GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Predator - 2011. Szeptember 27. - 08:00:02

Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 08:00:02
Sziasztok, szeretnék kérni egy /resetcarall parancsot amivel az öszes használaton kívûli autot resizi.
fsdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam, ezért szeretnék egy ilyen parancsot, ami resizi az öszes kocsit (törli a kocsikat amik nincsenek használva)
Elõre is köszönöm, És OnPlayerCommandos legyen,
Köszi, Predi
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 08:27:22
sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,[/quote]
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
IsVehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 15:56:59
Az ilyenhez hülye vagyok még, kérhetnék egy komplett Scriptet? Sajnos most nincs idõm megérte a suli mellet, azért kérdezgetek itt.
Köszi elõre is.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 16:03:12
Rakd be egy parancsba:
[pawn]for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }[/pawn]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 16:11:43
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 16:21:57
Idézetet írta: kadaradam date=1317104842\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

sdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam,
\"width=500http://2.bp.blogspot.com/_AYB6K3Zp5kE/S7X8dkeAPoI/AAAAAAAABUs/paWWwtfhMfI/s1600/facepalm+%287%29.jpg[/img]
Ez nem azért van mert fsdebug-t használsz,ez alap a samp-ban!
Ha felrobban,vízbe gurul respawnolódik!
Egyébként lekéred az összes jármûvet egy for cilussal,és ha nem ül benne senki respawnolod(IsVehicleOccupied)!
SetVehicleToRespawn
VehicleOccupied függvény,ez lekérdezi a használaton kívüli jármûveket:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
 
[/quote]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 16:27:09
Nem megy, nem értem egészen, bocs evvel így nem tudok mit kezdeni, bemásoltam parancsba tettem hasonló de nem akar jó lenni.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Sheet - 2011. Szeptember 27. - 16:29:20
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
ezt rakd bele
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 16:30:16
ezt:
[pawn]stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}[/pawn]
nem kell parancsba tenni....
Sheet:
 
stock VehicleOccupied(vehicleid) // Returns 1 if there is anyone in the vehicle
{
    foreach(Player,i)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
        {
            if(GetPlayerVehicleID(i)==vehicleid)
            {
                return 1;
            }
            else
            {
                return 0;
            }
        }
    }
}
[/quote]
Nem biztos hogy van foreach-e,meg szerintem azt sem tudja mi az
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 16:38:48
Én marha, most látom oké mostmár nem ír ki sort. Nem vágtam hirtelen mit hogy, míg megnem néztem jobban.
Kipróbáltam, de ugyan ugy visza lespawnol,
Olyat szeretnék amit ha beírok pl: /rvc akkor az öszes olyan jármû eltûnik amit lekértem, és nincs használva.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 16:41:05
akkor cseréld ki erre,hátha:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 16:48:21
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 16:50:16
Idézetet írta: Predator date=1317134901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
 
Ez alap!
Ahol létrehozol kocsit,ott fog újrarespawnolódni! A parancs nálam mûködik!
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 17:04:11
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 17:14:05
Egyszerûbb lenne ha bemásolnád a parnacsot
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 17:21:33
Amit leírtál parancsokat, minden kipróbáltam, de most így elvesztettem a fonalat. Mert nem azt csinálja amit én szeretnék.
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Ezt illeszem be a mode végére?
Talán kicsit roszul fogalmaztam, mivel /v -s redszert használok azt szeretném hogy amit nem használnak jármûvet azt egyszerûen eltüntethessem valamilyen módon, tehát ne \"foglalja a fehelyet\".
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 17:26:49
ahoz hogy mûködjön be kéne rakni....
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 17:41:30
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 27. - 17:46:16
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Sheet - 2011. Szeptember 27. - 17:48:22
Idézetet írta: JaCk date=1317138376\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.
 
Hülyeség... DestroyVehicle(vehicleid); és elis tünt.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 17:51:21
Idézetet írta: Predator date=1317138090\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
 

Cakk-pakk[/quote]
Én normálisan leírtam,arról már nem tehetek hogy nem érted!
Ha meg nem másolod be a parancsot nem tudunk segíteni!
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 18:04:28
A mód végére másoltam be ezt:
[pawn]   forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 18:16:17
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
[mod]Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.[/mod]
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 19:34:49
Bocs hogy nem értelek.
OnPlayerCommand alatt nincs semmi, mert ahogy vitattuk a témát, jöttek az ujjab ötletek, ezért közben azt törlésre került.
Ugyhogy kompletten nincs meg, valamelyik elözõ hsz-embe ott a parancs, viszont nem tudtam lefordítani amxre.
Idézetet írta: Predator date=1317132703\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
 
Talán erre gondoltál?
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 27. - 19:53:01
Idézetet írta: Predator date=1317136893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 
A parancsod megvan ezt csak a módod végére illeszt be és jó.
Igen az a parancs,de ahoz kell amit elöbb irtam.
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: kadaradam - 2011. Szeptember 27. - 20:00:00
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.
[/quote]
Nem vagyok ideges,csak nagy betûkkel írtam,hogy lássa!
 
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
[/quote]
A jármûlekérõ parancsra gondoltam,segítenék megcsinálni abban,hogy ha lespawnol egy kocsit majd még1-t akkor törölje az 1-t!
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Kovacs_Bela - 2011. Szeptember 27. - 20:02:11
áhhhhhh senkinek se tûnik fel hogy hosszú hszek óta azt kérdi hogy ne respawnolja hanem eltüntesse?!!!!?!?!
Jónak kell lenni, de SetVehicleToRespawn helyett DestroyVehicle-t használj  :-\\
Cím: Használaton kívûli jármû respawnolása
Írta: Predator - 2011. Szeptember 27. - 20:14:47
Nem tudom mivan, kicsit öszekeveredtem, viszont sikerült megoldani, [R]obo[T] szavai valahogy lejöttek, nekem aztán sikerült megoldani.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét!