Szerző Téma: Csapat kiegyenlíto  (Megtekintve 1423 alkalommal)

__][Extasy][__

  • Vendég
Csapat kiegyenlíto
« Dátum: 2010. Január 03. - 19:55:16 »
0 Show voters
Hi, szeretnék egy csapat kiegyenlítot kérni. :-[
Ha két játékos van fent a szerveren és 1 játékos már van az 1. csapatban akkor a második játékos csak a 2. csapatba tud belépni.
És olyan problémám van még hogy csináltam egy olyan módot ahol egy CP -be kell vinni az utánfutót de nem csinál semmit ha beviszem.
Ezt hogy oldjam meg?  ???

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #1 Dátum: 2010. Január 03. - 20:38:28 »
0 Show voters
Ha a gTeam vektort használod ( ha tudnám miért ezt használjátok.. ), akkor így megoldhatod :
 

new Counter[ 2 ] = 0; //Vektor létrehozása, amelyben a két csapat játékosait fogjuk eltárolni
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
    if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) //A TEAM_1 et helyettesíted az elso csapat azonosítójára   
        ++Counter[ 0 ]; //Növeljük az elso csapat játékosainak számát 
    else   
        ++Counter[ 1 ]; //Növeljük a második csapat játékosait
    if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) //Ha az elso csapatban egy emberrel több van, mint a másodikban, akkor átrakjuk a most spawnolót
        gTeam[ playerid ] == TEAM_2
        --Counter[ 0 ];
        ++Counter[ 1 ];
    }
    return 1;
}

 
Lehet, hogy nem tökéletes, sot, az is lehet, hogy nem muködik, de így fejbol nehéz olyat írni, hogy nem tudom milyenek a deklarációid, stb...
ZeRo

jana4

  • Vendég
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #2 Dátum: 2010. Január 04. - 18:08:25 »
0 Show voters
ZeRo bácsi, a tied rossz, én kijavítottam.  :)
 

new Counter[ 2 ] = 0;
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
    if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 )
   {
++Counter[ 0 ];
   }
   else
   {
++Counter[ 1 ];
    }
    if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 )
    {
        SetPlayerTeam(playerid, TEAM_2 );
        --Counter[ 0 ];
        ++Counter[ 1 ];
    }
    return 1;
}

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #3 Dátum: 2010. Január 04. - 18:48:54 »
0 Show voters
Valóban, igazad volt. Na, de ha már a gTeam vektort használja, akkor az a SetPlayerTeam függvény miért van ott? ;)
 

new Counter[ 2 ] = 0;
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
    if( gTeam[ playerid ] == TEAM_1 ) ++Counter[ 0 ];
    else ++Counter[ 1 ];
    if( Counter[ 0 ] - Counter[ 1 ] > 1 ) gTeam[ playerid ] = TEAM_2, --Counter[ 0 ], ++Counter[ 1 ];
    return 1;
}

 
ZeRo
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 04. - 19:13:50 írta ZeRo »

jana4

  • Vendég
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #4 Dátum: 2010. Január 04. - 19:00:32 »
0 Show voters
nem értem, nálam állandóan hibát jelez a tiedre.

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #5 Dátum: 2010. Január 04. - 19:15:11 »
0 Show voters
PM - ben elküldtem a választ, elozo hozzászólásom javítva!
ZeRo

Nem elérhető shanyi

  • 171
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #6 Dátum: 2010. Január 04. - 21:43:14 »
0 Show voters
Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb  -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  ;)
( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában  :D )

__][Extasy][__

  • Vendég
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #7 Dátum: 2010. Január 05. - 18:39:41 »
0 Show voters
Thx a válaszokat majd kipróbálom oket  :D
 
egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya 
( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában   )
 
[/quote]
Ebbol feleltem fizikából ( ám jól tod )  ;D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #8 Dátum: 2010. Január 05. - 18:48:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: shanyi date=1262637794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már ne is haragudj, kedves ZeRo barátom, de az a kétdimenziós tömb  -véleményem szerint- nem nevezheto vektornak, hisz egy vektornak iránya, s \"mérete\" van, annak a tömbnek pedig akárhogy is nézem, nincs iránya  ;)
( De az is lehet, hogy én tudom rosszul, bár nekünk így tanították az iskolában  :D )
 
Ez igaz, de az egydimenziós tömb másik neve vektor, a kétdimenziós tömb másik neve pedig mátrix. Ha nekem nem hiszel, nyugodtan nézz utána. ;)
ZeRo

Nem elérhető shanyi

  • 171
    • Profil megtekintése
Csapat kiegyenlíto
« Válasz #9 Dátum: 2010. Január 05. - 19:45:49 »
0 Show voters
Hiszek neked  ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal