Szerző Téma: dialogos fegyver  (Megtekintve 1943 alkalommal)

dialogos fegyver
« Dátum: 2012. Március 15. - 02:42:29 »
0 Show voters
Üdv!
nekem olyan kellene hogy valamilyen parancsal elöjönne egy dialogos ablak amibe ott vannak a fegyverek és mellete az áruk .
elöre is kösszönöm. :) :) :) :) :) :) :)

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 15. - 07:00:10 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
            if(response)
    {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                       GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                       GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
             }
     }   
     return 1;
}

 Ezt nyugodtan bõvítehed :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 15. - 07:32:39 írta Gabor.. »

Nem elérhető Zola

  • 355
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 15. - 08:45:57 »
0 Show voters
nwm jó!
nem fogadja el nekem......
Ezért:
mindent definiálni akar,
fatal error is van 2
Assumed zeros is van...
és stb.
(4 errors)

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 15. - 08:53:17 »
0 Show voters
Bocsi, figyelmetlen voltam.
Ez jó lesz! :
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
        if(response)
        {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                      GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
         }
     }
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 15. - 09:14:59 írta Gabor.. »

dialogos fegyver
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 15. - 08:55:24 »
0 Show voters
nem jó! ugyanat an hiba!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 15. - 08:58:19 írta [OKOSKA] »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 15. - 09:02:28 »
0 Show voters
Akkor valamit rosszul csinálsz, mert nálam nincs hiba o_O
Másold be az errorokat, és a hozzá tartozó sorokat

dialogos fegyver
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 15. - 09:05:25 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Shotgun
#define Off
#define Sawn
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
}
}
}
return 1;
}
tessék a script! please ne codeban írd le ok?


Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 15. - 09:12:02 »
0 Show voters
De okoska az én új verziómat másold be, mert ez amit bemásoltál az a kora reggeli, akkor még holtkóros voltam, de mosmárt kijavítottam delay :D
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
        if(response)
        {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                      GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
         }
     }
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 15. - 09:14:41 írta Gabor.. »

Nem elérhető klu

dialogos fegyver
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 15. - 09:24:15 »
0 Show voters
Nah várj, ha nincs meg az include, attól is lehet hibás.
http://solidfiles.com/d/879d1213462fc1562d16d464e90c8cf9/

dialogos fegyver
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 15. - 09:37:01 »
0 Show voters
nem hibás.
csak nekem nem jó akkor ha hozzá ezek után:
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,és beírom az adatokat minden ok)
}
}
}
}
return 1;
}
igaz hibátlan a script nem talál benne hibát met bõvítettem mindent, de -->
nem csinál a szereren semmit sem.
mi lehet a baja,?

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
dialogos fegyver
« Válasz #11 Dátum: 2012. Március 15. - 09:42:49 »
0 Show voters
Ahj, valamit biztos, hogy rosszul csináltál, másold be az egészet [*code][*/code]-ba

dialogos fegyver
« Válasz #12 Dátum: 2012. Március 15. - 09:50:09 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
#define fegyverek
 
CMD:fegyvers(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid,223);
}
}
}
}
return 1;
}

 
az az adminos sor csak ugy ott van! nem kell adminparancsba!kamunak van
de semmit nem csinál az.a rész innan hogy listitem 1
ennyi*

Nem elérhető klu

dialogos fegyver
« Válasz #13 Dátum: 2012. Március 15. - 09:55:07 »
0 Show voters
Nekem tökéletesen mûködik amit Gabor írt

dialogos fegyver
« Válasz #14 Dátum: 2012. Március 15. - 09:56:44 »
0 Show voters
és az enyémre Gabor.. válszoljon!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 15. - 09:58:39 írta [OKOSKA] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal