Szerző Téma: Object töltés  (Megtekintve 5316 alkalommal)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Dátum: 2011. augusztus 12. - 13:09:52 »
+2 Show voters
Gondolom ti is tudjátok, hogy van egy olyan hiba, hogy ha a játékos kocsiban van, nem mindig látja az objecteket, erre dobtam össze egy rövid kódot, hogy ha megnyomja a 2est, akkor újratölti a körülötte lévõ objecteket.
 

//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   new Float:Pos[3];
   GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
   Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
   PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 18:08:27 írta APC »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 12. - 21:51:11 »
0 Show voters
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag  ;)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 13. - 11:12:50 »
0 Show voters
>\" post=\"164628\" timestamp=\"1313178671\"]
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag  ;)
 
[/quote]
Köszi :) Bocsi elfelejtettem az fs elõtagot
 

Grat!
 
[/quote]
Kösz

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 13. - 16:52:06 »
0 Show voters
szép lett

Object töltés
« Válasz #4 Dátum: 2011. augusztus 13. - 17:02:57 »
0 Show voters
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen.  8)

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #5 Dátum: 2011. augusztus 13. - 17:37:27 »
0 Show voters
Szép lett.

Object töltés
« Válasz #6 Dátum: 2011. augusztus 14. - 08:30:18 »
0 Show voters
Sirály ez az FS!

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #7 Dátum: 2011. augusztus 15. - 21:25:47 »
0 Show voters
Köszi mindenki:)
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1313247777\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen.  8)
 
Meg lehetne csinálni timerrel is, csak húúzós lenne szerintem

Object töltés
« Válasz #8 Dátum: 2011. augusztus 16. - 09:44:01 »
0 Show voters
Jo a Script lehet beteszem a szeromba

Object töltés
« Válasz #9 Dátum: 2011. augusztus 16. - 11:40:17 »
0 Show voters
Tetszik, jó kis script... Lehet, h majd fel használom :D

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #10 Dátum: 2011. szeptember 16. - 18:11:09 »
0 Show voters
nekem ad 2 warnigot az baj?

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #11 Dátum: 2011. szeptember 16. - 18:26:30 »
0 Show voters
ugyanaz.. ezeket adja és nem is mükszik talán ezért?
[pawn]C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(435) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(449) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
[/pawn]

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #12 Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:06:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pedro date=1316189699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
 
= Lagg.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #13 Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:23:05 »
0 Show voters
#define PRESSED(%0) \\
   (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_UP))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}

 
Egyszerûbb ha akkor hívjuk meg ha a játékos megnyomja az \"elõre\" gombot.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #14 Dátum: 2011. szeptember 16. - 19:27:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pedro date=1316193855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
 
= Lagg.
 
[/quote]
télleg? :(:( úgy hallodtam onplayerupdate nemlaggoltat..
 
[/quote]
Az hogy lefut nem, de hogy miket csinálsz benne az lehet h fog.
Pl: Elmented az összes házat, kocsit, felhasználó adatait - na ilyenkor lagg lesz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal