GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Blade1996 - 2012. október 08. - 14:05:46

Cím: Találat rendszer.
Írta: Blade1996 - 2012. október 08. - 14:05:46
Sziasztok!

(Új vagyok, nem tudom jó helyre nyitottam-e.)


Mindenhol keresgéltem de nem találtam egy olyat se hogy, például lábba lõnek összeesel vagy fejbe és meghalsz. Pl, Fayrpg-n. Valaki tudna nekem mondani egy ilyet?
  :)
Elõre is köszönöm!
üdv: Blade
Cím: Találat rendszer.
Írta: T0ny - 2012. október 08. - 14:19:56
Remélem ez jó lesz! :)
Cím: Találat rendszer.
Írta: ZyZu. - 2012. október 08. - 14:26:49
Lekéred a játékos lábat majd a fejet ha meglövik és akkor meghall vagy szétesik ha lesz idom megírom de látom valaki linkelt.
Cím: Találat rendszer.
Írta: Blade1996 - 2012. október 08. - 14:39:40
Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
Cím: Találat rendszer.
Írta: T0ny - 2012. október 08. - 16:14:58
Idézetet írta: Blade1996 date=1349699980\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
 
Ez csak azt hiszem fejlövés
Cím: Találat rendszer.
Írta: _I[TM]I_Dexter[CL] - 2012. október 08. - 18:41:39
Idézetet írta: T0ny date=1349705698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Köszönöm szépen a válaszokat.
Amit linkeltél abba a láb shot is bent van?
 
Ez csak azt hiszem fejlövés
 
[/quote]
Az csak fejlövés mert \"Headshot system by Pepee\" :D
De a láblövést ugyan úgy kell csak ott a lábát kéred le nem a fejét, nemde? De..
Cím: Találat rendszer.
Írta: Blade1996 - 2012. október 09. - 15:06:11
Olyanra gondolok ami fayon vagy see rpg-n van. :D
Cím: Találat rendszer.
Írta: TengeriMalac - 2012. október 09. - 15:46:56
A lopás bûn...  :whistle:


SAMPben tökéletesen nem lehet meghatározni a testrészek helyzetét, illetve azt, hogy hova lõttél..
Keresgélj, biztos van ilyen hivatalos forumon.
Cím: Találat rendszer.
Írta: Cappsy - 2012. október 12. - 21:12:53
Idézetet írta: TengeriMalac date=1349790416\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A lopás bûn...  :whistle:


SAMPben tökéletesen nem lehet meghatározni a testrészek helyzetét, illetve azt, hogy hova lõttél..
Keresgélj, biztos van ilyen hivatalos forumon.
 
XDD
Tess:
Ez itt az oph inc :)
Szóval értelem szerûen egy inc
Ide kell tenned:
pawno-->Incude
 
/*  SA-MP OnPlayerHit System Functions
*
*  (c) Copyright 2010, AirKite
*
*/
stock TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",1,playerid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",2,weaponid,toggle);
stock ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",3,playerid,weaponid,toggle);
stock SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddd\",4,weaponid,0,0,range);
stock SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"ddddf\",5,playerid,killerid,reason,health);
stock SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)return CallRemoteFunction(\"OnPlayerHitParam\",\"dddd\",6,playerid,killerid,reason);
// --------------------------------------------------
// Forwards (Callback declarations)
// --------------------------------------------------
forward OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance);
// --------------------------------------------------
// Defines Body Part
// --------------------------------------------------
#define OPH_HEAD 1
#define OPH_BODY 2
#define OPH_FOOT 3
/*
native TogglePlayerOnHitted(playerid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHit(weaponid, toggle);
native ToggleWeaponBlockHitForPlayer(playerid, weaponid, toggle);
native SetWeaponRangeHit(weaponid, Float:range);
native SetPlayerDemagedHealth(playerid, Float:health, hiterid=-1, reason=-1);
native SetOnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);
*/