Szerző Téma: Találat rendszer.  (Megtekintve 1808 alkalommal)

Találat rendszer.
« Dátum: 2012. Október 08. - 14:05:46 »
0 Show voters
Sziasztok!

(Új vagyok, nem tudom jó helyre nyitottam-e.)


Mindenhol keresgéltem de nem találtam egy olyat se hogy, például lábba lõnek összeesel vagy fejbe és meghalsz. Pl, Fayrpg-n. Valaki tudna nekem mondani egy ilyet?
  :)
Elõre is köszönöm!
üdv: Blade

Nem elérhető T0ny

  • 524
    • Profil megtekintése
Találat rendszer.
« Válasz #1 Dátum: 2012. Október 08. - 14:19:56 »
0 Show voters

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Találat rendszer.
« Válasz #2 Dátum: 2012. Október 08. - 14:26:49 »
0 Show voters
Lekéred a játékos lábat majd a fejet ha meglövik és akkor meghall vagy szétesik ha lesz idom megírom de látom valaki linkelt.

Találat rendszer.
« Válasz #3 Dátum: 2012. Október 08. - 14:39:40 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Október 08. - 14:57:56 írta Blade1996 »

Nem elérhető T0ny

  • 524
    • Profil megtekintése
Találat rendszer.
« Válasz #4 Dátum: 2012. Október 08. - 16:14:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: Blade1996 date=1349699980\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
 
Ez csak azt hiszem fejlövés

Találat rendszer.
« Válasz #5 Dátum: 2012. Október 08. - 18:41:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: T0ny date=1349705698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
 
Ez csak azt hiszem fejlövés
 
[/quote]
Az csak fejlövés mert \"Headshot system by Pepee\" :D
De a láblövést ugyan úgy kell csak ott a lábát kéred le nem a fejét, nemde? De..

Találat rendszer.
« Válasz #6 Dátum: 2012. Október 09. - 15:06:11 »
0 Show voters
Olyanra gondolok ami fayon vagy see rpg-n van. :D

Találat rendszer.
« Válasz #7 Dátum: 2012. Október 09. - 15:46:56 »
0 Show voters
A lopás bûn...  :whistle:


SAMPben tökéletesen nem lehet meghatározni a testrészek helyzetét, illetve azt, hogy hova lõttél..
Keresgélj, biztos van ilyen hivatalos forumon.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Találat rendszer.
« Válasz #8 Dátum: 2012. Október 12. - 21:12:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1349790416\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A lopás bûn...  :whistle:


SAMPben tökéletesen nem lehet meghatározni a testrészek helyzetét, illetve azt, hogy hova lõttél..
Keresgélj, biztos van ilyen hivatalos forumon.
 
XDD
Tess:
Ez itt az oph inc :)
Szóval értelem szerûen egy inc
Ide kell tenned:
pawno-->Incude
 
/*  SA-MP OnPlayerHit System Functions
*
*  (c) Copyright 2010, AirKite
*
*/
stock TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",1,playerid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",2,weaponid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",3,playerid,weaponid,toggle);
stock SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",4,weaponid,0,0,range);
stock SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddddf\",5,playerid,killerid,reason,health);
stock SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",6,playerid,killerid,reason);
// --------------------------------------------------
// Forwards (Callback declarations)
// --------------------------------------------------
forward OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance);
// --------------------------------------------------
// Defines Body Part
// --------------------------------------------------
#define OPH_HEAD 1
#define OPH_BODY 2
#define OPH_FOOT 3
/*
native TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle);
native SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range);
native SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1);
native SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);
*/

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal