-
Gondolom ti is tudjátok, hogy van egy olyan hiba, hogy ha a játékos kocsiban van, nem mindig látja az objecteket, erre dobtam össze egy rövid kódot, hogy ha megnyomja a 2est, akkor újratölti a körülötte lévõ objecteket.
//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}
return 1;
}
-
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag ;)
-
>\" post=\"164628\" timestamp=\"1313178671\"]
Jó lett, És ötletes
[Fs] elõtag ;)
[/quote]
Köszi :) Bocsi elfelejtettem az fs elõtagot
Grat!
[/quote]
Kösz
-
szép lett
-
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen. 8)
-
Szép lett.
-
Sirály ez az FS!
-
Köszi mindenki:)
A legjobb az lenne ha ilyen dolgokra nem kellene plusz dolgokat írni hanem betöltené rendesen. 8)
Meg lehetne csinálni timerrel is, csak húúzós lenne szerintem
-
Jo a Script lehet beteszem a szeromba
-
Tetszik, jó kis script... Lehet, h majd fel használom :D
-
nekem ad 2 warnigot az baj?
-
ugyanaz.. ezeket adja és nem is mükszik talán ezért?
[pawn]C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(435) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Rendszergazda\\Desktop\\kész a szeó\\pawno\\include\\streamer.inc(449) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
[/pawn]
-
[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
= Lagg.
-
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_UP))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}
Egyszerûbb ha akkor hívjuk meg ha a játékos megnyomja az \"elõre\" gombot.
-
[pawn]
#include \"a_samp\"
#include \"streamer\"
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
}
return 1;
}
[/pawn]
véleményeket!
= Lagg.
[/quote]
télleg? :(:( úgy hallodtam onplayerupdate nemlaggoltat..
[/quote]
Az hogy lefut nem, de hogy miket csinálsz benne az lehet h fog.
Pl: Elmented az összes házat, kocsit, felhasználó adatait - na ilyenkor lagg lesz.
-
Azért laggol mert az összes objektet ujra betölti.
-
Igen azért hivják Object Betöltönek :D
-
Hm...pedig jóljött volna, de ha laggol akkor :\'( Megpróbálom azért
-
hasznos sokobjectes stunt szeróknal. am faxa grat hozzá
-
Hy all!
Én megprobáltam OnPlayerUpdate verzióban és OnPlayerKeyStateChange ba is de nem tölti be mégse:S
mi lehet a baj?
-
Hogyan raktad be? FS ként vagy a modba ?
-
Én is beraktam módba is meg FS-be is de nállam sem csinál semmit ..,.
-
//By: BuBa
#include <a_samp>
#include <streamer>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define IsPlayerNotInVehicle(%0) (!IsPlayerInAnyVehicle(%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}
if(PRESSED(KEY_ACTION))
{
if(IsPlayerNotInVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nem vagy kocsiban!\");
}
}
return 1;
}
Igy megyen? Átalakitottam :)
-
Nem megyen igy sem :(
-
Nem megyen igy sem :([/quote]
-
grat ez jo
-
grat ez jo
Me nállad indul?
-
[pawn]
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/teleportneve\", true) == 0)
{
VehicleObjectLoading(playerid);
// egyéb dolgok
return 1;
}
return 0;
}
VehicleObjectLoading(p)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), Streamer_UpdateEx(p,Pos[0],Pos[1],Pos[2]), PlayerPlaySound(p, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}[/pawn]
Szerintem így egyszerûbb.
-
Így se megy:S Nem a streamerrel lehet a gond?
-
Felhasználtam a scriptet a szerverembe, egyesítettem a GM-el. A szeró leírásában ott van, hogy te készítetted. :)
-
Mode ba érdemesebb betenni szerintem. Ha csak nicns 2es gombra beállitva a javítás, mint pl nekem
-
Nekem tökéletesen mûködik én a módban használtam 0.3cben, nem tudom van e 0.3d -s streamer(mert azzal lehet h nem jó) de már nem tanulom tovább meg nem is érdekel, abbahagytam..
-
Én incognito steamert használok 0.3c.
És GM-ben van ,de nem jó.
Nincs más beállitva a 2-es gombra csak az.
MÁr próbáltam más gombal is de semmi.
-
a streamer miat enm mûködik valószinüleg
-
De mivel ez az FS alapból streamer szükséges.
Streamer_UpdateEx
Anélkül nem nagyon megy.
-
Jólett grat :)
-
Szép lett, csak szerintem hasznosabb ha a W gombbal tölti be, nem kell a playernek nyomogatni a kettest, mikor ösztönösen a W-vel ad gázt... :D
Kijavítottam:
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_UP))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:Pos[3];
GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
}
}
return 1;
}[/pawn]