Szerző Téma: Alap de hasznos  (Megtekintve 1556 alkalommal)

Alap de hasznos
« Dátum: 2011. Június 20. - 08:49:33 »
+2 Show voters
Hello!
Ma megcsináltam ezt a scriptet a nagy unalom közepette!
A Lényege:
A legalapvetõbb dolgok vannak benne
 
  • Be/Kilépéskor üzenet

  • Amikor üzenetet írk akkor amit írt az kiadja a fejefölé egy 3DTextbe

  • Amikor spawnol a játékos akkor kiírja hogy xy sikeresen spawnolt

  • Jármûbõl való be/kiszálláskor üzenet a playernek

  • amikor meghalsz akkor kiírja hogy meghaltál(mindenkinek)


Úgy igazából Kezdõk Számára Készült de használja mindenki Egészséggel!
Remélem tetszik.
Forráskód:
 
/*=================================================
Hasznos de unalmas script :D
Írta KeNGuRu a.k.a. Gumikacsa
=================================================*/
#include <a_samp>
#include <fixchars>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n----------------------------------------\");
print(\"Hasznos Script by KeNGuRU a.k.a. Gumikacsa\");
print(\"----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
    GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez::..\",neve,GetMaxPlayers());
    SendClientMessageToAll(0x000FFF, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
    GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl (Idõtullépés). \", neve,GetMaxPlayers());
        case 1: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kilépett) \", neve,GetMaxPlayers());
        case 2: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kick/Ban) \", neve,GetMaxPlayers());
    }
    SendClientMessageToAll(0x00000FF, string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(string, sizeof(string), \"..::%s Sikeresen Spawnolt::..\", neve);
SendClientMessageToAll(0x0F0F0,string);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s -t Megölte %i\",neve,killerid);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x8080F0F, 100.0, 10000);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid,0x13FF343,\"..::Éppen beszálsz egy jármûbe::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen beszálsz egy jármûbe!\", 5000, 3);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
SendClientMessage(playerid,0x0DF12F3F,\"..::Éppen kiszálsz egy jármûbõl::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen kiszálsz egy jármûbõl\", 5000, 3);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 12. - 19:29:39 írta Zsolesszka »

Nem elérhető petya

  • 433
    • Profil megtekintése
Alap de hasznos
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 20. - 09:09:18 »
0 Show voters
nem olyan nagy dolog de viszon igen hasznos 8)  ;)
ám jólett

Alap de hasznos
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 20. - 09:33:32 »
0 Show voters
Minek a disconnecthez getmaxplayers?

Nem elérhető MaD

  • 153
    • Profil megtekintése
Alap de hasznos
« Válasz #3 Dátum: 2011. Június 20. - 09:54:34 »
0 Show voters
Azt én sem vágom, de egyébként sokat segít a kezdõknek :)

Koncz_Norbert

  • Vendég
Alap de hasznos
« Válasz #4 Dátum: 2011. Június 20. - 10:12:47 »
0 Show voters
1. A függvénykönyvtárakat is kikell raknod. Tessék: http://solidfiles.com/d/5ad7/
2.
 
new neve[MAX_PLAYER_NAME],

 
Minek használni a definálást? Helyette:
 
new neve[24],

 
3.
 
format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez::..\",neve,GetMaxPlayers());

 
õõõ... Nem igazán értem mire van ez de...
 
format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez (%i/%i) ::..\",neve, GetMaxPlayers(), playerid);

 
4.
 
SendClientMessageToAll(0x0F0F0,string);

 
0x0F0F0?  Hol a kék és az Alpha?
 
SendClientMessageToAll(0x0F0F0FFF, string);

 
5.
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s -t Megölte %i\",neve,killerid);
return 1;
}

 
Ez imádom. :D Nem is írja ki, másrészt \"Koncz_Norbert-t Megölte 2\"? Micsoda? :D
Jah és eddig 128-as változót használtál ami ezen 64? :Ð
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[24], nevekiller[24];
GetPlayerName(playerid,neve,24);
        GetPlayerName(playerid,nevekiller,24);
format(string,sizeof(string),\"%s -t Megölte %s\", neve, nevekiller);
        SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}

 
Most még lusta voltam rendesen összerakni és a reasonokat berakni a OnPlayerDeath-be, meg néhány változót kijavítani és egyszerûsíteni a funkciókat. :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 20. - 10:17:16 írta Koncz Norbert »

Alap de hasznos
« Válasz #5 Dátum: 2011. Június 20. - 12:46:19 »
0 Show voters
Elég régi munkám, a másik fórumon jó rég óta kint van ide csak most jutott el, ha lesz kedvem újraírom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal