Szerző Téma: Használaton kívûli jármû respawnolása  (Megtekintve 3136 alkalommal)

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 08:00:02 »
0 Show voters
Sziasztok, szeretnék kérni egy /resetcarall parancsot amivel az öszes használaton kívûli autot resizi.
fsdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam, ezért szeretnék egy ilyen parancsot, ami resizi az öszes kocsit (törli a kocsikat amik nincsenek használva)
Elõre is köszönöm, És OnPlayerCommandos legyen,
Köszi, Predi

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 27. - 08:27:22 »
0 Show voters
sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,[/quote]
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
IsVehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 27. - 16:22:23 írta kadaradam »

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 27. - 15:56:59 »
0 Show voters
Az ilyenhez hülye vagyok még, kérhetnék egy komplett Scriptet? Sajnos most nincs idõm megérte a suli mellet, azért kérdezgetek itt.
Köszi elõre is.

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:03:12 »
0 Show voters
Rakd be egy parancsba:
[pawn]for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }[/pawn]

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:11:43 »
0 Show voters
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:21:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1317104842\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
VehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
 
[/quote]

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #6 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:27:09 »
0 Show voters
Nem megy, nem értem egészen, bocs evvel így nem tudok mit kezdeni, bemásoltam parancsba tettem hasonló de nem akar jó lenni.

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #7 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:29:20 »
0 Show voters
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
ezt rakd bele

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #8 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:30:16 »
0 Show voters
ezt:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
nem kell parancsba tenni....
Sheet:
 
stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}
[/quote]
Nem biztos hogy van foreach-e,meg szerintem azt sem tudja mi az

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #9 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:38:48 »
0 Show voters
Én marha, most látom oké mostmár nem ír ki sort. Nem vágtam hirtelen mit hogy, míg megnem néztem jobban.
Kipróbáltam, de ugyan ugy visza lespawnol,
Olyat szeretnék amit ha beírok pl: /rvc akkor az öszes olyan jármû eltûnik amit lekértem, és nincs használva.

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #10 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:41:05 »
0 Show voters
akkor cseréld ki erre,hátha:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #11 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:48:21 »
0 Show voters
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #12 Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:50:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1317134901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
 
Ez alap!
Ahol létrehozol kocsit,ott fog újrarespawnolódni! A parancs nálam mûködik!

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #13 Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:04:11 »
0 Show voters
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #14 Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:14:05 »
0 Show voters
Egyszerûbb lenne ha bemásolnád a parnacsot

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal