-
Nekem kellene egy FilteScript amibe a törölt objecteket tudnám berakni..
Tudom,hogy a modba kell rakni,de azért nem rakom oda,mert kiveszek 3 objectet és berakom az csinál vagy 30 warningot a modomba...
Remélem megoldható FS-be.!
-

te is valami profi scripter vagy ugye? :)
-

te is valami profi scripter vagy ugye? :)
Eggyáltaln nem.. sõt...
De f*om itt már kérni se lehet semmit mer a sok suttyó leszól... :@@@ miért nem hirdetem a szeromat sztetek?
Nélkületek is televan majdnem... nemkell,hogy oltsatok..
Ha nem kapok értelmes választ akkor miért?
[/quote]
Azért mert akkroa hülyeségeket írsz, hogy már fáj a fórumozóknak.
-
Mindenesetre OFF amit KisRévay írt és ha nem tudtok segíteni a kérdezõnek, akkor ne is szóljatok hozzá.
-
Azér kérdezek mer nem tudok scriptelni.
Ezen mi olyan nehéz?
Azér kérdezek hülyeséget,mert nemértem.
-
Ez igen, egy kis offert 10% warn.
De mikor mas folyamatban offol, az nem gond, de engem egybol megtalaltok, koszonom.
Egyebkent ugy be lehet rakni, mint a mapokat, ( ha jol tudom ), arra meg irtak egy szep tutorialt, remelem segitettem.
-
Azzal segitenel a legtöbbet ha belinkeled azt Tutorialt.
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
Én kérek elnézést,de ebbe én most RemoveBuilding-os objecteket is berakhatom? És kiis szedi?
Mer az lenne a célom...
Ilyen sima CreateDynamicObjecteket meg tudok berakni módba is.
-
Igen, ugyan így be tudod rakni azt is.
-
Igen, ugyan így be tudod rakni azt is.
Sok az error.
-
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
//Ide teszed a a törolt objecteket.
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Én úgy tudom hogy igykell.
-
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
//Ide teszed a a törolt objecteket.
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Én úgy tudom hogy igykell.
Köszönöm.
edit:
26 ilyen error
error 017: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
-
Ez azért van, mert nem 0.3d-s a Pawno, amit használsz!
-
www.sa-mp.com Letöltöd a legújabb szervercsomagot, és a pawno include-s mappa tartalmát, áthelyezed a jelenlegi pawno/include mappádba.
-
Hát milyet??
hostos szerverem van ami 0 3d-n fut.
-
www.sa-mp.com Letöltöd a legújabb szervercsomagot, és a pawno include-s mappa tartalmát, áthelyezed a jelenlegi pawno/include mappádba.[/quote]
am nemértem mit kell ennyit szenvedni vele :D kiszeded az objectet és kész, nem? o.O
-
Elõször is letöltöd, mint mondtam az új includekat, ÉS nem az OnGameModeInit alá teszed, hanem az OnPlayerSpawn eljárás alá a RemoveBuildingForPlayer függvényt.
-
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
error 017: undefined symbol \"playerid\"
-
OnPlayerSpawn eljárás alá tedd.
-
Mostmár ilyen hibákat ír ki..
error 017: undefined symbol \"playerid\"
De hova tetted ? ha az OnGameModeInit() alá akkor nemjó
IDE :
OnPlayerSpawn(playerid)
-
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Ez a szkriptem itt hova tegyem?