Szerző Téma: RemoveBuilding  (Megtekintve 2373 alkalommal)

RemoveBuilding
« Válasz #15 Dátum: 2012. Február 17. - 07:23:09 »
0 Show voters
Hát milyet??
hostos szerverem van ami 0 3d-n fut.

RemoveBuilding
« Válasz #16 Dátum: 2012. Február 17. - 08:41:41 »
0 Show voters
www.sa-mp.com  Letöltöd a legújabb szervercsomagot, és a pawno include-s mappa tartalmát, áthelyezed a jelenlegi pawno/include mappádba.[/quote]
am nemértem mit kell ennyit szenvedni vele :D kiszeded az objectet és kész, nem? o.O

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
RemoveBuilding
« Válasz #17 Dátum: 2012. Február 17. - 14:32:08 »
0 Show voters
Elõször is letöltöd, mint mondtam az új includekat, ÉS nem az OnGameModeInit alá teszed, hanem az OnPlayerSpawn eljárás alá a RemoveBuildingForPlayer függvényt.

RemoveBuilding
« Válasz #18 Dátum: 2012. Február 17. - 18:14:16 »
0 Show voters
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
 
error 017: undefined symbol \"playerid\"

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
RemoveBuilding
« Válasz #19 Dátum: 2012. Február 17. - 18:21:37 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn eljárás alá tedd.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
RemoveBuilding
« Válasz #20 Dátum: 2012. Február 17. - 18:22:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: patrikvincenzo date=1329498856\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
 
error 017: undefined symbol \"playerid\"

 

De hova tetted ? ha az OnGameModeInit() alá akkor nemjó
IDE :
 
OnPlayerSpawn(playerid)

RemoveBuilding
« Válasz #21 Dátum: 2012. Február 17. - 20:44:22 »
0 Show voters
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Ez a szkriptem itt hova tegyem?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal