E: Am bocs, de a fõ hsz igen félre van fordítva. Ha érdekel rakok ki saját fordítást, nem tökéletes az se, nem parlamenti nyelven van írva.
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE 0#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z);
native GetPlayerLastShotVectors(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ);native Float:GetPlayerCameraAspectRatio(playerid);native Float:GetPlayerCameraZoom(playerid);// Extended admin network statsnative NetStats_GetConnectedTime(playerid);native NetStats_MessagesReceived(playerid);native NetStats_BytesReceived(playerid);native NetStats_MessagesSent(playerid);native NetStats_BytesSent(playerid);native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);native NetStats_ConnectionStatus(playerid);native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);
CConsole__AddVariable(\"messageslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2440, 0);CConsole__AddVariable(\"ackslimit\", 1, 0, (int)&dword_4E2444, 0);CConsole__AddVariable(\"playertimeout\", 1, 0, (int)&dword_4E2448, 0);
Én nemrég megpróbálkoztam az MTA-val, de unalmas volt, és kevés tutorial volt hozzá.Amit észrevettem benne: egyszerûbb.Itt nincs GetPlayerPos, GetVehiclePos, GetObjectPos, hanem csak GetElementPos, aminek fajtái vannak, sokkal logikusabb, mint 1000 különbözõ függvény. Ezt SAMP-ban is meg lehetne oldani, de nem teszik (igaz, csak látszatra lehetne megoldani).Amit mondtatok, hogy jobban rásimul a GTA San Andreasra. Igen. Ezzel magyarázható a legjobban. Láttam egy videót a youtubeon, ahol látszott, mennyire sz*rul szinkronizál a samp. Ez is ennek tudható be. Az MTA meghívja azt a kódrészt, amivel singleben beszállsz a kocsiba. A SAMP lejátssza az animációt, mozgatja a játékost, belerakja a kocsiba. Ezek közül vajon melyik használ kevesebb erõforrást?A jármû-, objekt- és mindenkorlátozás miatt én is nagyon mérges vagyok. Ha nem akarják terhelni, nem teszik. A SA-MP-ot szeretem jobban, de rá kell jönnöm, hogy egyszerûen nem lehet vele normális dolgokba fogni. A textdrawok terén is nagyon korlátolt, pár négyzetet lerakni szinte lehetetlen, MTA-ban egy sor egy meganimált ablakot megcsinálni, ami beugrik, majd elhalványul.
Szerintem egyébként egyszerû: nem tudnak programozni.Ez csak kamu hogy nem akarják másolni az MTA-t...
Valami miatt **szik rá... MTA-ból se másol, meg maga se csinál semmit. Nem értem ezt a felfogást de már lesz*rom, nehéz esetek