- 
				Készítõ: zeteni(én)
 Sor: 561
 Készítési Idõ: Több óra
 Leírás: Amiket tartalmaz:
 Rendõr parancsok:
 /lecsuk ID/Név perc Indok // Egyértelmû
 /bilincsel ID/Név  //Ez is
 /bilincsle ID/Név //Remélem nem kell magyarázni
 /sokkol ID/Név //Csak kitaláljátok
 /szonda ID/Név  //Na vajon? :D
 /vonszol ID/Név
 /felszereles // felveszed vele az alap felszerelésed
 /rendorseg //Elteleportál a rendõrségre
 /rendorsegki //Kiteleportál a rendõrségbõl
 Parancsok:
 /jogsi ID/Név //Jogosítvány vásárlása
 /jogsimutat ID/Név
 /sor //Sör vásárlása
 /bor //Bor vásárlása
 Írtam bele egy saját regisztrációs rendszert!
 Parancsai:
 /regisztracio jelszo //Elmenti a pénzed, pontod és jelszavadat
 /bejelentkezes jelszó //Betölti a pénzed, pontod és jelszavadat
 Amiket még tartalmaz:
 Egy szép skinválasztó két karakterrel.
 Néhány autó. Rendõr autót nem raktam bele.
 Külön köszönet: Gabor.. és Cheese (szerencsére ebbe már kevesebbet kellett segíteniük mint az elsõ CODE-omban :) )
 
 #include <a_samp>
 #include <core>
 #include <float>
 #include <sscanf2>
 #include <zcmd>
 #include <dini>
 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
 #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
 #define COLOR_RED 0xAA3333AA
 #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
 #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
 #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
 #define COLOR_RED 0xAA3333AA
 #define COLOR_LIME 0x10F441AA
 #define SPECIAL_ACTION_CUFFED         24
 #pragma tabsize 0
 #define DIALOG_STYLE_LIST 2
 #define DIALOG_STYLE_INPUr 3
 #define DIALOG_STYLE_LISTA 4
 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 22
 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20
 new gTeam[MAX_PLAYERS]; //Létrehozzuk a gTeam változót
 #define civil   0 //Civil csapat definiálása
 #define rendor  1 // Rendõr csapat definiálása
 new clothe, clotheki, ruha;
 CMD:rendorseg(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 288.745971,169.350997,1007.171875);
 SetPlayerInterior(playerid, 3);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:rendorsegki(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SpawnPlayer(playerid);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:vonszol(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 0 )
 {
 new Float: xecsek, Float: yecsek,Float: zecsek;
 new emberecske;
 if(sscanf(params, \"u\",emberecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /vonszol ID/Név\");
 if(playerid == emberecske) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem vonszolhatod!\");
 if(emberecske == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név!\");
 if( GetPVarInt( emberecske, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
 SetPVarInt(playerid, \"vonszol\", 1);
 GetPlayerPos(playerid, xecsek, yecsek, zecsek);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(emberecske, 5.0, xecsek, yecsek, zecsek)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
 TogglePlayerControllable(emberecske,0);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Te már vonszolsz valakit!\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:elenged(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new ID;
 new Float: q, Float: w, Float: e;
 if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vonszolsz senkit!\");
 GetPlayerPos(playerid, q, w, e);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, q, w, e)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /elenged ID/Név\");
 if(playerid == ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem engedheted el!\");
 if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
 KillTimer(1);
 TogglePlayerControllable(ID,1);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 forward vonszolas(playerid, emberecske);
 public vonszolas(playerid, emberecske)
 {
 new Float:dX, Float:dY, Float:dZ;
 GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ);
 SetPlayerPos(emberecske, dX+1, dY, dZ);
 return 1;
 }
 CMD:szonda(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new playerem;
 if(sscanf(params, \"u\", playerem)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Használat: /szonda ID/Név\");
 if(playerem == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rossz ID/Név!\");
 new Float:ax, Float:ay, Float:az;
 GetPlayerPos(playerid, ax, ay, az);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerem, 3.0, ax, ay, az)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 ShowPlayerDialog ( playerem, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egy rendõr meg akar szondásztatni\", \"Belefújsz a szondába?\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:lecsuk(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new ido, pidje, stringecske[128], indok, nev[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók
 new Float: xecske, Float: yecske,Float: zecske;
 GetPlayerPos(playerid, xecske, yecske, zecske);
 if(sscanf(params, \"uis\", pidje, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /lecsuk ID/Név perc indok\");
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(pidje, 5.0, xecske, yecske, zecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 if(pidje == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
 if(pidje == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem csukhatod le!\");
 if( GetPVarInt( pidje, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
 ClearAnimations(pidje); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
 for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
 {
 if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(pidje, i)) RemovePlayerAttachedObject(pidje, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
 }
 GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
 GetPlayerName(pidje, nev2, sizeof(nev2));
 format(stringecske, sizeof stringecske, \"{0000BB}[RENDÕR,%s]:{33AA33} Börtönbe zárta %s -et/-at/-t/-ét/-át {10F441}Perc: %d Indok: %s\", nev, nev2, ido, indok);
 SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,stringecske);
 ido *= 60000;
 SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",pidje);
 SetPlayerPos(pidje, 198.2484,161.5978,1003.0300);
 SetPlayerInterior(pidje, 3);
 SetPVarInt(pidje, \"Lecsukva\", 1);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 forward Bortonido( playerid );
 public Bortonido( playerid )
 {
 SpawnPlayer( playerid );
 SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Bare Script\",5000,5);
 SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
 return 1;
 }
 CMD:rhelp(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/felszereles, /bilincsel, /bilincsle, /szonda\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/rhelp, /sokkol, /rendorsegki, /rendorseg, /vonszol\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:help(playerid, params[])
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"/jogsi, /jogsimutat, /regisztracio, /bejelentkezes, /sor, /bor\");
 return 1;
 }
 new regifile[128];
 new bejelentkezve[MAX_PLAYERS];
 CMD:regisztracio(playerid, params[])
 {
 new emberneve[24], jelszo[128];
 GetPlayerName(playerid, emberneve, 24);
 format(regifile, 128, \"Regisztrációk/%s.ini\", emberneve); // Megformázzuk a szöveget
 if(sscanf(params, \"s[128]\", jelszo)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Használat: /regisztracio jelszó\");
 if(dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te már regisztrálva vagy!\");
 dini_Create(regifile);
 dini_Set(regifile, \"Jelszó\", jelszo); //A játékos jelszava
 dini_IntSet(regifile, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); //A játékos pontjai
 dini_IntSet(regifile, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); //A játékos pénze
 new stringgg[256];
 format(stringgg, 256, \"Sikeresen regisztráltál! Neved: %s Jelszavad: %s\", emberneve, jelszo);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringgg);
 bejelentkezve[playerid] = 1; //A játékos bejelentkezett
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bejelentkeztél!\");
 return 1;
 }
 CMD:bejelentkezes(playerid, params[])
 {
 new jelszava[128];
 new stringecskem[128], nevecskejeneki[24];
 GetPlayerName(playerid, nevecskejeneki, 24);
 format(regifile, 128, \"/Regisztrációk/%s.ini\", nevecskejeneki);
 if(sscanf(params, \"s[128]\", jelszava)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /bejelentkezes jelszó\");
 if(!dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem regisztráltál! /regisztracio\");
 if(bejelentkezve[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már bejelentkeztél!\");
 if(strcmp(dini_Get(regifile, \"Jelszó\"), jelszava, true) == 0)
 {
 format(stringecskem, 128, \"{AA3333} Hé %s !!! ,{33CCFF} A jelszó helytelen!\", nevecskejeneki); //Rossz jelszót írt be
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, stringecskem);
 }
 else
 {
 bejelentkezve[playerid] = 1;
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
 }
 return 1;
 }
 CMD:jogsimutat( playerid,params[ ] )
 {
 new
 i_Player,
 s_szMessage[ 40 ],
 p_Name[ MAX_PLAYER_NAME ];
 new        Float: pozix, Float: poziy, Float: poziz;
 
 if( sscanf( params, \" u \", i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIME, \"Használat: /jogsimutat ID/Név\" );
 if( !IsPlayerConnected( i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Rossz ID/Név!\" );
 GetPlayerPos(playerid, pozix, poziy, poziz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i_Player, 5.0, pozix, poziy, poziz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 
 GetPlayerName( i_Player, p_Name, MAX_PLAYER_NAME );
 if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 1 )
 {
 format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak van jogsija!\", p_Name, i_Player );
 SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
 }
 else if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 )
 {
 format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak nincs jogsija!\", p_Name, i_Player );
 SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
 }
 return 1;
 }
 
 CMD:sor(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs elég pénzed!\");
 SetTimer(\"sor\", 300000, false);
 SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy sört! -200$\");
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
 return 1;
 }
 forward sor(playerid);
 public sor(playerid)
 {
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
 SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
 return 1;
 }
 
 forward bor(playerid);
 CMD:bor(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");
 SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy bort! -200$\");
 SetTimer(\"bor\", 300000, false);
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
 return 1;
 }
 public bor(playerid)
 {
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
 SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
 return 1;
 }
 
 CMD:jogsi(playerid, params[])
 {
 if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked már van jogsid!\");
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Jogsi\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed\");
 return 1;
 }
 
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(gTeam[playerid] == civil) //ha a csapatja civil
 {
 SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); //fehérre változtatjuk a nevét
 SetPlayerPos(playerid, 2509.5110,-1671.7096,13.1832);
 }
 else if(gTeam[playerid] == rendor) // ha a csapatja rendõr
 {
 SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // kékre változtatjuk a nevét
 GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
 GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
 GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
 }
 return 1;
 }
 CMD:bilincsel(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new PID; // Tárolók
 new Float:x, Float:y, Float:z;
 if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsel ID/Név\");
 if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadat nem bilincselheted meg!\");
 if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
 GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(PID, 5.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetPVarInt(PID, \"Bilincselve\", 1);
 SendClientMessage(PID, COLOR_ORANGE,  \"Egy rendõr megbilincselt!\");
 SetPlayerSpecialAction(PID, SPECIAL_ACTION_CUFFED); // \"Rátesszük\" a megbilincselt animációt
 SetPlayerAttachedObject(PID,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); // Rátesszük a bilincs objectet(nincs mindegyik skinen tesztelve!)
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:bilincsle(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new playerID;
 new Float:xx, Float:yy, Float:zz;
 if(sscanf(params, \"d\", playerID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsle ID\");
 if(playerid == playerID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadról nem veheted le a bilincset!\");
 if(playerID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
 GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerID, 5.0, xx, yy, zz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetPVarInt(playerID, \"Bilincselve\", 0);
 ClearAnimations(playerID); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
 for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
 {
 if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerID, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerID, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
 }
 SendClientMessage(playerID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr levette a bilincsed!\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
 {
 return 1;
 }
 CMD:felszereles(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Biztos, hogy fel akarod venni a felszerelésed?\", \"A MOSTANI FEGYVEREID ELTÛNNEK!!!!\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 SetupPlayerForClassSelection(playerid)
 {
 SetPlayerPos(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.6788);
 SetPlayerCameraPos(playerid,394.4832,-2062.5610,14.7632);
 SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
 }
 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
 {
 SetupPlayerForClassSelection(playerid);
 switch(classid)
 {
 case 0:
 {
 gTeam[playerid] = civil; // Ha a civil karakteren van
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ezek a civilek!!\"); // Kiírjuk neki fehérrel a \"Ezek a civilek!\" üzenetet
 }
 case 1:
 {
 gTeam[playerid] = rendor; // Ha a rendõr karakteren van
 SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ezek a rendõrök!\"); // Kiírjuk neki kékkel a \"Ezek a rendõrök!\" üzenetet
 }
 }
 return 1;
 }
 public OnFilterScriptInit()
 {
 clothe = CreatePickup(1274, 2, 2244.5918,-1664.4447,15.4766);
 clotheki = CreatePickup(1274, 2, 207.5100,-110.5458,1005.1328);
 ruha = CreatePickup(1274, 2, 217.5459,-97.7488,1005.2578);
 DisableInteriorEnterExits();
 //Skinek
 AddPlayerClass(248,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // civil
 AddPlayerClass(280,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // rendor
 //Kocsik, motorok, biciklik
 AddStaticVehicle(492,2509.5110,-1671.7096,13.1832,342.8008,86,86); // sweetkocsigrove
 AddStaticVehicle(600,2473.2317,-1695.6089,13.2343,359.6812,86,86); // Ryderkocsigrove
 AddStaticVehicle(466,2498.5442,-1655.3508,13.1458,79.1801,86,86); // bigsmokekocsigrove
 AddStaticVehicle(426,2498.6494,-1682.7866,13.1196,279.7755,86,86); // cjkocsigrove
 AddStaticVehicle(462,2482.7798,-1654.9860,12.9080,148.0155,86,86); // grovefaggio
 AddStaticVehicle(481,2516.9502,-1662.8044,13.5318,61.7119,86,86); // grovebmx
 AddStaticVehicle(510,2507.7981,-1681.5605,13.1558,37.7159,86,86); // grovemb
 return 1;
 }
 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
 {
 if(pickupid == clothe)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 207.5928,-108.6147,1005.1328);
 SetPlayerInterior(playerid, 15);
 }
 if(pickupid == clotheki)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 2246.2600,-1662.3623,15.4690);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 }
 if(pickupid == ruha)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerText(playerid, text[])
 {
 if(GetPVarInt(playerid,\"Lecsukva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Börtönben vagy, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 if(GetPVarInt(playerid,\"Bilincselve\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Meg vagy bilincselve, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 if(GetPVarInt(playerid,\"sokkolva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Le vagy sokkolva, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 return 1;
 }
 
 CMD:sokkol(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new mandarin;
 if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
 new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
 GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
 SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
 SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
 //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
 SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
 return 1;
 }
 forward sokkolva(playerid);
 public sokkolva(playerid)
 {
 SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
 TogglePlayerControllable(playerid, 1);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
 return 1;
 }
 
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(dialogid == 4)
 {
 if(!response)return 1;
 if(listitem == 0)
 {
 if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 1)
 {
 new striiing[50];
 new mumus[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumus, 24);
 format(striiing, sizeof striiing, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{FFFF00}Ittas\", mumus);
 SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, striiing);
 }
 else
 {
 if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 0)
 {
 new strieang[50];
 new mumuska[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumuska, 24);
 format(strieang, sizeof strieang, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{10F441}Józan\", mumuska);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strieang);
 }
 }
 }
 if(listitem == 1)
 {
 new strang[50];
 new mumuuus[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumuuus, 24);
 format(strang, sizeof strang, \"%s nem fújt bele a szondába!\", mumuuus);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strang);
 }
 }
 if(dialogid == 3)
 {
 if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
 if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed!\");
 }
 if (dialogid == 2 ) // Ha a dialog azonosítója 2
 {
 if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
 if ( listitem == 0 )
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
 GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
 GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a felszerelésed!\");
 }
 if ( listitem == 1 )
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem vetted fel a felszerelésed!\");
 }
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 
 
 Kérlek titeket, hogyha hibát találtok közöljétek velem!
 Használjátok egészséggel!
 Includek:sscanf, zcmd, dini
 Változókhoz:PVar
 Letöltés: Itt
 Készítettem hozzá rangokat de azt nem publikálnám
- 
				Szép lett
			
- 
				Köszi! :)
			
- 
				Szép lett zeteni! Esetleg a rangokat még átküldenéd nekem PÜ-be?
			
- 
				Grat!
			
- 
				Grat!
 
 
 Köszi! :)
 
 
 Szép lett zeteni! Esetleg a rangokat még átküldenéd nekem PÜ-be?
 
 [/quote]
 Csak az igazi rendõrrangok vannak benne.
 Ha azért kéred, mert nem tudod, hogyan kell rangokat létrehozni -> PÜ
 
- 
				Jó lett.Csak szerintem a regisztrációs résznél a dialogos regisztráció rendszer jobb lett volna.De így is jó.Grat. :)
			
- 
				Jó lett.Csak szerintem a regisztrációs résznél a dialogos regisztráció rendszer jobb lett volna.De így is jó.Grat. :)
 
 
 Köszönöm! :)
- 
				Jó kis script ment a +!
			
- 
				Nem kellenek már a rangok,köszi!
			
- 
				Jó lett felhasználom ment a +.
			
- 
				Köszönöm!
			
- 
				Fasza lett grat :)
			
- 
				Köszi szépen! :)
			
- 
				Készítõ: zeteni(én)
 Sor: 561
 Készítési Idõ: Több óra
 Leírás: Amiket tartalmaz:
 Rendõr parancsok:
 /lecsuk ID/Név perc Indok // Egyértelmû
 /bilincsel ID/Név  //Ez is
 /bilincsle ID/Név //Remélem nem kell magyarázni
 /sokkol ID/Név //Csak kitaláljátok
 /szonda ID/Név  //Na vajon? :D
 /vonszol ID/Név
 /felszereles // felveszed vele az alap felszerelésed
 /rendorseg //Elteleportál a rendõrségre
 /rendorsegki //Kiteleportál a rendõrségbõl
 Parancsok:
 /jogsi ID/Név //Jogosítvány vásárlása
 /jogsimutat ID/Név
 /sor //Sör vásárlása
 /bor //Bor vásárlása
 Írtam bele egy saját regisztrációs rendszert!
 Parancsai:
 /regisztracio jelszo //Elmenti a pénzed, pontod és jelszavadat
 /bejelentkezes jelszó //Betölti a pénzed, pontod és jelszavadat
 Amiket még tartalmaz:
 Egy szép skinválasztó két karakterrel.
 Néhány autó. Rendõr autót nem raktam bele.
 Külön köszönet: Gabor.. és Cheese (szerencsére ebbe már kevesebbet kellett segíteniük mint az elsõ CODE-omban :) )
 
 #include <a_samp>
 #include <core>
 #include <float>
 #include <sscanf2>
 #include <zcmd>
 #include <dini>
 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
 #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
 #define COLOR_RED 0xAA3333AA
 #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
 #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
 #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
 #define COLOR_RED 0xAA3333AA
 #define COLOR_LIME 0x10F441AA
 #define SPECIAL_ACTION_CUFFED         24
 #pragma tabsize 0
 #define DIALOG_STYLE_LIST 2
 #define DIALOG_STYLE_INPUr 3
 #define DIALOG_STYLE_LISTA 4
 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 22
 #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20
 new gTeam[MAX_PLAYERS]; //Létrehozzuk a gTeam változót
 #define civil   0 //Civil csapat definiálása
 #define rendor  1 // Rendõr csapat definiálása
 new clothe, clotheki, ruha;
 CMD:rendorseg(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 288.745971,169.350997,1007.171875);
 SetPlayerInterior(playerid, 3);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:rendorsegki(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SpawnPlayer(playerid);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:vonszol(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 0 )
 {
 new Float: xecsek, Float: yecsek,Float: zecsek;
 new emberecske;
 if(sscanf(params, \"u\",emberecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /vonszol ID/Név\");
 if(playerid == emberecske) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem vonszolhatod!\");
 if(emberecske == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név!\");
 if( GetPVarInt( emberecske, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
 SetPVarInt(playerid, \"vonszol\", 1);
 GetPlayerPos(playerid, xecsek, yecsek, zecsek);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(emberecske, 5.0, xecsek, yecsek, zecsek)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
 TogglePlayerControllable(emberecske,0);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Te már vonszolsz valakit!\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:elenged(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new ID;
 new Float: q, Float: w, Float: e;
 if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vonszolsz senkit!\");
 GetPlayerPos(playerid, q, w, e);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, q, w, e)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /elenged ID/Név\");
 if(playerid == ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem engedheted el!\");
 if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
 KillTimer(1);
 TogglePlayerControllable(ID,1);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 forward vonszolas(playerid, emberecske);
 public vonszolas(playerid, emberecske)
 {
 new Float:dX, Float:dY, Float:dZ;
 GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ);
 SetPlayerPos(emberecske, dX+1, dY, dZ);
 return 1;
 }
 CMD:szonda(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new playerem;
 if(sscanf(params, \"u\", playerem)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Használat: /szonda ID/Név\");
 if(playerem == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rossz ID/Név!\");
 new Float:ax, Float:ay, Float:az;
 GetPlayerPos(playerid, ax, ay, az);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerem, 3.0, ax, ay, az)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 ShowPlayerDialog ( playerem, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egy rendõr meg akar szondásztatni\", \"Belefújsz a szondába?\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:lecsuk(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new ido, pidje, stringecske[128], indok, nev[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók
 new Float: xecske, Float: yecske,Float: zecske;
 GetPlayerPos(playerid, xecske, yecske, zecske);
 if(sscanf(params, \"uis\", pidje, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /lecsuk ID/Név perc indok\");
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(pidje, 5.0, xecske, yecske, zecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 if(pidje == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
 if(pidje == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem csukhatod le!\");
 if( GetPVarInt( pidje, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
 ClearAnimations(pidje); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
 for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
 {
 if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(pidje, i)) RemovePlayerAttachedObject(pidje, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
 }
 GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
 GetPlayerName(pidje, nev2, sizeof(nev2));
 format(stringecske, sizeof stringecske, \"{0000BB}[RENDÕR,%s]:{33AA33} Börtönbe zárta %s -et/-at/-t/-ét/-át {10F441}Perc: %d Indok: %s\", nev, nev2, ido, indok);
 SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,stringecske);
 ido *= 60000;
 SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",pidje);
 SetPlayerPos(pidje, 198.2484,161.5978,1003.0300);
 SetPlayerInterior(pidje, 3);
 SetPVarInt(pidje, \"Lecsukva\", 1);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 forward Bortonido( playerid );
 public Bortonido( playerid )
 {
 SpawnPlayer( playerid );
 SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Bare Script\",5000,5);
 SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
 return 1;
 }
 CMD:rhelp(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/felszereles, /bilincsel, /bilincsle, /szonda\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/rhelp, /sokkol, /rendorsegki, /rendorseg, /vonszol\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:help(playerid, params[])
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"/jogsi, /jogsimutat, /regisztracio, /bejelentkezes, /sor, /bor\");
 return 1;
 }
 new regifile[128];
 new bejelentkezve[MAX_PLAYERS];
 CMD:regisztracio(playerid, params[])
 {
 new emberneve[24], jelszo[128];
 GetPlayerName(playerid, emberneve, 24);
 format(regifile, 128, \"Regisztrációk/%s.ini\", emberneve); // Megformázzuk a szöveget
 if(sscanf(params, \"s[128]\", jelszo)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Használat: /regisztracio jelszó\");
 if(dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te már regisztrálva vagy!\");
 dini_Create(regifile);
 dini_Set(regifile, \"Jelszó\", jelszo); //A játékos jelszava
 dini_IntSet(regifile, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); //A játékos pontjai
 dini_IntSet(regifile, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); //A játékos pénze
 new stringgg[256];
 format(stringgg, 256, \"Sikeresen regisztráltál! Neved: %s Jelszavad: %s\", emberneve, jelszo);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringgg);
 bejelentkezve[playerid] = 1; //A játékos bejelentkezett
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bejelentkeztél!\");
 return 1;
 }
 CMD:bejelentkezes(playerid, params[])
 {
 new jelszava[128];
 new stringecskem[128], nevecskejeneki[24];
 GetPlayerName(playerid, nevecskejeneki, 24);
 format(regifile, 128, \"/Regisztrációk/%s.ini\", nevecskejeneki);
 if(sscanf(params, \"s[128]\", jelszava)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /bejelentkezes jelszó\");
 if(!dini_Exists(regifile)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem regisztráltál! /regisztracio\");
 if(bejelentkezve[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már bejelentkeztél!\");
 if(strcmp(dini_Get(regifile, \"Jelszó\"), jelszava, true) == 0)
 {
 format(stringecskem, 128, \"{AA3333} Hé %s !!! ,{33CCFF} A jelszó helytelen!\", nevecskejeneki); //Rossz jelszót írt be
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, stringecskem);
 }
 else
 {
 bejelentkezve[playerid] = 1;
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
 }
 return 1;
 }
 CMD:jogsimutat( playerid,params[ ] )
 {
 new
 i_Player,
 s_szMessage[ 40 ],
 p_Name[ MAX_PLAYER_NAME ];
 new        Float: pozix, Float: poziy, Float: poziz;
 
 if( sscanf( params, \" u \", i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIME, \"Használat: /jogsimutat ID/Név\" );
 if( !IsPlayerConnected( i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Rossz ID/Név!\" );
 GetPlayerPos(playerid, pozix, poziy, poziz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i_Player, 5.0, pozix, poziy, poziz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 
 GetPlayerName( i_Player, p_Name, MAX_PLAYER_NAME );
 if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 1 )
 {
 format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak van jogsija!\", p_Name, i_Player );
 SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
 }
 else if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 )
 {
 format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak nincs jogsija!\", p_Name, i_Player );
 SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
 }
 return 1;
 }
 
 CMD:sor(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs elég pénzed!\");
 SetTimer(\"sor\", 300000, false);
 SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy sört! -200$\");
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
 return 1;
 }
 forward sor(playerid);
 public sor(playerid)
 {
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
 SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
 return 1;
 }
 
 forward bor(playerid);
 CMD:bor(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");
 SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy bort! -200$\");
 SetTimer(\"bor\", 300000, false);
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
 return 1;
 }
 public bor(playerid)
 {
 SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
 SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
 return 1;
 }
 
 CMD:jogsi(playerid, params[])
 {
 if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked már van jogsid!\");
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Jogsi\", 1);
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed\");
 return 1;
 }
 
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(gTeam[playerid] == civil) //ha a csapatja civil
 {
 SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); //fehérre változtatjuk a nevét
 SetPlayerPos(playerid, 2509.5110,-1671.7096,13.1832);
 }
 else if(gTeam[playerid] == rendor) // ha a csapatja rendõr
 {
 SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // kékre változtatjuk a nevét
 GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
 GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
 GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
 }
 return 1;
 }
 CMD:bilincsel(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new PID; // Tárolók
 new Float:x, Float:y, Float:z;
 if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsel ID/Név\");
 if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadat nem bilincselheted meg!\");
 if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
 GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(PID, 5.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetPVarInt(PID, \"Bilincselve\", 1);
 SendClientMessage(PID, COLOR_ORANGE,  \"Egy rendõr megbilincselt!\");
 SetPlayerSpecialAction(PID, SPECIAL_ACTION_CUFFED); // \"Rátesszük\" a megbilincselt animációt
 SetPlayerAttachedObject(PID,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); // Rátesszük a bilincs objectet(nincs mindegyik skinen tesztelve!)
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 CMD:bilincsle(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new playerID;
 new Float:xx, Float:yy, Float:zz;
 if(sscanf(params, \"d\", playerID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsle ID\");
 if(playerid == playerID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadról nem veheted le a bilincset!\");
 if(playerID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
 GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerID, 5.0, xx, yy, zz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 SetPVarInt(playerID, \"Bilincselve\", 0);
 ClearAnimations(playerID); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
 for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
 {
 if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerID, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerID, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
 }
 SendClientMessage(playerID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr levette a bilincsed!\");
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
 {
 return 1;
 }
 CMD:felszereles(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Biztos, hogy fel akarod venni a felszerelésed?\", \"A MOSTANI FEGYVEREID ELTÛNNEK!!!!\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
 return 1;
 }
 SetupPlayerForClassSelection(playerid)
 {
 SetPlayerPos(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.6788);
 SetPlayerCameraPos(playerid,394.4832,-2062.5610,14.7632);
 SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
 }
 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
 {
 SetupPlayerForClassSelection(playerid);
 switch(classid)
 {
 case 0:
 {
 gTeam[playerid] = civil; // Ha a civil karakteren van
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ezek a civilek!!\"); // Kiírjuk neki fehérrel a \"Ezek a civilek!\" üzenetet
 }
 case 1:
 {
 gTeam[playerid] = rendor; // Ha a rendõr karakteren van
 SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ezek a rendõrök!\"); // Kiírjuk neki kékkel a \"Ezek a rendõrök!\" üzenetet
 }
 }
 return 1;
 }
 public OnFilterScriptInit()
 {
 clothe = CreatePickup(1274, 2, 2244.5918,-1664.4447,15.4766);
 clotheki = CreatePickup(1274, 2, 207.5100,-110.5458,1005.1328);
 ruha = CreatePickup(1274, 2, 217.5459,-97.7488,1005.2578);
 DisableInteriorEnterExits();
 //Skinek
 AddPlayerClass(248,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // civil
 AddPlayerClass(280,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // rendor
 //Kocsik, motorok, biciklik
 AddStaticVehicle(492,2509.5110,-1671.7096,13.1832,342.8008,86,86); // sweetkocsigrove
 AddStaticVehicle(600,2473.2317,-1695.6089,13.2343,359.6812,86,86); // Ryderkocsigrove
 AddStaticVehicle(466,2498.5442,-1655.3508,13.1458,79.1801,86,86); // bigsmokekocsigrove
 AddStaticVehicle(426,2498.6494,-1682.7866,13.1196,279.7755,86,86); // cjkocsigrove
 AddStaticVehicle(462,2482.7798,-1654.9860,12.9080,148.0155,86,86); // grovefaggio
 AddStaticVehicle(481,2516.9502,-1662.8044,13.5318,61.7119,86,86); // grovebmx
 AddStaticVehicle(510,2507.7981,-1681.5605,13.1558,37.7159,86,86); // grovemb
 return 1;
 }
 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
 {
 if(pickupid == clothe)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 207.5928,-108.6147,1005.1328);
 SetPlayerInterior(playerid, 15);
 }
 if(pickupid == clotheki)
 {
 SetPlayerPos(playerid, 2246.2600,-1662.3623,15.4690);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 }
 if(pickupid == ruha)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerText(playerid, text[])
 {
 if(GetPVarInt(playerid,\"Lecsukva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Börtönben vagy, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 if(GetPVarInt(playerid,\"Bilincselve\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Meg vagy bilincselve, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 if(GetPVarInt(playerid,\"sokkolva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Le vagy sokkolva, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
 return 1;
 }
 
 CMD:sokkol(playerid, params[])
 {
 if(gTeam[playerid] == rendor)
 {
 new mandarin;
 if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
 new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
 GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
 if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
 TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
 SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
 SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
 SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
 //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
 SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);
 }
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
 return 1;
 }
 forward sokkolva(playerid);
 public sokkolva(playerid)
 {
 SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
 TogglePlayerControllable(playerid, 1);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
 return 1;
 }
 
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(dialogid == 4)
 {
 if(!response)return 1;
 if(listitem == 0)
 {
 if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 1)
 {
 new striiing[50];
 new mumus[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumus, 24);
 format(striiing, sizeof striiing, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{FFFF00}Ittas\", mumus);
 SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, striiing);
 }
 else
 {
 if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 0)
 {
 new strieang[50];
 new mumuska[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumuska, 24);
 format(strieang, sizeof strieang, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{10F441}Józan\", mumuska);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strieang);
 }
 }
 }
 if(listitem == 1)
 {
 new strang[50];
 new mumuuus[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, mumuuus, 24);
 format(strang, sizeof strang, \"%s nem fújt bele a szondába!\", mumuuus);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strang);
 }
 }
 if(dialogid == 3)
 {
 if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
 if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
 if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
 else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed!\");
 }
 if (dialogid == 2 ) // Ha a dialog azonosítója 2
 {
 if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
 if ( listitem == 0 )
 {
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
 GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
 GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a felszerelésed!\");
 }
 if ( listitem == 1 )
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem vetted fel a felszerelésed!\");
 }
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 
 
 Kérlek titeket, hogyha hibát találtok közöljétek velem!
 Használjátok egészséggel!
 Includek:sscanf, zcmd, dini
 Változókhoz:PVar
 Letöltés: Itt
 Készítettem hozzá rangokat de azt nem publikálnám
- 
				Szép lett
			
- 
				Köszi! :)
			
- 
				Szép lett zeteni! Esetleg a rangokat még átküldenéd nekem PÜ-be?
			
- 
				Grat!
			
- 
				Grat!
 
 
 Köszi! :)
 
 
 Szép lett zeteni! Esetleg a rangokat még átküldenéd nekem PÜ-be?
 
 [/quote]
 Csak az igazi rendõrrangok vannak benne.
 Ha azért kéred, mert nem tudod, hogyan kell rangokat létrehozni -> PÜ
 
- 
				Jó lett.Csak szerintem a regisztrációs résznél a dialogos regisztráció rendszer jobb lett volna.De így is jó.Grat. :)
			
- 
				Jó lett.Csak szerintem a regisztrációs résznél a dialogos regisztráció rendszer jobb lett volna.De így is jó.Grat. :)
 
 
 Köszönöm! :)
- 
				Jó kis script ment a +!
			
- 
				Nem kellenek már a rangok,köszi!
			
- 
				Jó lett felhasználom ment a +.
			
- 
				Köszönöm!
			
- 
				Fasza lett grat :)
			
- 
				Köszi szépen! :)
			
- 
				Jó kis script ment a +!
 
 
 
- 
				 
 
 Jó kis script ment a +!
 
 
 
 [/quote]
 
- 
				Köszönöm szépen! Ötleteket továbbra is várom!
			
- 
				Szép munka, pont ezt kerestem :D, ment a +  8)
			
- 
				Szép munka, pont ezt kerestem :D, ment a +  8)
 
 
 Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy megtaláltad amit kerestél :)
- 
				bár most átnéztem a scriptet ,és gondolom ezt nem direkt hagytad benne : 
 
 
 GameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Bare Script\",5000,5);
 
 
- 
				Köszönöm az észrevételt :D Igazad van, véletlen volt. A bare gamemode-ba raktam be, hogy tudjam tesztelni, és ez véletlenül benne maradt. Bocsi. De azért remélem nem zavar az ott ;) (most nem akarom kijavítani  :laugh: )
			
- 
				detszkúúúúúúúl
 
 
 khéjpek?