Szerző Téma: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása  (Megtekintve 846 alkalommal)

[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Dátum: 2012. Július 04. - 10:24:04 »
0 Show voters
Üdv, nem tudom, hogy megoldható lenne e a következõ dolog. Megadnék egy-két fegyver ID-t, és, hogy lövésenként mennyit sebezzen, és egy bizonyos érték alatt kostomach animba és ne tudjon kijönni abból) essen az illetõ akinek a HP-ja 8 alá esik. RP szerverre kellene egy ilyen FS.
Deagle (24) 1 lövés:  - 15 HP

Shotgun, Sawnoff (25,27) 1 lövés: -15 HP


M4; AK47 (30;31) 1 lövés: -20 HP


Uzi, MP5, TEC9 (28,29,32): 1 lövés: -10 HP



Nem elérhető Ben

  • 1754
  • Ben apó
    • Profil megtekintése
[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 04. - 12:58:28 »
0 Show voters
Az M4 vagy AK47 EGY lövése több HP-t vesz mint egy shotgun lövése?

[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 04. - 14:50:08 »
0 Show voters
Most csak random írtam be, késõbbiekben módosítanám.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Válasz #3 Dátum: 2012. Július 04. - 15:09:26 »
0 Show voters

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
     new
              Float: fHealth;
     GetPlayerHealth( damagedid, fHealth );
     if( GetPlayerWeapon( playerid ) == 24 )
     {
           SetPlayerHealth( damagedid, fHealth - 15 );
     }
     return 1;
}

Nem biztos, hogy jó, mivel a fegyver alapból leviszi az életét, és lehet, hogy ez még abból visz le, de egy próbát megér. Ugyan így a többi fegyvernél is, csak az id-t, meg az életértéket kell módosítanod.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 04. - 15:21:58 írta Gabor.. »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Válasz #4 Dátum: 2012. Július 04. - 15:19:12 »
0 Show voters
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
new Float:elet;
GetPlayerHealth(Target, elet);
if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
{
SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
}
return 1;
}

 
Jó kell hogy legyen

dexi

  • Vendég
[FS] Fegyver sebzés befolyásolása
« Válasz #5 Dátum: 2012. Július 04. - 17:00:54 »
0 Show voters
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
    {
    new Float:elet;
    GetPlayerHealth(Target, elet);
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
    {
    SetPlayerHealth(Target, elet + HealthLost ); // ezzel \'kikapcsoljuk\' az alap sebzést.
    SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
    }
    return 1;
    }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal