GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 03. - 11:58:13

Cím: OnPlayerDeath
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 03. - 11:58:13
hy all
unatkoztam ezért összedobtam egy OnPlayerDeath részt!
NINCS TESZTELVE!!!
kod:
[pawn]ppublic OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
pScore = -1,
string[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}[/pawn]
Cím: OnPlayerDeath
Írta: DrAkE - 2012. Augusztus 03. - 12:03:50
Még jó hogy 128 karaktert tud megjeleníteni a chat, illetve felesleges ennyi változót létrehozni, elég lenne egy változó a stringnek. Meg minek hozol külön változót a levonáshoz?
Cím: OnPlayerDeath
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 03. - 12:10:49
mert ha másképp csináltam akkor valamiértg errort irt :(
Cím: OnPlayerDeath
Írta: TengeriMalac - 2012. Augusztus 03. - 15:49:08
Amit te írtál, az nem csak hibás, de rohadt sok memóriát pazarol..
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
pScore = -1,
string[128],
name[MAX_PLAYER_NAME],
name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}
Cím: OnPlayerDeath
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 03. - 16:02:54
Amit te írtál, az nem csak hibás, de rohadt sok memóriát pazarol..
Kód: [Kijelölés]
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new kScore = 1,
   pScore = -1,
   string[128],
   name[MAX_PLAYER_NAME],
   name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(killerid, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\",  name, playerid);
    ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", name2, killerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + pScore);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + kScore);
    return 1;
}[/pawn]
 
[/quote]
oksam :/ nem baj ha b e tezsem a fõ postba?:D
Cím: OnPlayerDeath
Írta: TengeriMalac - 2012. Augusztus 03. - 18:19:45
Nem baj. Nyugodtan :)
A tiéddel van volt a baj, hogy volt benne pár elírás.  :whistle:
Amugy szép.
Cím: OnPlayerDeath
Írta: DrAkE - 2012. Augusztus 03. - 18:45:47
Enyém ez:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new
string[128 + MAX_PLAYER_NAME + 1];
GetPlayerName(playerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: Megölted {FF0000}%s(%d){00FF00}-t +500$ és 1 pont\", string, playerid);
ShowPlayerDialog(killerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
string[0] = EOS;
GetPlayerName(killerid, string, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \"{00FF00}[Kill]: {FF0000}%s(%d){00FF00} Megölt -500$ és -1 pont\", string, killerid);
ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}.::{FF0000}Kill{00FF00}::.\", string, \"Rendben\",\"Vissza\");
GivePlayerMoney(killerid, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) - 1);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 1);
return 1;
}
Cím: OnPlayerDeath
Írta: TengeriMalac - 2012. Augusztus 03. - 19:31:14
Drake.. ugye nem azon versenyzünk,. hogy ki használ kevesebb változót?  ;D
Cím: OnPlayerDeath
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 04. - 12:17:41
Köszii:)
Cím: OnPlayerDeath
Írta: Dante Sanders - 2012. Augusztus 22. - 10:20:50
Szep munka! :D
Cím: OnPlayerDeath
Írta: _[S]wat.$ - 2012. Augusztus 22. - 11:09:36
Köszii:)