Szerző Téma: Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.  (Megtekintve 2791 alkalommal)

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Dátum: 2013. Június 08. - 19:10:03 »
+2
Sziasztok!  :)
Elkészítettem a saját Nemzeti Adó- és Vámhivatalomat.  :smokin:
Ez egy épület lefoglalt jármûvekkel,szolgálati jarmûvekkel.
A bejáratnál van egy pickup amibe ha belementek bedob SFPD-re.
Ez RP-szerverekre talán jó lehetne.  :D
Objectek száma:20,ami nem sok mert most nem volt kedven tovább fejleszteni.
Jármûvek száma:24,aminek szinte fele lefoglalt jármû.
Képek: http://kepfeltoltes.hu/130608/322279836sa-mp-030_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/284136157sa-mp-031_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/sa-mp-032_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/1304728874sa-mp-033_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/201564185sa-mp-034_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/sa-mp-035_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/sa-mp-037_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/sa-mp-038_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/113152625sa-mp-039_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/130608/658832155sa-mp-040_www.kepfeltoltes.hu_.png
Remélem tetszik.
Tessék:

new Nahbejarat;
new Nahkijarat;
public OnGameModeInit()
{
// Nemzeti adó és Vámhivatal
AddStaticVehicleEx(598,1476.0000000,-2151.3000500,13.4000000,180.0000000,8,74,15); //Police Car (LVPD)
AddStaticVehicleEx(599,1478.3000500,-2181.8000500,13.9000000,94.0000000,13,74,15); //Police Ranger
AddStaticVehicleEx(598,1469.1999500,-2151.3999000,13.4000000,182.0000000,12,73,15); //Police Car (LVPD)
AddStaticVehicleEx(598,1472.5999800,-2151.1999500,13.4000000,182.0000000,15,92,15); //Police Car (LVPD)
AddStaticVehicleEx(567,1422.3000500,-2151.1001000,13.5000000,206.0000000,13,18,15); //Savanna
AddStaticVehicleEx(421,1426.1999500,-2150.3999000,13.5000000,226.0000000,15,134,15); //Washington
AddStaticVehicleEx(579,1430.5000000,-2149.6999500,13.6000000,0.0000000,133,56,15); //Huntley
AddStaticVehicleEx(502,1433.5000000,-2152.0000000,13.5000000,150.0000000,37,114,15); //Hotring Racer A
AddStaticVehicleEx(568,1423.6999500,-2156.0000000,13.5000000,168.0000000,94,112,15); //Bandito
AddStaticVehicleEx(504,1427.9000200,-2155.5000000,13.5000000,54.0000000,68,7,15); //Bloodring Banger
AddStaticVehicleEx(522,1426.5000000,-2157.6001000,13.2000000,232.0000000,215,142,15); //NRG-500
AddStaticVehicleEx(418,1433.5000000,-2156.8000500,13.7000000,308.0000000,111,103,15); //Moonbeam
AddStaticVehicleEx(411,1424.8000500,-2162.1999500,13.3000000,0.0000000,89,110,15); //Infernus
AddStaticVehicleEx(558,1428.4000200,-2161.3000500,13.3000000,150.0000000,37,37,15); //Uranus
AddStaticVehicleEx(565,1435.0000000,-2161.1001000,13.2000000,210.0000000,156,161,15); //Flash
AddStaticVehicleEx(517,1431.0000000,-2163.6001000,13.5000000,160.0000000,45,58,15); //Majestic
AddStaticVehicleEx(412,1428.5999800,-2167.8999000,13.5000000,230.0000000,151,149,15); //Voodoo
AddStaticVehicleEx(576,1434.0000000,-2166.6999500,13.3000000,328.0000000,106,122,15); //Tornado
AddStaticVehicleEx(458,1425.6999500,-2170.0000000,13.5000000,26.0000000,71,53,15); //Solair
AddStaticVehicleEx(599,1477.8000500,-2178.3000500,13.9000000,94.0000000,3,56,15); //Police Ranger
AddStaticVehicleEx(599,1477.5999800,-2174.5000000,13.9000000,96.0000000,7,133,15); //Police Ranger
AddStaticVehicleEx(523,1477.1999500,-2171.6999500,13.2000000,98.0000000,14,163,15); //HPV1000
AddStaticVehicleEx(523,1476.9000200,-2170.1001000,13.2000000,96.0000000,-1,-1,15); //HPV1000
AddStaticVehicleEx(523,1476.6999500,-2168.6001000,13.2000000,94.0000000,-1,-1,15); //HPV1000
AddStaticVehicleEx(523,1476.5000000,-2167.0000000,13.2000000,100.0000000,-1,-1,15); //HPV1000
CreateObject(12941,1451.8000500,-2158.5000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,359.5000000); //object(sw_lastdrop) (1)
CreateObject(987,1429.5999800,-2144.3999000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elecfence_bar) (21)
CreateObject(987,1417.6999500,-2145.6001000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,6.0000000); //object(elecfence_bar) (22)
CreateObject(987,1421.9000200,-2156.8000500,12.5000000,0.0000000,0.0000000,109.7500000); //object(elecfence_bar) (23)
CreateObject(987,1421.8000500,-2157.0000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,276.0000000); //object(elecfence_bar) (24)
CreateObject(987,1423.0999800,-2168.8999000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,280.0000000); //object(elecfence_bar) (25)
CreateObject(987,1424.8000500,-2180.1999500,12.5000000,0.0000000,0.0000000,338.0000000); //object(elecfence_bar) (26)
CreateObject(987,1467.0000000,-2144.5000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,356.0000000); //object(elecfence_bar) (27)
CreateObject(987,1478.8000500,-2145.6999500,12.6000000,0.0000000,0.0000000,278.0000000); //object(elecfence_bar) (28)
CreateObject(987,1480.5000000,-2157.6001000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,278.0000000); //object(elecfence_bar) (29)
CreateObject(987,1482.0999800,-2169.5000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,276.0000000); //object(elecfence_bar) (30)
CreateObject(987,1472.8000500,-2184.5000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elecfence_bar) (31)
CreateObject(987,1460.8000500,-2184.3000500,12.5000000,0.0000000,0.0000000,359.5000000); //object(elecfence_bar) (32)
CreateObject(987,1436.0000000,-2184.5000000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,2.0000000); //object(elecfence_bar) (33)
CreateObject(987,1484.0000000,-2184.6001000,12.5000000,0.0000000,0.0000000,96.0000000); //object(elecfence_bar) (34)
CreateObject(1250,1448.3000500,-2182.3999000,13.6000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(smashbarpost) (1)
CreateObject(1251,1450.1999500,-2182.1999500,16.1000000,46.0000000,0.0000000,268.0000000); //object(smashbar) (1)
CreateObject(1250,1460.6999500,-2182.8000500,13.6000000,0.0000000,0.0000000,272.0000000); //object(smashbarpost) (3)
CreateObject(1251,1459.0999800,-2182.3000500,16.3000000,53.9980000,0.0000000,90.0000000); //object(smashbar) (3)
CreateObject(979,1428.3000500,-2173.3999000,13.4000000,0.0000000,0.0000000,190.0000000); //object(sub_roadleft) (5)
CreateObject(979,1436.0000000,-2171.8000500,13.4000000,0.0000000,0.0000000,194.0000000); //object(sub_roadleft) (11)
Nahbejarat = CreatePickup(1318,1,1451.7028,-2173.3423,13.8984);
Nahkijarat = CreatePickup(1318,1,246.4184,107.3042,1003.2188);
Create3DTextLabel(\"Nemzeti Adó- és Vámhivatal\",0x0910e6AA,1451.7028,-2173.3423,13.8984,50.0,0);// a bejárathoz kiirja a szöveget
Create3DTextLabel(\"Kijárat\",0x0910e6AA,246.4184,107.3042,1003.2188,50.0,0);// a kijárathoz kiirja a szöveget
Create3DTextLabel(\"Lefoglalt jármûvek!BELÉPNI TILOS!!!\",0xe60e27AA,1431.6748,-2173.5598,13.5469,50.0,0);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid==Nahbejarat)
{
    SetPlayerInterior(playerid,10);//ez azért kell hogy ne gabalyodjön össze
    SetPlayerPos(playerid,246.4718,110.1235,1003.2257);// ide az kell hogy az interioron belül hova tegyen le
    SetPlayerFacingAngle(playerid,357.4059);// ez azt jelenti hogy merre nézzen a játékos
}
if(pickupid==Nahkijarat)
{
    SetPlayerInterior(playerid,0);// ez visszaálítja az utcai interiorra
    SetPlayerPos(playerid,1451.9922,-2176.2329,13.5469);//utcai spawnhely
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.7072);//utcai arcállás
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 08. - 19:39:43 írta James4 »

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #1 Dátum: 2013. Június 08. - 20:49:56 »
+1
Szép, ment a + !


A rendõrautók szépen le voltak rakva, azonban a többi autót miért úgy raktad le :-\\?

Nem elérhető Truz

  • 128
    • Profil megtekintése
Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #2 Dátum: 2013. Június 08. - 21:21:33 »
+1
\"Kezdõ Mapper\" Ehezképest jó lett, de a lefoglalt jármûvek úgy vannak \"odahányva\" mintha egy Monster végig ment volna rajtuk utána pedig egy Dozer a roncsokat, és szétaprította volna :D ON: Amúgy tényleg jó lett

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #3 Dátum: 2013. Június 08. - 21:42:33 »
+6
Az igazat megmondva én nem nagyon ezért nem is nagyon írok ebbe a részbe, de ezt a mapot remélem nem RP szerverre szántad (tudom, hogy igen).
Egyrészt teljesen feleslegesek ilyen óriáskerítések, barikádok.
De ha ettõl eltekintek akkor az objectek csúnyán vannak igazítva. Átlógnak egymáson és mindenen.
Mapolás terén szerintem nincs olyan, hogy kezdõ vagy profi. Olyan van, hogy rászán idõt és megcsinálja igényesre és szépen eligazítgatja a dolgokat.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #4 Dátum: 2013. Június 08. - 21:46:37 »
+1
Én nem vagyok elragadtatva tõle... :/
De ha kezdõ vagy akkor még gyakorolj :)

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #5 Dátum: 2013. Június 09. - 00:04:06 »
+1
Idézetet írta: Truz date=1370719293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"Kezdõ Mapper\" Ehezképest jó lett, de a lefoglalt jármûvek úgy vannak \"odahányva\" mintha egy Monster végig ment volna rajtuk utána pedig egy Dozer a roncsokat, és szétaprította volna :D ON: Amúgy tényleg jó lett
 
Ugyan ezt mondtam :D !

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #6 Dátum: 2013. Június 09. - 08:15:38 »
0
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
Gentleman, a következõnél jobban fogok rá figyelni.
Mindenki igaz dolgokat mondott.
Azért vannak odahányva mert azokkal nem törõdnek .  :smokin:

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #7 Dátum: 2013. Június 09. - 20:50:05 »
0
Ez még egy stuntszervernek is rosz!

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #8 Dátum: 2013. Június 09. - 21:02:43 »
0
Ó, igen na csinálj már ennél jobbat!!!!  :thumbsdown:

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #9 Dátum: 2013. Június 12. - 15:46:31 »
+3
Idézetet írta: James4 date=1370804563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ó, igen na csinálj már ennél jobbat!!!!  :thumbsdown:
 
Szntem bárki bármikor már bocs...

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #10 Dátum: 2013. Június 13. - 00:31:51 »
+1
Hát nem vagyok én sem valami profi,de ez nemigen jött be..:S

Nem elérhető Blez

  • 202
    • Profil megtekintése
Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #11 Dátum: 2013. Június 16. - 17:04:08 »
+1
Hát, õszintén megvalva én egyetértek mindenkivel, fõként Gentlemannal.
Ha publikálsz egy általad készített pályát, akkor az legyen már igényes munka.
Egy ilyen pályával egy pályakészítési ligán labdába se rúghatsz...
Gyakorolj még kicsit, én is így kezdtem. Az objecteket pedig tû pontosan illeszd össze!

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #12 Dátum: 2013. Június 16. - 17:32:49 »
0
Jó a map, de a lefoglalt kocsikat minek dobtad csak úgy oda?

Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #13 Dátum: 2013. Június 16. - 21:36:17 »
0
Idézetet írta: Blez date=1371395048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát, õszintén megvalva én egyetértek mindenkivel, fõként Gentlemannal.
Ha publikálsz egy általad készített pályát, akkor az legyen már igényes munka.
Egy ilyen pályával egy pályakészítési ligán labdába se rúghatsz...
Gyakorolj még kicsit, én is így kezdtem. Az objecteket pedig tû pontosan illeszd össze!
 
Köszönöm a bátorítást.
A többi mappomon már így jártam el.  ;)

xD1999

  • Vendég
Nemzeti Adó- és Vámhivatal bejárattal, kijárattal.
« Válasz #14 Dátum: 2013. Június 17. - 09:45:05 »
0
Szép map de a kocsikat rakd le jobban szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal