GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Buba - 2011. Augusztus 12. - 13:09:52

Cím: Object töltés
Írta: Buba - 2011. Augusztus 12. - 13:09:52
Gondolom ti is tudjátok, hogy van egy olyan hiba, hogy ha a játékos kocsiban van, nem mindig látja az objecteket, erre dobtam össze egy rövid kódot, hogy ha megnyomja a 2est, akkor újratölti a körülötte lévõ objecteket.
 

//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   new Float:Pos[3];
   GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
   Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
   PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    }
}
return 1;
}
Cím: Object töltés
Írta: lusta19 - 2011. Augusztus 12. - 21:51:11
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag  ;)
Cím: Object töltés
Írta: Buba - 2011. Augusztus 13. - 11:12:50
>\" post=\"164628\" timestamp=\"1313178671\"]
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag  ;)
 
[/quote]
Köszi :) Bocsi elfelejtettem az fs elõtagot
 

Grat!
 
[/quote]
Kösz
Cím: Object töltés
Írta: instant - 2011. Augusztus 13. - 16:52:06
szép lett
Cím: Object töltés
Írta: Zsolesszka - 2011. Augusztus 13. - 17:02:57
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen.  8)
Cím: Object töltés
Írta: Mike. - 2011. Augusztus 13. - 17:37:27
Szép lett.
Cím: Object töltés
Írta: Meta Pro - 2011. Augusztus 14. - 08:30:18
Sirály ez az FS!
Cím: Object töltés
Írta: Buba - 2011. Augusztus 15. - 21:25:47
Köszi mindenki:)
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1313247777\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen.  8)
 
Meg lehetne csinálni timerrel is, csak húúzós lenne szerintem
Cím: Object töltés
Írta: KeRteStaRz - 2011. Augusztus 16. - 09:44:01
Jo a Script lehet beteszem a szeromba
Cím: Object töltés
Írta: checcovt - 2011. Augusztus 16. - 11:40:17
Tetszik, jó kis script... Lehet, h majd fel használom :D
Cím: Object töltés
Írta: killse - 2011. Szeptember 16. - 18:11:09
nekem ad 2 warnigot az baj?
Cím: Object töltés
Írta: killse - 2011. Szeptember 16. - 18:26:30
ugyanaz.. ezeket adja és nem is mükszik talán ezért?
[pawn]C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(435) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(449) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
[/pawn]
Cím: Object töltés
Írta: Csabesz - 2011. Szeptember 16. - 19:06:01
Idézetet írta: Pedro date=1316189699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
 
= Lagg.
Cím: Object töltés
Írta: DrAkE - 2011. Szeptember 16. - 19:23:05
#define PRESSED(%0) \\
   (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_UP))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}

 
Egyszerûbb ha akkor hívjuk meg ha a játékos megnyomja az \"elõre\" gombot.
Cím: Object töltés
Írta: Csabesz - 2011. Szeptember 16. - 19:27:15
Idézetet írta: Pedro date=1316193855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    }
    return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
 
= Lagg.
 
[/quote]
télleg? :(:( úgy hallodtam onplayerupdate nemlaggoltat..
 
[/quote]
Az hogy lefut nem, de hogy miket csinálsz benne az lehet h fog.
Pl: Elmented az összes házat, kocsit, felhasználó adatait - na ilyenkor lagg lesz.
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 16. - 19:38:05
Azért laggol mert az összes objektet ujra betölti.
Cím: Object töltés
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. Szeptember 16. - 19:51:38
Igen azért hivják Object Betöltönek :D
Cím: Object töltés
Írta: BoOy - 2011. Szeptember 18. - 21:22:51
Hm...pedig jóljött volna, de ha laggol akkor  :\'( Megpróbálom azért
Cím: Object töltés
Írta: ObiWan - 2011. Szeptember 26. - 21:58:40
hasznos sokobjectes stunt szeróknal. am faxa grat hozzá
Cím: Object töltés
Írta: ]XziBiT[ - 2011. Szeptember 28. - 15:33:52
Hy all!
Én megprobáltam OnPlayerUpdate verzióban és OnPlayerKeyStateChange ba is de nem tölti be mégse:S
mi lehet a baj?
Cím: Object töltés
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. Szeptember 28. - 15:38:02
Hogyan raktad be? FS ként vagy a modba ?
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 28. - 15:39:38
Én is beraktam módba is meg FS-be is de nállam sem csinál semmit ..,.
Cím: Object töltés
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. Szeptember 28. - 15:52:24

//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define IsPlayerNotInVehicle(%0) (!IsPlayerInAnyVehicle(%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
   if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
   {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
         new Float:Pos[3];
         GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
         Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
         PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
       }
   }
   if(PRESSED(KEY_ACTION))
       {
       if(IsPlayerNotInVehicle(playerid))
       {
          SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nem vagy kocsiban!\");
   }
   }
   return 1;
}

 
Igy megyen? Átalakitottam :)
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 28. - 16:10:14
Nem megyen igy sem :(
Cím: Object töltés
Írta: ]XziBiT[ - 2011. Szeptember 29. - 14:34:07
Nem megyen igy sem :([/quote]
Cím: Object töltés
Írta: N@rbirock - 2011. Szeptember 29. - 14:41:31
grat ez jo
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 29. - 15:36:52
Idézetet írta: N@rbirock date=1317300091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
grat ez jo
 
Me nállad indul?
Cím: Object töltés
Írta: ►ѕтa - 2011. Szeptember 29. - 18:05:49
[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true) == 0)
{
   VehicleObjectLoading(playerid);
   // egyéb dolgok
   return 1;
}
return 0;
}
VehicleObjectLoading(p)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new Float:Pos[3];
   GetPlayerPos(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), Streamer_UpdateEx(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), PlayerPlaySound(p, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}[/pawn]
Szerintem így egyszerûbb.
Cím: Object töltés
Írta: ]XziBiT[ - 2011. Szeptember 30. - 14:09:33
Így se megy:S Nem a streamerrel lehet a gond?
Cím: Object töltés
Írta: curvemaster - 2011. Szeptember 30. - 16:47:19
Felhasználtam a scriptet a szerverembe, egyesítettem a GM-el. A szeró leírásában ott van, hogy te készítetted. :)
Cím: Object töltés
Írta: ObiWan - 2011. Október 01. - 21:36:33
Mode ba érdemesebb betenni szerintem. Ha csak nicns 2es gombra beállitva a javítás, mint pl nekem
Cím: Object töltés
Írta: Buba - 2011. Október 02. - 13:11:31
Nekem tökéletesen mûködik én a módban használtam 0.3cben, nem tudom van e 0.3d -s streamer(mert azzal lehet h nem jó) de már nem tanulom tovább meg nem is érdekel, abbahagytam..
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Október 02. - 13:14:35
Én incognito steamert használok 0.3c.
És GM-ben van ,de nem jó.
Nincs más beállitva a 2-es gombra csak az.
MÁr próbáltam más gombal is de semmi.
Cím: Object töltés
Írta: ObiWan - 2011. Október 02. - 13:21:15
a streamer miat enm mûködik valószinüleg
Cím: Object töltés
Írta: JackBronson - 2011. Október 02. - 13:23:07
De mivel ez az FS alapból streamer szükséges.
 
Streamer_UpdateEx

 
Anélkül nem nagyon megy.
Cím: Object töltés
Írta: Dead - 2011. Október 06. - 21:47:24
Jólett grat :)
Cím: Object töltés
Írta: Mon$TeR - 2011. December 04. - 14:21:03
Szép lett, csak szerintem hasznosabb ha a W gombbal tölti be, nem kell a playernek nyomogatni a kettest, mikor ösztönösen a W-vel ad gázt... :D
Kijavítottam:
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_UP))
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
      new Float:Pos[3];
      GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
      Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
      PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    }
}
return 1;
}[/pawn]