#include <a_samp>#define FILTERSCRIPTnew kapu; public OnGameModeInit(){kapu = CreateObject(980, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 0, 0, 270);return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0){MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);return 1;}if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0){MoveObject(kapu, 96.699996948242, 1920.1999511719, 19.799999237061, 3.0);return 1;}return 0;}
>\" post=\"235580\" timestamp=\"1331065211\"]Ez egy bug az mta-ban .Mikor kiválasztottad a kaput mta-ban és leraktad keresztbe rakta le , hiába forgattad el, úgy menti le ahogy elõször lerakta az mta.Erre az a megoldás hogy lerakod a kaput beállítod hogy akarod hogy legyen és most jön a trükk még egy objecktet leraksz tök mind1 mit .föld alá vagy ahova akarsz , és így mented el. Mivel ha csak egy objecktet raksz le nem úgy menti el ahogy beállítod [/quote]Lusta már leírta a megoldást, próbáld meg azzal. Hogyha már próbáltad, és nem jó akkor gõzöm nincs.
\" post=\"236256\" timestamp=\"1331234278\"]Vagy csak szimplán a koordinátákat cseszted el. [/quote]Na ja.. Én már próbáltam a szerómon move objectet. kinyílt jól, de szarul csukódott vissza. Meg csináltam mindenhogyan de nem mûködött. Este megpróbáltam újra, új kordinátákkal és mûködött. Csinálj új kordinátákat!
MoveObject(kapu, 98, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0);
MoveObject(kapu, 98.0, 1928.3000488281, 19.799999237061, 3.0,-1000.0,-1000.0,-1000.0);
MoveObject(object név,x,y,z,sebesség,rotx,roty,rotz);