Szerző Téma: Használaton kívûli jármû respawnolása  (Megtekintve 2815 alkalommal)

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #15 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:21:33 »
0 Show voters
Amit leírtál parancsokat, minden kipróbáltam, de most így elvesztettem a fonalat. Mert nem azt csinálja amit én szeretnék.
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Ezt illeszem be a mode végére?
Talán kicsit roszul fogalmaztam, mivel /v -s redszert használok azt szeretném hogy amit nem használnak jármûvet azt egyszerûen eltüntethessem valamilyen módon, tehát ne \"foglalja a fehelyet\".

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #16 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:26:49 »
0 Show voters
ahoz hogy mûködjön be kéne rakni....

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #17 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:41:30 »
0 Show voters
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #18 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:46:16 »
0 Show voters
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #19 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:48:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1317138376\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kocsi nem is fog törlödni csak resizi.
Mievl a módodba a OnGameModeInit alatt vannak a kocsik a AddStaticVehicle fügvénnyel
EZEK CSAK akkor TÜNNEK el ha ONNAN kiveszed azokat.
Amugy nem tünnek el SEHOGY.
 
Hülyeség... DestroyVehicle(vehicleid); és elis tünt.

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #20 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 17:51:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1317138090\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
 

Cakk-pakk[/quote]
Én normálisan leírtam,arról már nem tehetek hogy nem érted!
Ha meg nem másolod be a parancsot nem tudunk segíteni!

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #21 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 18:04:28 »
0 Show voters
A mód végére másoltam be ezt:
[pawn]   forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #22 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 18:16:17 »
0 Show voters
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
[mod]Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 27. - 18:18:03 írta Sheet »

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #23 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 19:34:49 »
0 Show voters
Bocs hogy nem értelek.
OnPlayerCommand alatt nincs semmi, mert ahogy vitattuk a témát, jöttek az ujjab ötletek, ezért közben azt törlésre került.
Ugyhogy kompletten nincs meg, valamelyik elözõ hsz-embe ott a parancs, viszont nem tudtam lefordítani amxre.
Idézetet írta: Predator date=1317132703\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
   {
      if(!VehicleOccupied(i))
      {
         SetVehicleToRespawn(i);
      }
   }
   return 1;
   }[/pawn]
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis.
Mit csináljak vele?
 
Talán erre gondoltál?

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #24 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 19:53:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: Predator date=1317136893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
 
A parancsod megvan ezt csak a módod végére illeszt be és jó.
Igen az a parancs,de ahoz kell amit elöbb irtam.

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #25 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:00:00 »
0 Show voters
Harmadjára is leírom hogy a PARANCSOT másold be
Én meg elsõre írom, le hogy nyugodjál le.
[/quote]
Nem vagyok ideges,csak nagy betûkkel írtam,hogy lássa!
 
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
[/quote]
A jármûlekérõ parancsra gondoltam,segítenék megcsinálni abban,hogy ha lespawnol egy kocsit majd még1-t akkor törölje az 1-t!

Kovacs_Bela

  • Vendég
Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #26 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:02:11 »
0 Show voters
áhhhhhh senkinek se tûnik fel hogy hosszú hszek óta azt kérdi hogy ne respawnolja hanem eltüntesse?!!!!?!?!
Jónak kell lenni, de SetVehicleToRespawn helyett DestroyVehicle-t használj  :-\\

Használaton kívûli jármû respawnolása
« Válasz #27 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:14:47 »
0 Show voters
Nem tudom mivan, kicsit öszekeveredtem, viszont sikerült megoldani, [R]obo[T] szavai valahogy lejöttek, nekem aztán sikerült megoldani.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal