Szerző Téma: OnPlayerDeath  (Megtekintve 1689 alkalommal)

OnPlayerDeath
« Dátum: 2012. Augusztus 03. - 11:58:13 »
+3
hy all
unatkoztam ezért összedobtam egy OnPlayerDeath részt!
NINCS TESZTELVE!!!
kod:
[pawn]ppublic OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
pScore = -1,
string[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 04. - 12:18:16 írta _[S]wat.$ »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
OnPlayerDeath
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 12:03:50 »
0
Még jó hogy 128 karaktert tud megjeleníteni a chat, illetve felesleges ennyi változót létrehozni, elég lenne egy változó a stringnek. Meg minek hozol külön változót a levonáshoz?

OnPlayerDeath
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 12:10:49 »
0
mert ha másképp csináltam akkor valamiértg errort irt :(

OnPlayerDeath
« Válasz #3 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 15:49:08 »
+1
Amit te írtál, az nem csak hibás, de rohadt sok memóriát pazarol..
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
pScore = -1,
string[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}

OnPlayerDeath
« Válasz #4 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 16:02:54 »
0
Amit te írtál, az nem csak hibás, de rohadt sok memóriát pazarol..
Kód: [Kijelölés]
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
   pScore = -1,
   string[128],
   name[MAX_PLAYER_NAME],
   name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}[/pawn]
 
[/quote]
oksam :/ nem baj ha b e tezsem a fõ postba?:D

OnPlayerDeath
« Válasz #5 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 18:19:45 »
0
Nem baj. Nyugodtan :)
A tiéddel van volt a baj, hogy volt benne pár elírás.  :whistle:
Amugy szép.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
OnPlayerDeath
« Válasz #6 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 18:45:47 »
0
Enyém ez:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new
string[128 + MAX_PLAYER_NAME + 1];
GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\", string, playerid);
ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
string[0] = EOS;
GetPlayerName(killerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", string, killerid);
ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
GivePlayerMoney(killerid, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) - 1);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
return 1;
}

OnPlayerDeath
« Válasz #7 Dátum: 2012. Augusztus 03. - 19:31:14 »
+1
Drake.. ugye nem azon versenyzünk,. hogy ki használ kevesebb változót?  ;D

OnPlayerDeath
« Válasz #8 Dátum: 2012. Augusztus 04. - 12:17:41 »
0
Köszii:)

OnPlayerDeath
« Válasz #9 Dátum: 2012. Augusztus 22. - 10:20:50 »
0
Szep munka! :D

OnPlayerDeath
« Válasz #10 Dátum: 2012. Augusztus 22. - 11:09:36 »
0
Köszii:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal