-
Üdv, nem tudom, hogy megoldható lenne e a következõ dolog. Megadnék egy-két fegyver ID-t, és, hogy lövésenként mennyit sebezzen, és egy bizonyos érték alatt kostomach animba és ne tudjon kijönni abból) essen az illetõ akinek a HP-ja 8 alá esik. RP szerverre kellene egy ilyen FS.
Deagle (24) 1 lövés: - 15 HP
Shotgun, Sawnoff (25,27) 1 lövés: -15 HP
M4; AK47 (30;31) 1 lövés: -20 HP
Uzi, MP5, TEC9 (28,29,32): 1 lövés: -10 HP
-
Az M4 vagy AK47 EGY lövése több HP-t vesz mint egy shotgun lövése?
-
Most csak random írtam be, késõbbiekben módosítanám.
-
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
new
Float: fHealth;
GetPlayerHealth( damagedid, fHealth );
if( GetPlayerWeapon( playerid ) == 24 )
{
SetPlayerHealth( damagedid, fHealth - 15 );
}
return 1;
}
Nem biztos, hogy jó, mivel a fegyver alapból leviszi az életét, és lehet, hogy ez még abból visz le, de egy próbát megér. Ugyan így a többi fegyvernél is, csak az id-t, meg az életértéket kell módosítanod.
-
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
new Float:elet;
GetPlayerHealth(Target, elet);
if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
{
SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
}
return 1;
}
Jó kell hogy legyen
-
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
new Float:elet;
GetPlayerHealth(Target, elet);
if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 24)
{
SetPlayerHealth(Target, elet + HealthLost ); // ezzel \'kikapcsoljuk\' az alap sebzést.
SetPlayerHealth(Target, elet - 15);
}
return 1;
}