Szerző Téma: Object töltés  (Megtekintve 4933 alkalommal)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #15 Dátum: 2011. Szeptember 16. - 19:38:05 »
0 Show voters
Azért laggol mert az összes objektet ujra betölti.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 29. - 15:37:49 írta JaCk »

Object töltés
« Válasz #16 Dátum: 2011. Szeptember 16. - 19:51:38 »
0 Show voters
Igen azért hivják Object Betöltönek :D

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #17 Dátum: 2011. Szeptember 18. - 21:22:51 »
0 Show voters
Hm...pedig jóljött volna, de ha laggol akkor  :\'( Megpróbálom azért

Nem elérhető ObiWan

  • 596
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #18 Dátum: 2011. Szeptember 26. - 21:58:40 »
0 Show voters
hasznos sokobjectes stunt szeróknal. am faxa grat hozzá

]XziBiT[

  • Vendég
Object töltés
« Válasz #19 Dátum: 2011. Szeptember 28. - 15:33:52 »
0 Show voters
Hy all!
Én megprobáltam OnPlayerUpdate verzióban és OnPlayerKeyStateChange ba is de nem tölti be mégse:S
mi lehet a baj?

Object töltés
« Válasz #20 Dátum: 2011. Szeptember 28. - 15:38:02 »
0 Show voters
Hogyan raktad be? FS ként vagy a modba ?

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #21 Dátum: 2011. Szeptember 28. - 15:39:38 »
0 Show voters
Én is beraktam módba is meg FS-be is de nállam sem csinál semmit ..,.

Object töltés
« Válasz #22 Dátum: 2011. Szeptember 28. - 15:52:24 »
0 Show voters

//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define IsPlayerNotInVehicle(%0) (!IsPlayerInAnyVehicle(%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
   if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
   {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
         new Float:Pos[3];
         GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
         Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
         PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
       }
   }
   if(PRESSED(KEY_ACTION))
       {
       if(IsPlayerNotInVehicle(playerid))
       {
          SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nem vagy kocsiban!\");
   }
   }
   return 1;
}

 
Igy megyen? Átalakitottam :)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #23 Dátum: 2011. Szeptember 28. - 16:10:14 »
0 Show voters
Nem megyen igy sem :(

]XziBiT[

  • Vendég
Object töltés
« Válasz #24 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 14:34:07 »
0 Show voters
Nem megyen igy sem :([/quote]

Object töltés
« Válasz #25 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 14:41:31 »
0 Show voters
grat ez jo

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #26 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 15:36:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: N@rbirock date=1317300091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
grat ez jo
 
Me nállad indul?

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Object töltés
« Válasz #27 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 18:05:49 »
0 Show voters
[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true) == 0)
{
   VehicleObjectLoading(playerid);
   // egyéb dolgok
   return 1;
}
return 0;
}
VehicleObjectLoading(p)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new Float:Pos[3];
   GetPlayerPos(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), Streamer_UpdateEx(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), PlayerPlaySound(p, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}[/pawn]
Szerintem így egyszerûbb.

]XziBiT[

  • Vendég
Object töltés
« Válasz #28 Dátum: 2011. Szeptember 30. - 14:09:33 »
0 Show voters
Így se megy:S Nem a streamerrel lehet a gond?

Object töltés
« Válasz #29 Dátum: 2011. Szeptember 30. - 16:47:19 »
0 Show voters
Felhasználtam a scriptet a szerverembe, egyesítettem a GM-el. A szeró leírásában ott van, hogy te készítetted. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal