GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Predator - 2011. szeptember 27. - 08:00:02
-
Sziasztok, szeretnék kérni egy /resetcarall parancsot amivel az öszes használaton kívûli autot resizi.
fsdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam, ezért szeretnék egy ilyen parancsot, ami resizi az öszes kocsit (törli a kocsikat amik nincsenek használva)
Elõre is köszönöm, És OnPlayerCommandos legyen,
Köszi, Predi
-
sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,[/quote]
http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
IsVehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}
}
}[/pawn]
-
Az ilyenhez hülye vagyok még, kérhetnék egy komplett Scriptet? Sajnos most nincs idõm megérte a suli mellet, azért kérdezgetek itt.
Köszi elõre is.
-
Rakd be egy parancsba:
[pawn]for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
if(!VehicleOccupied(i))
{
SetVehicleToRespawn(i);
}
}[/pawn]
-
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
if(!VehicleOccupied(i))
{
SetVehicleToRespawn(i);
}
}
return 1;
}[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
-
sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,
http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
VehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}
}
}[/pawn]
[/quote]
-
Nem megy, nem értem egészen, bocs evvel így nem tudok mit kezdeni, bemásoltam parancsba tettem hasonló de nem akar jó lenni.
-
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}
}
}[/pawn]
ezt rakd bele
-
ezt:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}
}
}[/pawn]
nem kell parancsba tenni....
Sheet:
stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
foreach(Player,i)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}
}
}
[/quote]
Nem biztos hogy van foreach-e,meg szerintem azt sem tudja mi az
-
Én marha, most látom oké mostmár nem ír ki sort. Nem vágtam hirtelen mit hogy, míg megnem néztem jobban.
Kipróbáltam, de ugyan ugy visza lespawnol,
Olyat szeretnék amit ha beírok pl: /rvc akkor az öszes olyan jármû eltûnik amit lekértem, és nincs használva.
-
akkor cseréld ki erre,hátha:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
-
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
-
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
Ez alap!
Ahol létrehozol kocsit,ott fog újrarespawnolódni! A parancs nálam mûködik!
-
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
-
Egyszerûbb lenne ha bemásolnád a parnacsot
-
Amit leírtál parancsokat, minden kipróbáltam, de most így elvesztettem a fonalat. Mert nem azt csinálja amit én szeretnék.
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Ezt illeszem be a mode végére?
Talán kicsit roszul fogalmaztam, mivel /v -s redszert használok azt szeretném hogy amit nem használnak jármûvet azt egyszerûen eltüntethessem valamilyen módon, tehát ne \"foglalja a fehelyet\".
-
ahoz hogy mûködjön be kéne rakni....
-
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
-
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.
-
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.
Hülyeség... DestroyVehicle(vehicleid); és elis tünt.
-
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
Cakk-pakk[/quote]
Én normálisan leírtam,arról már nem tehetek hogy nem érted!
Ha meg nem másolod be a parancsot nem tudunk segíteni!
-
A mód végére másoltam be ezt:
[pawn] forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
-
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
[mod]Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.[/mod]
-
Bocs hogy nem értelek.
OnPlayerCommand alatt nincs semmi, mert ahogy vitattuk a témát, jöttek az ujjab ötletek, ezért közben azt törlésre került.
Ugyhogy kompletten nincs meg, valamelyik elözõ hsz-embe ott a parancs, viszont nem tudtam lefordítani amxre.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
if(!VehicleOccupied(i))
{
SetVehicleToRespawn(i);
}
}
return 1;
}[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
Talán erre gondoltál?
-
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
A parancsod megvan ezt csak a módod végére illeszt be és jó.
Igen az a parancs,de ahoz kell amit elöbb irtam.
-
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.
[/quote]
Nem vagyok ideges,csak nagy betûkkel írtam,hogy lássa!
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
[/quote]
A jármûlekérõ parancsra gondoltam,segítenék megcsinálni abban,hogy ha lespawnol egy kocsit majd még1-t akkor törölje az 1-t!
-
áhhhhhh senkinek se tûnik fel hogy hosszú hszek óta azt kérdi hogy ne respawnolja hanem eltüntesse?!!!!?!?!
Jónak kell lenni, de SetVehicleToRespawn helyett DestroyVehicle-t használj :-\\
-
Nem tudom mivan, kicsit öszekeveredtem, viszont sikerült megoldani, [R]obo[T] szavai valahogy lejöttek, nekem aztán sikerült megoldani.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét!