GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Antwon_Mitchell - 2012. július 04. - 10:24:04

Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: Antwon_Mitchell - 2012. július 04. - 10:24:04
Üdv, nem tudom, hogy megoldható lenne e a következõ dolog. Megadnék egy-két fegyver ID-t, és, hogy lövésenként mennyit sebezzen, és egy bizonyos érték alatt kostomach animba és ne tudjon kijönni abból) essen az illetõ akinek a HP-ja 8 alá esik. RP szerverre kellene egy ilyen FS.
Deagle (24) 1 lövés:  - 15 HP

Shotgun, Sawnoff (25,27) 1 lövés: -15 HP


M4; AK47 (30;31) 1 lövés: -20 HP


Uzi, MP5, TEC9 (28,29,32): 1 lövés: -10 HP


Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: Ben - 2012. július 04. - 12:58:28
Az M4 vagy AK47 EGY lövése több HP-t vesz mint egy shotgun lövése?
Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: Antwon_Mitchell - 2012. július 04. - 14:50:08
Most csak random írtam be, késõbbiekben módosítanám.
Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: Gabor.. - 2012. július 04. - 15:09:26

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
     new
              Float: fHealth;
     GetPlayerHealth( damagedid, fHealth );
     if( GetPlayerWeapon( playerid ) == 24 )
     {
           SetPlayerHealth( damagedid, fHealth - 15 );
     }
     return 1;
}

Nem biztos, hogy jó, mivel a fegyver alapból leviszi az életét, és lehet, hogy ez még abból visz le, de egy próbát megér. Ugyan így a többi fegyvernél is, csak az id-t, meg az életértéket kell módosítanod.
Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: zeteni - 2012. július 04. - 15:19:12
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
new Float:elet;
GetPlayerHealth(Target, elet);
if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
{
SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
}
return 1;
}

 
Jó kell hogy legyen
Cím: [FS] Fegyver sebzés befolyásolása
Írta: dexi - 2012. július 04. - 17:00:54
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
    {
    new Float:elet;
    GetPlayerHealth(Target, elet);
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
    {
    SetPlayerHealth(Target, elet + HealthLost ); // ezzel \'kikapcsoljuk\' az alap sebzést.
    SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
    }
    return 1;
    }