#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 0, 0, 270);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 3.0);
return 1;
}
return 0;
}
>\" post=\"235580\" timestamp=\"1331065211\"]
Ez egy bug az mta-ban .
Mikor kiválasztottad a kaput mta-ban és leraktad keresztbe rakta le , hiába forgattad el, úgy menti le ahogy elõször lerakta az mta.
Erre az a megoldás hogy lerakod a kaput beállítod hogy akarod hogy legyen és most jön a trükk még egy objecktet leraksz tök mind1 mit .
föld alá vagy ahova akarsz , és így mented el.
Mivel ha csak egy objecktet raksz le nem úgy menti el ahogy beállítod
[/quote]
Lusta már leírta a megoldást, próbáld meg azzal. Hogyha már próbáltad, és nem jó akkor gõzöm nincs.
\" post=\"236256\" timestamp=\"1331234278\"]
Vagy csak szimplán a koordinátákat cseszted el.
[/quote]Na ja.. Én már próbáltam a szerómon move objectet. kinyílt jól, de szarul csukódott vissza. Meg csináltam mindenhogyan de nem mûködött. Este megpróbáltam újra, új kordinátákkal és mûködött. Csinálj új kordinátákat!
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);
MoveObject(kapu, 98.0, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0,-1000.0,-1000.0,-1000.0);
MoveObject(object név,x,y,z,sebesség,rotx,roty,rotz);
Ahogy Lu$ta mondta a mentéssel van gond...XYZ a pozícióból, és a rotationból. 6 tagból kell állnia a kordinátának.
- Belépsz MTA-ba
- Kezdel egy New Mapo\'t
- Lerakod az objected ahova akarod..
- Lemented..
- Utána SOHA NE CLÓNOZD az objectet hozz létre egy másikat..
- Beállitod a másik objecthez képest és le vagy fel húzod..
- Aztán azt is lemented Ennyi..
- És a MoveObjectnél belõle csak az X,Y,Z kordináta kell ENJOY!
MoveObject(valami, Float:X,Float:Y,Float:Z, rotation);[/quote]
Hol marad a sebesség?
Összes paraméter.
MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)