn( playerid ){ if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) {++Counter[ 0 ]; } else {++Counter[ 1 ]; } if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) { SetPlayerTeam(playerid, TEAM_2 ); --Counter[ 0 ]; ++Counter[ 1 ]; } return 1;}
new Counter[ 2 ] = 0; public OnPlayerSpawn( playerid ){ if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) ++Counter[ 0 ]; else ++Counter[ 1 ]; if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) gTeam[ playerid ] = TEAM_2, --Counter[ 0 ], ++Counter[ 1 ]; return 1;}
egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya ( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában ) [/quote]Ebbol feleltem fizikából ( ám jól tod )
Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya ( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában )