Hello!
Ma megcsináltam ezt a scriptet a nagy unalom közepette!
A Lényege:
A legalapvetõbb dolgok vannak benne
- Be/Kilépéskor üzenet
- Amikor üzenetet írk akkor amit írt az kiadja a fejefölé egy 3DTextbe
- Amikor spawnol a játékos akkor kiírja hogy xy sikeresen spawnolt
- Jármûbõl való be/kiszálláskor üzenet a playernek
- amikor meghalsz akkor kiírja hogy meghaltál(mindenkinek)
Úgy igazából Kezdõk Számára Készült de használja mindenki Egészséggel!
Remélem tetszik.
Forráskód:
/*=================================================
Hasznos de unalmas script :D
Írta KeNGuRu a.k.a. Gumikacsa
=================================================*/
#include <a_samp>
#include <fixchars>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n----------------------------------------\");
print(\"Hasznos Script by KeNGuRU a.k.a. Gumikacsa\");
print(\"----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez::..\",neve,GetMaxPlayers());
SendClientMessageToAll(0x000FFF, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
switch(reason)
{
case 0: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl (Idõtullépés). \", neve,GetMaxPlayers());
case 1: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kilépett) \", neve,GetMaxPlayers());
case 2: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kick/Ban) \", neve,GetMaxPlayers());
}
SendClientMessageToAll(0x00000FF, string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(string, sizeof(string), \"..::%s Sikeresen Spawnolt::..\", neve);
SendClientMessageToAll(0x0F0F0,string);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s -t Megölte %i\",neve,killerid);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x8080F0F, 100.0, 10000);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid,0x13FF343,\"..::Éppen beszálsz egy jármûbe::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen beszálsz egy jármûbe!\", 5000, 3);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
SendClientMessage(playerid,0x0DF12F3F,\"..::Éppen kiszálsz egy jármûbõl::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen kiszálsz egy jármûbõl\", 5000, 3);
return 1;
}
1. A függvénykönyvtárakat is kikell raknod. Tessék: http://solidfiles.com/d/5ad7/
2.
new neve[MAX_PLAYER_NAME],
Minek használni a definálást? Helyette:
new neve[24],
3.
format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez::..\",neve,GetMaxPlayers());
õõõ... Nem igazán értem mire van ez de...
format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez (%i/%i) ::..\",neve, GetMaxPlayers(), playerid);
4.
SendClientMessageToAll(0x0F0F0,string);
0x0F0F0? Hol a kék és az Alpha?
SendClientMessageToAll(0x0F0F0FFF, string);
5.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s -t Megölte %i\",neve,killerid);
return 1;
}
Ez imádom. :D Nem is írja ki, másrészt \"Koncz_Norbert-t Megölte 2\"? Micsoda? :D
Jah és eddig 128-as változót használtál ami ezen 64? :Ð
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[24], nevekiller[24];
GetPlayerName(playerid,neve,24);
GetPlayerName(playerid,nevekiller,24);
format(string,sizeof(string),\"%s -t Megölte %s\", neve, nevekiller);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
Most még lusta voltam rendesen összerakni és a reasonokat berakni a OnPlayerDeath-be, meg néhány változót kijavítani és egyszerûsíteni a funkciókat. :D