Szerző Téma: SA-MP 0.3z R1-2  (Megtekintve 15285 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #60 Dátum: 2014. április 17. - 23:12:46 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

native SendDeathMessageToPlayer(playerid, killer, killee, weapon);
native CreateExplosionForPlayer(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, type, Float:Radius);

 
Gratulállok Kye, így 4évnyi kéregetések után, hogy ezt alapból beleraktad a szerverbe! Nade ne örüljünk, ezcsak két új hasznos funckió xD

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #61 Dátum: 2014. április 17. - 23:43:58 »
0 Show voters
valaki nem tud szólni a fejlesztõknek hogy csinálják már meg azt a kurva scale funkciót?
ha már attachobjectnél megtették, akkor createobjectnél miért nem? nem értem..

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #62 Dátum: 2014. április 17. - 23:49:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1397771038\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki nem tud szólni a fejlesztõknek hogy csinálják már meg azt a k*rv* scale funkciót?
ha már attachobjectnél megtették, akkor createobjectnél miért nem? nem értem..
 
SA-MP Logic...

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #63 Dátum: 2014. április 18. - 04:59:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1397769166\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

native SendDeathMessageToPlayer(playerid, killer, killee, weapon);
native CreateExplosionForPlayer(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, type, Float:Radius);

 
Gratulállok Kye, így 4évnyi kéregetések után, hogy ezt alapból beleraktad a szerverbe! Nade ne örüljünk, ezcsak két új hasznos funckió xD
 
Én annak örülök, hogy még csinálja tényleg..  ::| Még ezen a két funkción is meglepõdtem.. mert mindig ilyen funkciókat az új évnyi VERZIÓKBA szokta nyilvánosság elég kiírni.. \"A NAGY FEJLESZTETT ÚJ KLIENSBE\" .. mindegy, nem várok tõle sok meglepetést úgy sem fogja megcsinálni.

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #64 Dátum: 2014. március 18. - 19:55:57 »
0 Show voters
OnPlayerGiveDamage végre NPC-knél is.. végre, még kevesebb terhelés a zombi ölõknek.. :D Vártam már
Szerk: na ki is próbáltam, valóban jól mûködik NPC-n. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 22. - 00:20:48 írta Konstantin »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #65 Dátum: 2014. április 12. - 16:29:05 »
0 Show voters
R2 server megjelent, kapásból kaptunk 3 új állítható server rule-t de az istenért lenem írnák mire szolgának, azt már fejcse meg a felhasználó...
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

CConsole__AddVariable(\"messageslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2440, 0);
CConsole__AddVariable(\"ackslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2444, 0);
CConsole__AddVariable(\"playertimeout\", 1, 0, (int)&dword_4E2448, 0);

 
E: Mégis leírták!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2990193#post2990193
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 13. - 03:06:53 írta kurta999 »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #66 Dátum: 2014. április 12. - 17:33:19 »
0 Show voters
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb.
Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).
Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire szarul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?
A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #67 Dátum: 2014. április 12. - 20:26:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1397316799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb.
Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).
Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire sz*rul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?
A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.
 
Kezdjük ott, hogy szerintem a SAMP elvbõl sincs nulláról írva, hanem erõsen VC:MP-re épül.
Ahogy krisk is említette, hogy filozófiából sem érdemes összehasonlítani a kettõt.
Másrészrõl pedig szerény véleményem szerint maga a pawn nyelv felépítésébõl adódóan nem alkalmas arra, hogy komolyabb dolgokat lehessen létrehozni.
Lua az teljesen más, c-s függvényeket is megtudsz hívni, sokkal rugalmasabb, amit írtál az szerintem nem igazán megvalósítható pawn-ban.
SAMP-ban pl: azt sem értem, hogy miért nem szedték ki az alap menüt (esc), miért nem olyan mint MTA-ban.

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #68 Dátum: 2014. április 13. - 10:05:50 »
0 Show voters
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.
Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
oldschool

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #69 Dátum: 2014. április 13. - 10:11:06 »
0 Show voters
Ha valaki kérdezi a különbséget: MTA-ban csinálhatsz SAMPot, de SAMPban MTAt lehetetlen.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #70 Dátum: 2014. április 13. - 13:05:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: Richard date=1397376350\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.
Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
 
Ez nagyon nem igaz mert Kye igen is ért hozzá, ahogy a samp forráskódot elnézem ami kiszivárgott.
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek :D


Az elementes dolog pedig samp-ban is megoldható lenne, mivel mta-ban tudtommal nem ID-k szerint mennek a dolgok, hanem objectumok szerint.
getElementPos()-nek beadod az objectumot, mta-n bévül lekéri a típusát és aztán a megfelelõ helyrõl lekéri a pozícióját. Nincs ebbe semmi nehézség, csak ezt már nem 6év után kéne megcsinálni, ha esetleg *terveznék.
*persze na, õk biztos xD
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 13. - 13:07:19 írta kurta999 »

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #71 Dátum: 2014. április 13. - 19:13:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1397387132\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek :D
 
Szerintem az van vele, mint az eredeti közösség nagyon nagy részével: nem érdekli már.
Régi játék, régi mod. Nekem az is meglepõ, hogy egyáltalán kapunk még frissítést.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #72 Dátum: 2014. április 17. - 23:12:46 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

native SendDeathMessageToPlayer(playerid, killer, killee, weapon);
native CreateExplosionForPlayer(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, type, Float:Radius);

 
Gratulállok Kye, így 4évnyi kéregetések után, hogy ezt alapból beleraktad a szerverbe! Nade ne örüljünk, ezcsak két új hasznos funckió xD

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #73 Dátum: 2014. április 17. - 23:43:58 »
0 Show voters
valaki nem tud szólni a fejlesztõknek hogy csinálják már meg azt a kurva scale funkciót?
ha már attachobjectnél megtették, akkor createobjectnél miért nem? nem értem..

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #74 Dátum: 2014. április 17. - 23:49:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1397771038\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki nem tud szólni a fejlesztõknek hogy csinálják már meg azt a k*rv* scale funkciót?
ha már attachobjectnél megtették, akkor createobjectnél miért nem? nem értem..
 
SA-MP Logic...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal