GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: zsotta - 2012. Március 15. - 02:42:29

Cím: dialogos fegyver
Írta: zsotta - 2012. Március 15. - 02:42:29
Üdv!
nekem olyan kellene hogy valamilyen parancsal elöjönne egy dialogos ablak amibe ott vannak a fegyverek és mellete az áruk .
elöre is kösszönöm. :) :) :) :) :) :) :)
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 07:00:10
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
            if(response)
    {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                       GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                       GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
             }
     }   
     return 1;
}

 Ezt nyugodtan bõvítehed :)
Cím: dialogos fegyver
Írta: Zola - 2012. Március 15. - 08:45:57
nwm jó!
nem fogadja el nekem......
Ezért:
mindent definiálni akar,
fatal error is van 2
Assumed zeros is van...
és stb.
(4 errors)
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 08:53:17
Bocsi, figyelmetlen voltam.
Ez jó lesz! :
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
        if(response)
        {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                      GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
         }
     }
     return 1;
}
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 08:55:24
nem jó! ugyanat an hiba!
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 09:02:28
Akkor valamit rosszul csinálsz, mert nálam nincs hiba o_O
Másold be az errorokat, és a hozzá tartozó sorokat
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 09:05:25
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Shotgun
#define Off
#define Sawn
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
}
}
}
return 1;
}
tessék a script! please ne codeban írd le ok?
Cím: dialogos fegyver
Írta: The - 2012. Március 15. - 09:07:20
Elég lesz? :D

Szerintem ez a legjobb:

http://sampforum.hu/index.php?topic=16885.msg188885#msg188885


http://sampforum.hu/index.php?topic=14368.msg164734#msg164734
http://sampforum.hu/index.php?topic=14684.msg169156#msg169156
http://sampforum.hu/index.php?topic=12678.msg146053#msg146053
http://sampforum.hu/index.php?topic=8268.msg95642#msg95642
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 09:12:02
De okoska az én új verziómat másold be, mert ez amit bemásoltál az a kora reggeli, akkor még holtkóros voltam, de mosmárt kijavítottam delay :D
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
        if(response)
        {
        if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
        {
                      GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
                      GivePlayerMoney(playerid, -5000);
                      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
                }
         }
     }
     return 1;
}
Cím: dialogos fegyver
Írta: klu - 2012. Március 15. - 09:24:15
Nah várj, ha nincs meg az include, attól is lehet hibás.
http://solidfiles.com/d/879d1213462fc1562d16d464e90c8cf9/
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 09:37:01
nem hibás.
csak nekem nem jó akkor ha hozzá ezek után:
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,és beírom az adatokat minden ok)
}
}
}
}
return 1;
}
igaz hibátlan a script nem talál benne hibát met bõvítettem mindent, de -->
nem csinál a szereren semmit sem.
mi lehet a baja,?
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 09:42:49
Ahj, valamit biztos, hogy rosszul csináltál, másold be az egészet [*code][*/code]-ba
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 09:50:09
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
#define fegyverek
 
CMD:fegyvers(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid,223);
}
}
}
}
return 1;
}

 
az az adminos sor csak ugy ott van! nem kell adminparancsba!kamunak van
de semmit nem csinál az.a rész innan hogy listitem 1
ennyi*
Cím: dialogos fegyver
Írta: klu - 2012. Március 15. - 09:55:07
Nekem tökéletesen mûködik amit Gabor írt
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 09:56:44
és az enyémre Gabor.. válszoljon!
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 09:58:20
Semmi baja nincs az enyémnek! :D
Cím: dialogos fegyver
Írta: CANNONN - 2012. Március 15. - 10:01:31
Amit te beillesztettél az nem jó. Gáboré tökéletes.
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 10:03:34
Azért mondom, hogy jó az :D Mert rohadtul nem értettem, hogy mi nem jó azon o_O
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 10:17:22
gabor az enyém nem jó!
hogyan kéne?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
#define fegyverek
 
CMD:fegyvers(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
 
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid,223);
}
}
}
}return 1;
}

 
és a listitem 1 tõl nem mûködiik. mit kéne? akkor se ha a tiéddel csinálom amit omondtál.
Cím: dialogos fegyver
Írta: Gabor.. - 2012. Március 15. - 10:22:03
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat megnézem\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\");
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == fegyver)
   {
        if(response)
        {
    if(listitem == 0) 
    {
               GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
               GivePlayerMoney(playerid, -5000);
               SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
            }
            if(listitem == 1)
            {
               ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
               SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
               SetPlayerSkin(playerid, 223);
            }
         }
     }
     return 1;
}
Cím: dialogos fegyver
Írta: [OKOSKA] - 2012. Március 15. - 10:23:11
nézem pill várj
 ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Március 15. - 10:48:25 )

ITT MEG NEM JÓ:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
 
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat megnézem,\\nSzeretnék tgf re jelentkezni!\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
        if(response)
if(listitem == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid, 223);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Elküldtem a jelentésedet az adminoknak!\");
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SendClientMessage(playerid,\"-100$, mert ennyibe került!\");
}
}
return 1;
}
[code]
hiba:
[code]error 035: argument type mismatch (argument 2)