- 
				Hi, szeretnék egy csapat kiegyenlítot kérni.  :-[
 Ha két játékos van fent a szerveren és 1 játékos már van az 1. csapatban akkor a második játékos csak a 2. csapatba tud belépni.
 És olyan problémám van még hogy csináltam egy olyan módot ahol egy CP -be kell vinni az utánfutót de nem csinál semmit ha beviszem.
 Ezt hogy oldjam meg?  ???
- 
				Ha a gTeam vektort használod ( ha tudnám miért ezt használjátok.. ), akkor így megoldhatod :
 
 
 new Counter[ 2 ] = 0; //Vektor létrehozása, amelyben a két csapat játékosait fogjuk eltárolni
 public OnPlayerSpawn( playerid )
 {
 if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) //A TEAM_1 et helyettesíted az elso csapat azonosítójára
 ++Counter[ 0 ]; //Növeljük az elso csapat játékosainak számát
 else
 ++Counter[ 1 ]; //Növeljük a második csapat játékosait
 if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) //Ha az elso csapatban egy emberrel több van, mint a másodikban, akkor átrakjuk a most spawnolót
 gTeam[ playerid ] == TEAM_2
 --Counter[ 0 ];
 ++Counter[ 1 ];
 }
 return 1;
 }
 
 
 
 Lehet, hogy nem tökéletes, sot, az is lehet, hogy nem muködik, de így fejbol nehéz olyat írni, hogy nem tudom milyenek a deklarációid, stb...
 ZeRo
- 
				ZeRo bácsi, a tied rossz, én kijavítottam.  :)
 
 
 new Counter[ 2 ] = 0;
 public OnPlayerSpawn( playerid )
 {
 if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 )
 {
 ++Counter[ 0 ];
 }
 else
 {
 ++Counter[ 1 ];
 }
 if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 )
 {
 SetPlayerTeam(playerid, TEAM_2 );
 --Counter[ 0 ];
 ++Counter[ 1 ];
 }
 return 1;
 }
 
- 
				Valóban, igazad volt. Na, de ha már a gTeam vektort használja, akkor az a SetPlayerTeam függvény miért van ott? ;)
 
 
 new Counter[ 2 ] = 0;
 public OnPlayerSpawn( playerid )
 {
 if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) ++Counter[ 0 ];
 else ++Counter[ 1 ];
 if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) gTeam[ playerid ] = TEAM_2, --Counter[ 0 ], ++Counter[ 1 ];
 return 1;
 }
 
 
 
 ZeRo
- 
				nem értem, nálam állandóan hibát jelez a tiedre. 
			
- 
				PM - ben elküldtem a választ, elozo hozzászólásom javítva!
 ZeRo
- 
				Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb  -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  ;)
 ( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában  :D )
- 
				Thx a válaszokat majd kipróbálom oket  :D 
 
 egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  
 ( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában   )
 
 [/quote]
 Ebbol feleltem fizikából ( ám jól tod )  ;D
 
- 
				Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb  -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  ;)
 ( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában  :D )
 
 
 Ez igaz, de az egydimenziós tömb másik neve vektor, a kétdimenziós tömb másik neve pedig mátrix. Ha nekem nem hiszel, nyugodtan nézz utána. ;)
 ZeRo
- 
				Hiszek neked  ;)