Szerző Téma: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)  (Megtekintve 6852 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
+14 Show voters
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Pluginos változat itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Nem igazán találtam még olyan map konvertálót MTA-ról SA-MP-ra, ami komplett az egész map tartalmát lekonvertáná SA-MP limitek között. Nagyon sokszor szükségem volt ilyenre, ezért elkészítettem.
Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Tuningok, Szín!)

  • Marker-ek (csak 3 típus)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséged van hozzá az sscanf 2.8.1-re, ha az nincs meg, töltsd le, az nélkül bele se kezdj!
Kibontod a .rar tartalmát egy az egyben a szervermappába, lefordítod a \"converter.pwn\" fájlt. Scriptfiles mappában a \"source.map\" nevû fájlba belemásolod az MTA map fájlt és betöltöd a scriptet. A script az indulásnál azonnal lekonvertálja a mapot és az \"input.txt\"-be beleírja a konvertált dolgokat. A konvertálás NEM sorrend szerûen megy, hanem egy az egybe, aholgy olvassa a .map fájlt, írja a .txt-be a dolgokat. Emiatt majd késõbb lehet átírom C++ban, sokkal könnyebb ott ezt megoldani, mind pawn-ban.
Speciális beállítások:
Ha ezek közül valamelyiket ki/be szeretnéd kapcsolni, akkor csak simán definál a scriptben, vagy rakd a kommenttárba.
Ugyebár MTA-ban az 1.1-es verziótól RRGGBB formában használandóak a kocsi színek, eddig egyetlen egy konvertálót nem láttam, ami ezeket lekonvertálná SA-MP által támogatott kocsi szín ID-kre. Hálistennek volt rá MTA-ban egy funkció, ami RRGGBB-bõl visszaadja a legközelebbi szín ID-t tehát ezt nem volt probléma megoldani. Ezenkívül a script felismeri, ha régebbi mapot (MTA 1.0.5 és alatta lévõ verziók) konvertálsz, ott automatikusan a megadott színeket használja.
 

  • ONLY_CREATE_VEHICLE
    A jármûveket csak simán CreateVehicle() formában konvertálja le, minden extra nélkül.
    Ha ez nincs definálva, akkor konvertálja a jármû rendszámát, interiorját, virtuális világát és a rajta lévõ tuningokat is.


  • CONVERT_NUMBER_PLATE
    Konvertálja-e a jármûvek rendszám tábláját. Sok szerveren van saját rendszám tábla, tehát ezt ki lehet kapcsolni, mivel sok embernek nem elõnyös.


  • CONVERT_TO_DYNAMIC_OBJECT
    Streamer plugin által támogatott object formára-e konvertálja az objecteket. Ha a virtuális világ, vagy az interiorja az objectnek nem nulla, akkor automatikusan azt is hozzáadja, mint optionális paramétert.


  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255
    Ha MTA-ban az alfa nem 255, akkor el-e rejtse az objectet a játékból. SA-MP nem támogatja az alfa módosítását, tehát ennek más hasznát nem lehet venni, de ilyenkor nagyon hasznos. Ha pl. olyan objectet raksz le, amit SA-MP-ban nem szeretnél, hogy látható legyen, akkor simán átrakod az alfát 254-re és SA-MP-ben már ott sem lesz, szerkesztés közben pedig látod.


  • CONVERT_TO_03C
    Egészítse-e ki az ID-ket 0.3c-s SAMP-hoz az MTA Map editor miatt, mivel ide nem lehet új ID-ket berakni, csak meglévõ objecteket lecserélni.


  • CREATE_CONVERTED_OBJECTS
    Létre-e hozza a konvertált objecteket.


  • RESPAWN_TME
    Jármûvek respawn ideje.


Frissítések:
 
  • 0.3 - MTA Race map konvertálása - kocsikat még innen nem visiz, de jövõbe aztis megoldom, plusz XML-el kéne az egészet

  • 0.2 - Két új beállítás hozzáadva: CONVERT_TO_03C; CREATE_CONVERTED_OBJECTS

  • 0.1 - Elsõ kiadás


Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/10e71e6aee/MapConverter_03.rar
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 26. - 22:56:17 írta kurta999 »

Nem elérhető Blaise

  • 1002
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #1 Dátum: 2013. Október 08. - 21:29:21 »
0 Show voters
Jól hangzik :D Holnap majd biztos ki is próbálom! Mindenesetre egy + már van a topikon :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #2 Dátum: 2013. Október 08. - 21:35:23 »
0 Show voters
Majd várom a visszajelzéseket :D
Holnap belerakom a 0.3c-s objectek támogatását is.
Teszteltem egy 30k objectes MTA mappal, simán lekonvertálta 816ms alatt.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #3 Dátum: 2013. Október 08. - 22:00:34 »
0 Show voters
SetObjectMaterial(CreateObject(...), ...);

 
Ez tényleg mûködik így? A kóddal nincs probléma, de nálam valamiért warningot írt a játék alatt, mikor egy ilyen sort futattam le.
Most meg nem. Esküdni mernék mikor lefutattam egy ilyet, akkor a kliens warningot írt azzal kapcsolatosan hogy az object nem létezik.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 08. - 22:20:17 írta divkn »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #4 Dátum: 2013. Október 08. - 22:20:00 »
0 Show voters
Kéne neki mûködnie, mert próbáltam és ment.
Azt ami a scriptben van, azt konkrétan nempróbáltam.
E: Hát az érdekes, de nem ezmiatt volt az tuti. Mert elõször a CreateObject() fog lefutni, aztán csak a material váltás.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 08. - 22:22:14 írta kurta999 »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #5 Dátum: 2013. Október 08. - 22:54:08 »
0 Show voters
Már kerestem 2 hete ilyen szkriptet nem találtam egy jót.. ez nagyon fasza..  :rolleyes: szép munka kurta! :D bejön.

MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #6 Dátum: 2013. Október 15. - 16:29:23 »
0 Show voters
Tõbb mint 3 honapja keresek ijet kõsz grat itt egy + :D

Nem elérhető RyDerBoy96

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #7 Dátum: 2014. Március 07. - 15:46:11 »
0 Show voters
egy kis bump
nem történik semmi mikor lefuttatom a scriptet, üres az output.txt

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #8 Dátum: 2014. Március 07. - 18:03:11 »
0 Show voters
Küld légyszives el az elsõ ~10 sort a map fájlodból. Ránézek.
E: Én most próbáltam le, probléma nélkül megy. Újrafordítottad a .pwn-et magadnak?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 07. - 18:06:17 írta kurta999 »

Nem elérhető RyDerBoy96

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #9 Dátum: 2014. Március 07. - 18:16:19 »
0 Show voters
újrafordítottam és le is fut a script de üres marad a txt
 
Küld légyszives el az elsõ ~10 sort a map fájlodból.[/quote]
 
<map edf:definitions=\"editor_main\">
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_gunbldg) (1)\" radius=\"26.983171463013\" interior=\"0\" model=\"16774\" lodModel=\"0\" posX=\"800.32813\" posY=\"1672.125\" posZ=\"5.875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn9_01) (1)\" radius=\"29.656856536865\" interior=\"0\" model=\"16054\" lodModel=\"0\" posX=\"-427.77344\" posY=\"2238.25781\" posZ=\"44.79688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn7_01) (1)\" radius=\"24.893754959106\" interior=\"0\" model=\"16053\" lodModel=\"0\" posX=\"-400.44531\" posY=\"2242.23438\" posZ=\"45.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westsaloon_01) (1)\" radius=\"15.542363166809\" interior=\"0\" model=\"16051\" lodModel=\"0\" posX=\"-386.42969\" posY=\"2208.40625\" posZ=\"44.5625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (ghostgardoor) (1)\" radius=\"4.4378871917725\" interior=\"0\" model=\"16637\" lodModel=\"0\" posX=\"-389.82242\" posY=\"2228.56738\" posZ=\"42.55853\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn7_02) (1)\" radius=\"23.994232177734\" interior=\"0\" model=\"16689\" lodModel=\"0\" posX=\"-367.82812\" posY=\"2248.875\" posZ=\"44.40625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westsaloon_02) (1)\" radius=\"17.829504013062\" interior=\"0\" model=\"16690\" lodModel=\"0\" posX=\"-358.9375\" posY=\"2217.69531\" posZ=\"46\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (desn2_graves) (1)\" radius=\"10.197458267212\" interior=\"0\" model=\"16410\" lodModel=\"0\" posX=\"-327.49219\" posY=\"2218.48438\" posZ=\"43.32031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc09) (1)\" radius=\"3.9668898582458\" interior=\"0\" model=\"16635\" lodModel=\"0\" posX=\"-339.22116\" posY=\"2219.85962\" posZ=\"42.1671\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc04) (1)\" radius=\"4.8110446929932\" interior=\"0\" model=\"16630\" lodModel=\"0\" posX=\"-340.29575\" posY=\"2223.33496\" posZ=\"42.14207\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc10) (1)\" radius=\"4.6475391387939\" interior=\"0\" model=\"16636\" lodModel=\"0\" posX=\"-340.88397\" posY=\"2227.93433\" posZ=\"42.04721\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc05) (1)\" radius=\"4.8418850898743\" interior=\"0\" model=\"16631\" lodModel=\"0\" posX=\"-336.63766\" posY=\"2228.77246\" posZ=\"42.02363\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc06) (1)\" radius=\"6.0747561454773\" interior=\"0\" model=\"16632\" lodModel=\"0\" posX=\"-331.79559\" posY=\"2231.30933\" posZ=\"41.76121\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc07) (1)\" radius=\"4.885190486908\" interior=\"0\" model=\"16633\" lodModel=\"0\" posX=\"-325.65656\" posY=\"2213.90015\" posZ=\"43.57295\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc01) (1)\" radius=\"4.5474872589111\" interior=\"0\" model=\"16627\" lodModel=\"0\" posX=\"-324.19931\" posY=\"2214.36377\" posZ=\"44.09143\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc03) (1)\" radius=\"4.2211418151855\" interior=\"0\" model=\"16629\" lodModel=\"0\" posX=\"-338.3569\" posY=\"2217.2644\" posZ=\"42.4042\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc08) (1)\" radius=\"4.2011375427246\" interior=\"0\" model=\"16634\" lodModel=\"0\" posX=\"-336.45914\" posY=\"2211.927\" posZ=\"41.99541\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc02) (1)\" radius=\"5.2221465110779\" interior=\"0\" model=\"16628\" lodModel=\"0\" posX=\"-332.71317\" posY=\"2210.96069\" posZ=\"42.15496\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (torino_mic) (1)\" radius=\"4.2733950614929\" interior=\"0\" model=\"3350\" lodModel=\"0\" posX=\"-429.05469\" posY=\"2237.83594\" posZ=\"41.21094\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (1)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-450.4205\" posY=\"2238.60742\" posZ=\"42.71864\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (2)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-454.62561\" posY=\"2249.04468\" posZ=\"42.50506\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (3)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-454.21799\" posY=\"2259.05908\" posZ=\"45.72713\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (4)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-456.43219\" posY=\"2268.854\" posZ=\"48.64759\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>

 
nem csak removeworld van benne csak ez volt legelöl

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #10 Dátum: 2014. Március 08. - 09:46:37 »
0 Show voters
Nem igazán értem ezt, én most futtattam le és tökéletesen ment.
scriptfiles/source.map nevû fájlba tetted a map fájlodat?
Eredmény:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16774, 800.328125, 1672.125000, 5.875000, 26.983171);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16054, -427.773437, 2238.257812, 44.796878, 29.656856);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16053, -400.445312, 2242.234375, 45.156250, 24.893754);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16051, -386.429687, 2208.406250, 44.562500, 15.542363);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16637, -389.822418, 2228.567382, 42.558528, 4.437887);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16689, -367.828125, 2248.875000, 44.406250, 23.994232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16690, -358.937500, 2217.695312, 46.000000, 17.829504);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16410, -327.492187, 2218.484375, 43.320308, 10.197458);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16635, -339.221160, 2219.859619, 42.167098, 3.966889);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16630, -340.295745, 2223.334960, 42.142070, 4.811044);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16636, -340.883972, 2227.934326, 42.047210, 4.647539);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16631, -336.637664, 2228.772460, 42.023628, 4.841885);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16632, -331.795593, 2231.309326, 41.761211, 6.074756);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16633, -325.656555, 2213.900146, 43.572948, 4.885190);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16627, -324.199310, 2214.363769, 44.091430, 4.547487);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16629, -338.356903, 2217.264404, 42.404201, 4.221141);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16634, -336.459136, 2211.927001, 41.995410, 4.201137);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16628, -332.713165, 2210.960693, 42.154960, 5.222146);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3350, -429.054687, 2237.835937, 41.210941, 4.273395);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -450.420501, 2238.607421, 42.718639, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.625610, 2249.044677, 42.505058, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.217987, 2259.059082, 45.727130, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -456.432189, 2268.854003, 48.647590, 8.289926);

Nem elérhető TwisT3R

  • 576
  • Küklopsz
  • Discord: TwisT3R#7833
    • Profil megtekintése
    • Firing Squad Clan
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #11 Dátum: 2014. Március 10. - 15:44:21 »
0 Show voters
jó kis cucc felhasználom työ

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #12 Dátum: 2014. Március 20. - 15:35:44 »
+6 Show voters
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 20. - 15:52:01 írta kurta999 »

Nem elérhető RyDerBoy96

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #13 Dátum: 2014. Március 20. - 16:48:10 »
0 Show voters
jól jönne

MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
« Válasz #14 Dátum: 2014. Március 20. - 18:09:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 
Én hasznát venném neki, hasznos lenne. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal