Szerző Téma: Z - Checkpoints  (Megtekintve 3521 alkalommal)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. November 13. - 14:59:22 »
0
Bevezeto:
Ezzel a függvénykönyvtárral kiszélesíthetjük a checkpointokra vonatkozó függvények választékát. 13 függvényt tartalmaz, lentebb mindegyik meg van magyarázva.
Függvények:
 

  •    


  • CheckpointsInit(  ); = Alaphelyzetbe állítja a checkpointokat.
       


  • CheckpointsExit(  ); = Kikapcsolja a checkpointokat.
       


  • IsValidCheckpoint( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointról eldönti hogy érvényes( létrehozott ) - e, vagy sem. Ha érvényes, akkor a visszatérés igaz lesz.
       


  • CreateCheckpoint( Float: x, Float: y, Float: z, Float: size ); = Létrehoz egy checkpointot a megadott paraméterekkel, DE NEM jeleníti meg senkinek.
       


  • DeleteCheckpoint( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot törli a rendszer.
       


  • GetPlayerCheckpoint( playerid); = Visszatér a megadott azonosítójú játékosnak megjelenített checkpoint azonosítójával. Ha nincs találat, a visszatérés -1 lesz.
       


  • ShowCheckpointForPlayer( playerid, checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot jelezni fogja a megadott azonosítójú játékosnak.
       


  • ShowCheckpointForAll( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot mindenkinek jelezni fogja.
       


  • DisableCheckpointForPlayer( playerid, checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot eltünteti a megadott azonosítójú játékosnak.
       


  • DisableCheckpointForAll( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot mindenkinek eltünteti( akinek az az azonosítójú checkpoint van megjelenítve ).
       


  • GetDistanceFromCheckpoint( playerid, checkpointid ); = Visszatér a megadott azonosítójú játékos, és checkpoint közti távolsággal.
       


  • IsPlayerInCheckpointEx( playerid, checkpointid ); = A visszatérés igaz lesz, ha a megadott azonosítójú játékos a megadott azonosítójú checkpointban tartózkodik.
       


  • IsPlayerNearToCheckpoint( playerid, checkpointid ); = A visszatérés igaz lesz, ha a megadott azonosítójú játékos a megadott azonosítójú checkpointban közelében tartózkodik.


Ezenkívül még lehetoségünk van két függvény használatára, amik azonosító szerint kezelik a játékost, illetve a checkpointot, és a be-, illetve kilépést figyelik.
 

//Checkpointba való belépéskor a rendszer ezt a függvényt hívja meg
public OnPlayerEnterZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}
//Checkpointba való kilépéskor a rendszer ezt a függvényt hívja meg
public OnPlayerLeaveZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}

 
Üzembehozás:
Eloször is, töltsük le a függvénykönyvtárat! Itt a link:
 
\"ssiC.jpg\"
 
Ezután helyezzük el a letöltött fájlt a \'SZERVERMAPPÁNK / pawno / include\' mappában. Majd nyissuk meg a Pawno - t, és ágyazzuk be:
 
#include < z_checkpoint >

 
Ezután illesszük be két függvényünket a megadott helyre ( ha játékmódban használod, akkor az OnGameModeInit, illetve az OnGameModeExit függvényekbe illeszd be! ) :
 

public OnFilterScriptInit(  ) {
    CheckpointsInit(  );
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  ) {
    CheckpointsExit(  );
    return 1;
}

 
Mostmár rendelkezésünkre állnak a függvények. Még egy utolsó teendonk van, a két függvényt illesszük be bárhova, csak ne másik függvénybe:
 

public OnPlayerEnterZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}

 
FIGYELEM: A fenti két függvényt akkor is be kell illesztenünk a forrásunkba, ha nem használjuk, különben hibát kapunk.
Használjátok egészséggel, remélem valakinek jól jön. ;) Ha kérdés van, vagy valamilyen hibát találtok, kérlek itt jelezzétek! :)
ZeRo
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 13. - 09:28:26 írta Jethro »

Kiss

  • Vendég
Z - Checkpoints
« Válasz #1 Dátum: 2009. November 13. - 15:23:12 »
0
Tyuuu a részfafügyülojét [ remélem jól írtam xd ] ez kurva jó lett  ;)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #2 Dátum: 2009. November 13. - 15:55:08 »
0
Köszönöm. Örülök, ha tetszik.
ZeRo

jana4

  • Vendég
Z - Checkpoints
« Válasz #3 Dátum: 2009. November 13. - 15:59:08 »
0
Jófféle ZeRo minoség.  8) ;D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #4 Dátum: 2009. November 13. - 16:38:02 »
0
Kössz. :)
ZeRo

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #5 Dátum: 2009. November 13. - 17:18:31 »
0
Zerosztikus 8)

Handoo

  • Vendég
Z - Checkpoints
« Válasz #6 Dátum: 2009. November 13. - 19:49:58 »
0
Nagyon jó lett grat  :D Ezt használni fogom :D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #7 Dátum: 2009. November 13. - 20:02:16 »
0
Köszönöm mindenkinek. :)
ZeRo

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #8 Dátum: 2009. November 14. - 10:41:24 »
0
Grat, szép lett. Nekem bejön;)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Z - Checkpoints
« Válasz #9 Dátum: 2009. November 14. - 10:48:41 »
0
Kössz. :D
ZeRo

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal