Szerző Téma: SA-MP 0.3z R1-2  (Megtekintve 13775 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #45 Dátum: 2014. Február 18. - 17:14:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1392676712\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Am bocs, de a fõ hsz igen félre van fordítva. Ha érdekel rakok ki saját fordítást, nem tökéletes az se, nem parlamenti nyelven van írva.
 
Ahogy gondolod :).. Magamtól fordítottam, ezért lehet hogy valamit rosszul gondoltam/írtam.

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #46 Dátum: 2014. Február 19. - 19:21:35 »
0 Show voters
Valaki csinált már 0.3z újdonságaival normális szervert?
Gondolok itt zombi npc szeróra,  vagy egyedi DM/TDM szeróra headshot systemekkel esetleg objectes-vadászos cucc..

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #47 Dátum: 2014. Február 19. - 20:07:57 »
+1 Show voters
Headshotot én már próbáltam, szerintem nagyon fasza. Végre kicsit olyan MTA feeling a lövöldözés.
------
Ha érdekel vkit az én fordításom akkor ittvan, nem tökéletes de nincs anyni félrefordítás mind a fõoldalon ami van xd



 
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3z RC
Megjegyzés: A(z) SA-MP 0.3z megjelent!
SA-MP 0.3z egy újabb biztonsági frissítés, amit minél hamarabb remélünk, hogy kiadásra kerül. Van pár újdonság is, de az RC-k során javításra kéne kerülni azoknak a bugoknak, amik a 0.3 verziók alatt nem lettek javítva.
Fegyver szinkronizáció frissítve a töltényes fegyverekhez
A lövések mostmár lagg mentesek, tehát ez azt jelenti, hogy mostmár nem a skin elé kell lõnöd, ha sebzést akarsz okozni, hanem a skin-re, mint ahogy azt a többi normális multiplayer játékba.
Szerver oldalon le lehet kérni, hogy a játékos hova lõtt és mire; játékosra, jármûre vagy objectre.
 

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE         0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER         1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT         3
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 
A give/take damage callback-ok tartalmaznak már egy bodypart ID-t is. Ha a a scriptedben használod valamelyiket e funkciók közül, akkor a következõ képpen kell õket frissítened:
 

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

 
Egyé boldgok
- Ki/be menõ packetok számát meg lehet adni a server.cfg-ben a \'messageholelimit\' beállítással, ez nagy segítsék a támadások ellen.
- A Rivershell játékmód frissítve verzió 2-re.
Újdonságok:
SA-MP 0.3z R1-2 Szerver frissítés (Optimális)
- A játékos jelenlegi fegyverét nem lehett semmivel se lekérni ha valamilyen jármûben utasként ült.
SA-MP 0.3z RC5 Client frissítés
- Javítva az a hiba, amikor a legmagasabb ID-vel rendelkezõ játékos nem küldött semilyen adatot a használaton kívüli jármûvekrõl.
SA-MP 0.3z RC5 Client/Server frissítés
- Szerver böngészõben javítva a \"range check error\" ha rossz szerver portot adsz meg. (pl. 77777)
- Pár belsõ optimalizálás a kliensben, aminek köszönhetõen javulni kéne a teljesítménynek.
- Javítva a probléma, amikor a PVar-ok az OnPlayerDisconnect alatt nem voltak elérhetõek a játékmód újraindítása alatt.
- Pawn funckió a szerver tickrate (FPS) lekérésére - GetServerTickRate()
- Probléma javítva a 3DText/NameTag LoS mûködésével a szerver objecteken.
- OnUnoccupiedVehicleUpdate mûködése és a paraméterei megváltoztak:
Elõzõ verziókban a kliens a használaton kívüli jármûvekrõl adatokat küldött a szervernek, viszont ezeknek az adatoknak a továbbküldését a szerver nem tudta megszakítani. A script mostmár értesítve van ezekrõl a frissítésekrõl, még mielõtt a jármû új pozíciója szinkronizálva van. GetVehiclePos a frissítés elõtti pozícióval tér vissza. Újonnan hozzáadott new_x/y/z paraméterek mutatják a jármûnek az új opozícióját. Ha meg akarod szakítani ezeket a frissítéseket, akkor 0-val kell visszatérni az eljárásban, ha tovább akarod küldeni, akokr 1-el.
Minden szkript ami az OnUnoccupiedVehicleUpdate callback-et használja azt újra kell fordítani a 0.3z-s függvénykönyvtárakkal.
 
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z);

 
- server.cfg \'lagcompmode\' opció
A server.cfg-ben a \'shotcompmode\' lecserélve \'lagcompmode\' nevû beállításra amivel a lag compensation-t állítani tudod.
 
- Szerver böngészõben elérhetõ egy új szerver rule \'lagcomp\' néven, ami mutatja, hogy a szerver az új lagmentes lövést használja vagy a régi laggosat.
- Ha a lag compensation ki van kapcsolva, akkor a legacy shot mode fog érvénybe lépni ugyanúgy, ahogy ez az elõzõ SA-MP verziókban mûkdött (nincs OnPlayerWeaponShot meghívás, stb..).
SA-MP 0.3z RC4 Client/Server frissítés
- Javítva az a probléma, amikor a hosszú távolságú lövéseket nem érzékelte a kliens.
- Nametag LoS ellenõrzés már a szerver által létrehozott objectekre is mûködik.
- OnPlayerGiveDamage már NPC-kre is meghívódik.
- Új függvény, GetPlayerLastShotVectors a részletesebb lövés adatok lekérdezéséért.
- Legacy mód hozzáadva a lövéshez (shotcompmode 2 server.cfg oció) ami a kamerát használja a lövésekhez és engedi a joytick-al val automatikus célzást.
- A játékosok már tudnak lõni a jármû tetejérõl is ha szörföznek rajta.
- Pár új funkció a játékos kamera információjával kapcsolatban, mint pl. képarány és nagyítási méret (pl. sniper-hez)
- Külön pawn funkció a net statisztika lekérésére, hogy ne kelljen a GetPlayerNetworStat által visszadott nagy stringbõl kiszedni õket.
 

native GetPlayerLastShotVectors(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ);
native Float:GetPlayerCameraAspectRatio(playerid);
native Float:GetPlayerCameraZoom(playerid);
// Extended admin network stats
native NetStats_GetConnectedTime(playerid);
native NetStats_MessagesReceived(playerid);
native NetStats_BytesReceived(playerid);
native NetStats_MessagesSent(playerid);
native NetStats_BytesSent(playerid);
native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);
native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);
native NetStats_ConnectionStatus(playerid);
native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);

 
SA-MP 0.3z RC3 Client/Server frissítés
- Joystick-al még mindig ment az autoaim, ez javítva.
- Sniper már mûködik SA-n kívül is. (Mégegy indok, amibe jobb a 0.3z - ideje volt)
- Extra szerver adatok a lövések **szakodásával kapcsolatban.
- Új pawn funkció: VectorSize
SA-MP 0.3z RC2 Client/Server frissítés
- Autoaim továbbá nem lehetséges joytick-al
- Hozzáadva a BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
- Fegyvereknél a lövéskor keletkezõ füst effekt javítva
Letöltések:
http://sa-mp.com/download.php
Eredeti téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #48 Dátum: 2014. Február 19. - 21:35:23 »
0 Show voters
Nekem is volt szerencsém kipróbálni GTADM szerón a headshotot sztem is f***a :D
Amúgy a szervernek van fpse vagy mi az az új funkció?   :o

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #49 Dátum: 2014. Február 20. - 15:10:46 »
0 Show voters
ProcessTick() hányszor fut le egy mp alatt, az azt jelenti.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=295798

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #50 Dátum: 2014. Február 27. - 21:01:07 »
0 Show voters
a 0.3z-hez a következõ pluginokból van újabb, vagy a 0.3x -es verzióhoz használtak is jók ?
mysql.so ssfanc.so Whirlpool.so streamer.so

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #51 Dátum: 2014. Február 28. - 22:00:02 »
0 Show voters
Ezekbõl igen.

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #52 Dátum: 2014. Március 18. - 19:55:57 »
0 Show voters
OnPlayerGiveDamage végre NPC-knél is.. végre, még kevesebb terhelés a zombi ölõknek.. :D Vártam már
Szerk: na ki is próbáltam, valóban jól mûködik NPC-n. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 22. - 00:20:48 írta Konstantin »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #53 Dátum: 2014. Április 12. - 16:29:05 »
0 Show voters
R2 server megjelent, kapásból kaptunk 3 új állítható server rule-t de az istenért lenem írnák mire szolgának, azt már fejcse meg a felhasználó...
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214
 

CConsole__AddVariable(\"messageslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2440, 0);
CConsole__AddVariable(\"ackslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2444, 0);
CConsole__AddVariable(\"playertimeout\", 1, 0, (int)&dword_4E2448, 0);

 
E: Mégis leírták!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2990193#post2990193
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 13. - 03:06:53 írta kurta999 »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #54 Dátum: 2014. Április 12. - 17:33:19 »
0 Show voters
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb.
Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).
Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire szarul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?
A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.

SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #55 Dátum: 2014. Április 12. - 20:26:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1397316799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.
Amit észrevettem benne: egyszerûbb.
Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).
Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire sz*rul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?
A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.
 
Kezdjük ott, hogy szerintem a SAMP elvbõl sincs nulláról írva, hanem erõsen VC:MP-re épül.
Ahogy krisk is említette, hogy filozófiából sem érdemes összehasonlítani a kettõt.
Másrészrõl pedig szerény véleményem szerint maga a pawn nyelv felépítésébõl adódóan nem alkalmas arra, hogy komolyabb dolgokat lehessen létrehozni.
Lua az teljesen más, c-s függvényeket is megtudsz hívni, sokkal rugalmasabb, amit írtál az szerintem nem igazán megvalósítható pawn-ban.
SAMP-ban pl: azt sem értem, hogy miért nem szedték ki az alap menüt (esc), miért nem olyan mint MTA-ban.

Nem elérhető tru3man

  • 3254
  • Richard
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #56 Dátum: 2014. Április 13. - 10:05:50 »
0 Show voters
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.
Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
oldschool

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #57 Dátum: 2014. Április 13. - 10:11:06 »
0 Show voters
Ha valaki kérdezi a különbséget: MTA-ban csinálhatsz SAMPot, de SAMPban MTAt lehetetlen.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #58 Dátum: 2014. Április 13. - 13:05:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: Richard date=1397376350\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.
Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
 
Ez nagyon nem igaz mert Kye igen is ért hozzá, ahogy a samp forráskódot elnézem ami kiszivárgott.
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek :D


Az elementes dolog pedig samp-ban is megoldható lenne, mivel mta-ban tudtommal nem ID-k szerint mennek a dolgok, hanem objectumok szerint.
getElementPos()-nek beadod az objectumot, mta-n bévül lekéri a típusát és aztán a megfelelõ helyrõl lekéri a pozícióját. Nincs ebbe semmi nehézség, csak ezt már nem 6év után kéne megcsinálni, ha esetleg *terveznék.
*persze na, õk biztos xD
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 13. - 13:07:19 írta kurta999 »

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
SA-MP 0.3z R1-2
« Válasz #59 Dátum: 2014. Április 13. - 19:13:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1397387132\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46228\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek :D
 
Szerintem az van vele, mint az eredeti közösség nagyon nagy részével: nem érdekli már.
Régi játék, régi mod. Nekem az is meglepõ, hogy egyáltalán kapunk még frissítést.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal