Szerző Téma: Mozgó object  (Megtekintve 1888 alkalommal)

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Dátum: 2012. Március 06. - 20:28:30 »
0
Nah ismét hozzátok fordulok segítségért egy scriptben ! Van itt nekem egy kapu amihez meg csináltam hogy kóddal ki-be záródjon. Csak nem tom mi van vele de bénán nyílik ki, ez azt jelenti hogy keresztbe nyílik ki és úgy marad. Ha meg be zárom akkor nem fordul vissza hanem úgy marad keresztbe. Nem nagyon lehet így érteni ezért csináltam egy pár képet:
Alap állás: http://kep.psharing.com/639755.jpg
Kinyitva a /nyit paranccsal: http://kep.psharing.com/639757.jpg
Bezárva a /zár paranccsal: http://kep.psharing.com/639758.jpg
Remélem így azért látjátok és meg értettétek mi a problem... pls akinek van ötlete az írjon !
Script:
[pawn]#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 0, 0, 270);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 06. - 20:41:23 »
0
A nyitnál 2 koordináta van, a zárnál pedig 3.
Mind a kettõhöz 3 kell.
E: Három van. Elnéztem.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 06. - 20:44:22 írta Cannonn »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 06. - 21:20:11 »
0
Ez egy bug az mta-ban .
Mikor kiválasztottad a kaput mta-ban és leraktad keresztbe rakta le , hiába forgattad el, úgy menti le ahogy elõször lerakta az mta.
Erre az a megoldás hogy lerakod a kaput beállítod hogy akarod hogy legyen és most jön a trükk még egy objecktet leraksz tök mind1 mit .
föld alá vagy ahova akarsz , és így mented el.
Mivel ha csak egy objecktet raksz le  nem úgy menti el ahogy beállítod

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 06. - 21:23:16 »
0
Meg csináltam ahogy mondtad de még most is ugyan úgy nyílik  :(
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 06. - 21:48:40 írta Nátha »

Nem elérhető fab15

Mozgó object
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 07. - 21:47:33 »
0
Így próbáld meg:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 0, 0, 270);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 3.0);
return 1;
}
return 0;
}

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 07. - 21:55:02 »
0
Nem lesz jó, mivel az utolsó érték az a sebesség.
Így csak gyorsabb lesz.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 07. - 21:59:27 »
0
Mta-ban van a gond az objeckt mentésénél

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #7 Dátum: 2012. Március 08. - 15:43:54 »
0
Fede ahogy te mondtad úgy se jó

Mozgó object
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 08. - 17:44:49 »
0
>\" post=\"235580\" timestamp=\"1331065211\"]
Ez egy bug az mta-ban .
Mikor kiválasztottad a kaput mta-ban és leraktad keresztbe rakta le , hiába forgattad el, úgy menti le ahogy elõször lerakta az mta.
Erre az a megoldás hogy lerakod a kaput beállítod hogy akarod hogy legyen és most jön a trükk még egy objecktet leraksz tök mind1 mit .
föld alá vagy ahova akarsz , és így mented el.
Mivel ha csak egy objecktet raksz le  nem úgy menti el ahogy beállítod
 
[/quote]
Lusta már leírta a megoldást, próbáld meg azzal. Hogyha már próbáltad, és nem jó akkor gõzöm nincs.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 08. - 20:10:10 »
0
Úgy már próbáltam... akkor jól nyílott ki csak rosszul záródott vissza !  :D

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Mozgó object
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 08. - 20:17:58 »
0
Vagy csak szimplán a koordinátákat cseszted el.

Nem elérhető RyDerBoy96

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #11 Dátum: 2012. Március 08. - 22:50:42 »
0
\" post=\"236256\" timestamp=\"1331234278\"]
Vagy csak szimplán a koordinátákat cseszted el.
 
[/quote]Na ja.. Én már próbáltam a szerómon move objectet. kinyílt jól, de szarul csukódott vissza. Meg csináltam mindenhogyan de nem mûködött. Este megpróbáltam újra, új kordinátákkal és mûködött. Csinálj új kordinátákat!

Mozgó object
« Válasz #12 Dátum: 2012. Március 09. - 00:10:19 »
0
Használj streamer plugint!!És CreateObject helyett CreateDynamicObject.....és MoveObject helyett MoveDynamicObject....
Tuti jólesz

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Mozgó object
« Válasz #13 Dátum: 2012. Március 09. - 15:13:18 »
0
Ha 0.3d-ben csinálod, lehet hogy az a baj, hogy lehagytad a végét, így rossz:
 
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);

 
így jó, a 0.3d-ben már nekem is csak így volt jó:
 
MoveObject(kapu, 98.0, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0,-1000.0,-1000.0,-1000.0);

 

MoveObject(object név,x,y,z,sebesség,rotx,roty,rotz);
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 10. - 11:41:13 írta Bazsi »

Mozgó object
« Válasz #14 Dátum: 2012. Március 09. - 19:52:31 »
+1
Ahogy Lu$ta mondta a mentéssel van gond...
- Belépsz MTA-ba
- Kezdel egy New Mapo\'t
- Lerakod az objected ahova akarod..
- Lemented..
- Utána SOHA NE CLÓNOZD az objectet hozz létre egy másikat..
- Beállitod a másik objecthez képest és le vagy fel húzod..
- Aztán azt is lemented Ennyi..
- És a MoveObjectnél belõle csak az X,Y,Z kordináta kell ENJOY!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal