#include <a_samp>#include <core>#include <float>#include <sscanf2>#include <zcmd>#include <dini>#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA#define COLOR_RED 0xAA3333AA#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA#define COLOR_RED 0xAA3333AA#define COLOR_LIME 0x10F441AA#define SPECIAL_ACTION_CUFFED 24#pragma tabsize 0#define DIALOG_STYLE_LIST 2#define DIALOG_STYLE_INPUr 3#define DIALOG_STYLE_LISTA 4#define SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 22#define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20new gTeam[MAX_PLAYERS]; //Létrehozzuk a gTeam változót#define civil 0 //Civil csapat definiálása#define rendor 1 // Rendõr csapat definiálásanew clothe, clotheki, ruha;CMD:rendorseg(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){SetPlayerPos(playerid, 288.745971,169.350997,1007.171875);SetPlayerInterior(playerid, 3);}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:rendorsegki(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){SpawnPlayer(playerid);}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:vonszol(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 0 ){new Float: xecsek, Float: yecsek,Float: zecsek;new emberecske;if(sscanf(params, \"u\",emberecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /vonszol ID/Név\");if(playerid == emberecske) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem vonszolhatod!\");if(emberecske == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név!\");if( GetPVarInt( emberecske, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");SetPVarInt(playerid, \"vonszol\", 1);GetPlayerPos(playerid, xecsek, yecsek, zecsek);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(emberecske, 5.0, xecsek, yecsek, zecsek)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);TogglePlayerControllable(emberecske,0);}else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Te már vonszolsz valakit!\");}else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:elenged(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){new ID;new Float: q, Float: w, Float: e;if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vonszolsz senkit!\");GetPlayerPos(playerid, q, w, e);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, q, w, e)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /elenged ID/Név\");if(playerid == ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem engedheted el!\");if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");KillTimer(1);TogglePlayerControllable(ID,1);}else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}forward vonszolas(playerid, emberecske);public vonszolas(playerid, emberecske){ new Float:dX, Float:dY, Float:dZ; GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ); SetPlayerPos(emberecske, dX+1, dY, dZ);return 1;}CMD:szonda(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){new playerem;if(sscanf(params, \"u\", playerem)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Használat: /szonda ID/Név\");if(playerem == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rossz ID/Név!\");new Float:ax, Float:ay, Float:az;GetPlayerPos(playerid, ax, ay, az);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerem, 3.0, ax, ay, az)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");ShowPlayerDialog ( playerem, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egy rendõr meg akar szondásztatni\", \"Belefújsz a szondába?\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );}else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:lecsuk(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == rendor) { new ido, pidje, stringecske[128], indok, nev[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók new Float: xecske, Float: yecske,Float: zecske; GetPlayerPos(playerid, xecske, yecske, zecske); if(sscanf(params, \"uis\", pidje, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /lecsuk ID/Név perc indok\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(pidje, 5.0, xecske, yecske, zecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); if(pidje == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\"); if(pidje == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem csukhatod le!\"); if( GetPVarInt( pidje, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\"); ClearAnimations(pidje); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++) { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(pidje, i)) RemovePlayerAttachedObject(pidje, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl } GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(pidje, nev2, sizeof(nev2)); format(stringecske, sizeof stringecske, \"{0000BB}[RENDÕR,%s]:{33AA33} Börtönbe zárta %s -et/-at/-t/-ét/-át {10F441}Perc: %d Indok: %s\", nev, nev2, ido, indok); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,stringecske); ido *= 60000; SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",pidje); SetPlayerPos(pidje, 198.2484,161.5978,1003.0300); SetPlayerInterior(pidje, 3); SetPVarInt(pidje, \"Lecsukva\", 1); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}forward Bortonido( playerid );public Bortonido( playerid ){SpawnPlayer( playerid );SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);SetPlayerInterior(playerid, 0);return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Bare Script\",5000,5); SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);return 1;}CMD:rhelp(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/felszereles, /bilincsel, /bilincsle, /szonda\");SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/rhelp, /sokkol, /rendorsegki, /rendorseg, /vonszol\");SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:help(playerid, params[]){SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"/jogsi, /jogsimutat, /regisztracio, /bejelentkezes, /sor, /bor\");return 1;}new regifile[128];new bejelentkezve[MAX_PLAYERS];CMD:regisztracio(playerid, params[]){new emberneve[24], jelszo[128];GetPlayerName(playerid, emberneve, 24);format(regifile, 128, \"Regisztrációk/%s.ini\", emberneve); // Megformázzuk a szövegetif(sscanf(params, \"s[128]\", jelszo)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Használat: /regisztracio jelszó\");if(dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te már regisztrálva vagy!\");dini_Create(regifile);dini_Set(regifile, \"Jelszó\", jelszo); //A játékos jelszavadini_IntSet(regifile, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); //A játékos pontjaidini_IntSet(regifile, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); //A játékos pénzenew stringgg[256];format(stringgg, 256, \"Sikeresen regisztráltál! Neved: %s Jelszavad: %s\", emberneve, jelszo);SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringgg);bejelentkezve[playerid] = 1; //A játékos bejelentkezettSendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bejelentkeztél!\");return 1;}CMD:bejelentkezes(playerid, params[]){new jelszava[128];new stringecskem[128], nevecskejeneki[24];GetPlayerName(playerid, nevecskejeneki, 24);format(regifile, 128, \"/Regisztrációk/%s.ini\", nevecskejeneki);if(sscanf(params, \"s[128]\", jelszava)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /bejelentkezes jelszó\");if(!dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem regisztráltál! /regisztracio\");if(bejelentkezve[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már bejelentkeztél!\");if(strcmp(dini_Get(regifile, \"Jelszó\"), jelszava, true) == 0){format(stringecskem, 128, \"{AA3333} Hé %s !!! ,{33CCFF} A jelszó helytelen!\", nevecskejeneki); //Rossz jelszót írt beSendClientMessage(playerid, COLOR_RED, stringecskem);}else{bejelentkezve[playerid] = 1;SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");}return 1;}CMD:jogsimutat( playerid,params[ ] ){new i_Player, s_szMessage[ 40 ], p_Name[ MAX_PLAYER_NAME ];new Float: pozix, Float: poziy, Float: poziz; if( sscanf( params, \" u \", i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIME, \"Használat: /jogsimutat ID/Név\" ); if( !IsPlayerConnected( i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Rossz ID/Név!\" );GetPlayerPos(playerid, pozix, poziy, poziz);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i_Player, 5.0, pozix, poziy, poziz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\"); GetPlayerName( i_Player, p_Name, MAX_PLAYER_NAME ); if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 1 ) { format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak van jogsija!\", p_Name, i_Player ); SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );} else if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) { format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak nincs jogsija!\", p_Name, i_Player ); SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage ); } return 1;} CMD:sor(playerid, params[]){if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs elég pénzed!\");SetTimer(\"sor\", 300000, false);SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy sört! -200$\");SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);return 1;}forward sor(playerid);public sor(playerid){SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);return 1;} forward bor(playerid);CMD:bor(playerid, params[]){if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy bort! -200$\");SetTimer(\"bor\", 300000, false);SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);return 1;}public bor(playerid){SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);return 1;} CMD:jogsi(playerid, params[]){if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked már van jogsid!\");if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Jogsi\", 1);else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed\");return 1;} public OnPlayerSpawn(playerid){ if(gTeam[playerid] == civil) //ha a csapatja civil { SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); //fehérre változtatjuk a nevét SetPlayerPos(playerid, 2509.5110,-1671.7096,13.1832); } else if(gTeam[playerid] == rendor) // ha a csapatja rendõr { SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // kékre változtatjuk a nevét GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\" GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot }return 1;}CMD:bilincsel(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){new PID; // Tárolóknew Float:x, Float:y, Float:z;if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsel ID/Név\");if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadat nem bilincselheted meg!\");if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");GetPlayerPos(playerid, x, y, z);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(PID, 5.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");SetPVarInt(PID, \"Bilincselve\", 1);SendClientMessage(PID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr megbilincselt!\");SetPlayerSpecialAction(PID, SPECIAL_ACTION_CUFFED); // \"Rátesszük\" a megbilincselt animációtSetPlayerAttachedObject(PID,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); // Rátesszük a bilincs objectet(nincs mindegyik skinen tesztelve!)}else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}CMD:bilincsle(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){new playerID;new Float:xx, Float:yy, Float:zz;if(sscanf(params, \"d\", playerID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsle ID\");if(playerid == playerID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadról nem veheted le a bilincset!\");if(playerID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerID, 5.0, xx, yy, zz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");SetPVarInt(playerID, \"Bilincselve\", 0);ClearAnimations(playerID); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++) { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerID, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerID, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl } SendClientMessage(playerID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr levette a bilincsed!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ return 1;}CMD:felszereles(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Biztos, hogy fel akarod venni a felszerelésed?\", \"A MOSTANI FEGYVEREID ELTÛNNEK!!!!\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );}else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");return 1;}SetupPlayerForClassSelection(playerid){SetPlayerPos(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.6788);SetPlayerCameraPos(playerid,394.4832,-2062.5610,14.7632); SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetupPlayerForClassSelection(playerid); switch(classid) { case 0: { gTeam[playerid] = civil; // Ha a civil karakteren van SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ezek a civilek!!\"); // Kiírjuk neki fehérrel a \"Ezek a civilek!\" üzenetet } case 1: { gTeam[playerid] = rendor; // Ha a rendõr karakteren van SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ezek a rendõrök!\"); // Kiírjuk neki kékkel a \"Ezek a rendõrök!\" üzenetet } } return 1;}public OnFilterScriptInit(){clothe = CreatePickup(1274, 2, 2244.5918,-1664.4447,15.4766);clotheki = CreatePickup(1274, 2, 207.5100,-110.5458,1005.1328);ruha = CreatePickup(1274, 2, 217.5459,-97.7488,1005.2578);DisableInteriorEnterExits();//Skinek AddPlayerClass(248,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // civil AddPlayerClass(280,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // rendor //Kocsik, motorok, biciklik AddStaticVehicle(492,2509.5110,-1671.7096,13.1832,342.8008,86,86); // sweetkocsigroveAddStaticVehicle(600,2473.2317,-1695.6089,13.2343,359.6812,86,86); // RyderkocsigroveAddStaticVehicle(466,2498.5442,-1655.3508,13.1458,79.1801,86,86); // bigsmokekocsigroveAddStaticVehicle(426,2498.6494,-1682.7866,13.1196,279.7755,86,86); // cjkocsigroveAddStaticVehicle(462,2482.7798,-1654.9860,12.9080,148.0155,86,86); // grovefaggioAddStaticVehicle(481,2516.9502,-1662.8044,13.5318,61.7119,86,86); // grovebmxAddStaticVehicle(510,2507.7981,-1681.5605,13.1558,37.7159,86,86); // grovemb return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == clothe) { SetPlayerPos(playerid, 207.5928,-108.6147,1005.1328); SetPlayerInterior(playerid, 15); } if(pickupid == clotheki) { SetPlayerPos(playerid, 2246.2600,-1662.3623,15.4690); SetPlayerInterior(playerid, 0); } if(pickupid == ruha) { ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\"); } return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){ if(GetPVarInt(playerid,\"Lecsukva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Börtönben vagy, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;} if(GetPVarInt(playerid,\"Bilincselve\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Meg vagy bilincselve, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;} if(GetPVarInt(playerid,\"sokkolva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Le vagy sokkolva, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;} return 1;} CMD:sokkol(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] == rendor){new mandarin;if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");new Float:sx, Float:sy, Float:sz;GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");TogglePlayerControllable(mandarin, 0);SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);//SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);}else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");return 1;}forward sokkolva(playerid);public sokkolva(playerid){SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);TogglePlayerControllable(playerid, 1);SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");return 1;} public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == 4){if(!response)return 1;if(listitem == 0){if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 1){ new striiing[50]; new mumus[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, mumus, 24); format(striiing, sizeof striiing, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{FFFF00}Ittas\", mumus); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, striiing);}else{ if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 0) { new strieang[50]; new mumuska[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, mumuska, 24); format(strieang, sizeof strieang, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{10F441}Józan\", mumuska); SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strieang); }}}if(listitem == 1){new strang[50];new mumuuus[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, mumuuus, 24);format(strang, sizeof strang, \"%s nem fújt bele a szondába!\", mumuuus);SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strang);}}if(dialogid == 3) { if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Vettél egy ruhát! -$500\");else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed!\"); }if (dialogid == 2 ) // Ha a dialog azonosítója 2 { if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megyif ( listitem == 0 ) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\" GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a felszerelésed!\"); } if ( listitem == 1 ) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem vetted fel a felszerelésed!\"); } return 1; }return 0;}
Grat!
Szép lett zeteni! Esetleg a rangokat még átküldenéd nekem PÜ-be? [/quote]Csak az igazi rendõrrangok vannak benne. Ha azért kéred, mert nem tudod, hogyan kell rangokat létrehozni -> PÜ
Jó lett.Csak szerintem a regisztrációs résznél a dialogos regisztráció rendszer jobb lett volna.De így is jó.Grat.