GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: patrikvincenzo - 2012. február 13. - 19:53:38

Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 13. - 19:53:38
Nekem kellene egy FilteScript amibe a törölt objecteket tudnám berakni..
Tudom,hogy a modba kell rakni,de azért nem rakom oda,mert kiveszek 3 objectet és berakom az csinál vagy 30 warningot a modomba...
Remélem megoldható  FS-be.!
Cím: RemoveBuilding
Írta: KisRevay - 2012. február 13. - 20:02:09
\"618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg\"
te is valami profi scripter vagy ugye? :)
Cím: RemoveBuilding
Írta: Sheet - 2012. február 13. - 20:15:28
Idézetet írta: patrikvincenzo date=1329160161\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


\"618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg\"
te is valami profi scripter vagy ugye? :)
 
Eggyáltaln nem.. sõt...
De f*om   itt már kérni se lehet semmit mer a sok suttyó leszól... :@@@ miért nem hirdetem a szeromat sztetek?
Nélkületek is televan majdnem... nemkell,hogy oltsatok..
Ha nem kapok értelmes választ akkor miért?
 
[/quote]
Azért mert akkroa hülyeségeket írsz, hogy már fáj a fórumozóknak.
Cím: RemoveBuilding
Írta: Csabesz - 2012. február 13. - 20:17:29
Mindenesetre OFF amit KisRévay írt és ha nem tudtok segíteni a kérdezõnek, akkor ne is szóljatok hozzá.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 13. - 20:55:00
Azér kérdezek mer nem tudok scriptelni.
Ezen mi olyan nehéz?
Azér kérdezek hülyeséget,mert nemértem.
Cím: RemoveBuilding
Írta: KisRevay - 2012. február 13. - 22:02:21
Ez igen, egy kis offert 10% warn.
De mikor mas folyamatban offol, az nem gond, de engem egybol megtalaltok, koszonom.
Egyebkent ugy be lehet rakni, mint a mapokat, ( ha jol tudom ), arra meg irtak egy szep tutorialt, remelem segitettem.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 13. - 22:25:18
Azzal segitenel a legtöbbet ha belinkeled azt  Tutorialt.
Cím: RemoveBuilding
Írta: KisRevay - 2012. február 13. - 22:41:33
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 14. - 14:24:22
Idézetet írta: KisRévay date=1329169293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
 
Én kérek elnézést,de ebbe én most RemoveBuilding-os objecteket is berakhatom? És kiis szedi?
Mer az lenne a célom...
Ilyen sima CreateDynamicObjecteket meg tudok berakni módba is.
Cím: RemoveBuilding
Írta: KisRevay - 2012. február 15. - 14:20:03
Igen, ugyan így be tudod rakni azt is.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 15. - 15:31:53
Idézetet írta: KisRévay date=1329312003\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, ugyan így be tudod rakni azt is.
 
Sok az error.
Cím: RemoveBuilding
Írta: Fighter - 2012. február 15. - 15:39:53
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
//Ide teszed a a törolt objecteket.
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Én úgy tudom hogy igykell.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 16. - 21:29:31
Idézetet írta: Fighter date=1329316793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
//Ide teszed a a törolt objecteket.
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Én úgy tudom hogy igykell.
 
Köszönöm.
edit:
26 ilyen error
error 017: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Cím: RemoveBuilding
Írta: Erik3333 - 2012. február 16. - 21:55:21
Ez azért van, mert nem 0.3d-s a Pawno, amit használsz!
Cím: RemoveBuilding
Írta: Benceee - 2012. február 17. - 07:22:46
www.sa-mp.com  Letöltöd a legújabb szervercsomagot, és a pawno include-s mappa tartalmát, áthelyezed a jelenlegi pawno/include mappádba.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 17. - 07:23:09
Hát milyet??
hostos szerverem van ami 0 3d-n fut.
Cím: RemoveBuilding
Írta: norbee0170 - 2012. február 17. - 08:41:41
www.sa-mp.com  Letöltöd a legújabb szervercsomagot, és a pawno include-s mappa tartalmát, áthelyezed a jelenlegi pawno/include mappádba.[/quote]
am nemértem mit kell ennyit szenvedni vele :D kiszeded az objectet és kész, nem? o.O
Cím: RemoveBuilding
Írta: Benceee - 2012. február 17. - 14:32:08
Elõször is letöltöd, mint mondtam az új includekat, ÉS nem az OnGameModeInit alá teszed, hanem az OnPlayerSpawn eljárás alá a RemoveBuildingForPlayer függvényt.
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 17. - 18:14:16
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
 
error 017: undefined symbol \"playerid\"
Cím: RemoveBuilding
Írta: Benceee - 2012. február 17. - 18:21:37
OnPlayerSpawn eljárás alá tedd.
Cím: RemoveBuilding
Írta: Norby - 2012. február 17. - 18:22:00
Idézetet írta: patrikvincenzo date=1329498856\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
 
error 017: undefined symbol \"playerid\"

 

De hova tetted ? ha az OnGameModeInit() alá akkor nemjó
IDE :
 
OnPlayerSpawn(playerid)
Cím: RemoveBuilding
Írta: patrikvincenzo - 2012. február 17. - 20:44:22
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Ez a szkriptem itt hova tegyem?