GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: kurta999 - 2013. október 08. - 21:03:05

Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2013. október 08. - 21:03:05
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Pluginos változat itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Nem igazán találtam még olyan map konvertálót MTA-ról SA-MP-ra, ami komplett az egész map tartalmát lekonvertáná SA-MP limitek között. Nagyon sokszor szükségem volt ilyenre, ezért elkészítettem.
Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Tuningok, Szín!)

  • Marker-ek (csak 3 típus)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséged van hozzá az sscanf 2.8.1-re, ha az nincs meg, töltsd le, az nélkül bele se kezdj!
Kibontod a .rar tartalmát egy az egyben a szervermappába, lefordítod a \"converter.pwn\" fájlt. Scriptfiles mappában a \"source.map\" nevû fájlba belemásolod az MTA map fájlt és betöltöd a scriptet. A script az indulásnál azonnal lekonvertálja a mapot és az \"input.txt\"-be beleírja a konvertált dolgokat. A konvertálás NEM sorrend szerûen megy, hanem egy az egybe, aholgy olvassa a .map fájlt, írja a .txt-be a dolgokat. Emiatt majd késõbb lehet átírom C++ban, sokkal könnyebb ott ezt megoldani, mind pawn-ban.
Speciális beállítások:
Ha ezek közül valamelyiket ki/be szeretnéd kapcsolni, akkor csak simán definál a scriptben, vagy rakd a kommenttárba.
Ugyebár MTA-ban az 1.1-es verziótól RRGGBB formában használandóak a kocsi színek, eddig egyetlen egy konvertálót nem láttam, ami ezeket lekonvertálná SA-MP által támogatott kocsi szín ID-kre. Hálistennek volt rá MTA-ban egy funkció, ami RRGGBB-bõl visszaadja a legközelebbi szín ID-t tehát ezt nem volt probléma megoldani. Ezenkívül a script felismeri, ha régebbi mapot (MTA 1.0.5 és alatta lévõ verziók) konvertálsz, ott automatikusan a megadott színeket használja.
 

  • ONLY_CREATE_VEHICLE
    A jármûveket csak simán CreateVehicle() formában konvertálja le, minden extra nélkül.
    Ha ez nincs definálva, akkor konvertálja a jármû rendszámát, interiorját, virtuális világát és a rajta lévõ tuningokat is.


  • CONVERT_NUMBER_PLATE
    Konvertálja-e a jármûvek rendszám tábláját. Sok szerveren van saját rendszám tábla, tehát ezt ki lehet kapcsolni, mivel sok embernek nem elõnyös.


  • CONVERT_TO_DYNAMIC_OBJECT
    Streamer plugin által támogatott object formára-e konvertálja az objecteket. Ha a virtuális világ, vagy az interiorja az objectnek nem nulla, akkor automatikusan azt is hozzáadja, mint optionális paramétert.


  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255
    Ha MTA-ban az alfa nem 255, akkor el-e rejtse az objectet a játékból. SA-MP nem támogatja az alfa módosítását, tehát ennek más hasznát nem lehet venni, de ilyenkor nagyon hasznos. Ha pl. olyan objectet raksz le, amit SA-MP-ban nem szeretnél, hogy látható legyen, akkor simán átrakod az alfát 254-re és SA-MP-ben már ott sem lesz, szerkesztés közben pedig látod.


  • CONVERT_TO_03C
    Egészítse-e ki az ID-ket 0.3c-s SAMP-hoz az MTA Map editor miatt, mivel ide nem lehet új ID-ket berakni, csak meglévõ objecteket lecserélni.


  • CREATE_CONVERTED_OBJECTS
    Létre-e hozza a konvertált objecteket.


  • RESPAWN_TME
    Jármûvek respawn ideje.


Frissítések:
 
  • 0.3 - MTA Race map konvertálása - kocsikat még innen nem visiz, de jövõbe aztis megoldom, plusz XML-el kéne az egészet

  • 0.2 - Két új beállítás hozzáadva: CONVERT_TO_03C; CREATE_CONVERTED_OBJECTS

  • 0.1 - Elsõ kiadás


Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/10e71e6aee/MapConverter_03.rar
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: Blaise - 2013. október 08. - 21:29:21
Jól hangzik :D Holnap majd biztos ki is próbálom! Mindenesetre egy + már van a topikon :D
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2013. október 08. - 21:35:23
Majd várom a visszajelzéseket :D
Holnap belerakom a 0.3c-s objectek támogatását is.
Teszteltem egy 30k objectes MTA mappal, simán lekonvertálta 816ms alatt.
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: divkn - 2013. október 08. - 22:00:34
SetObjectMaterial(CreateObject(...), ...);

 
Ez tényleg mûködik így? A kóddal nincs probléma, de nálam valamiért warningot írt a játék alatt, mikor egy ilyen sort futattam le.
Most meg nem. Esküdni mernék mikor lefutattam egy ilyet, akkor a kliens warningot írt azzal kapcsolatosan hogy az object nem létezik.
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2013. október 08. - 22:20:00
Kéne neki mûködnie, mert próbáltam és ment.
Azt ami a scriptben van, azt konkrétan nempróbáltam.
E: Hát az érdekes, de nem ezmiatt volt az tuti. Mert elõször a CreateObject() fog lefutni, aztán csak a material váltás.
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: ZyZu. - 2013. október 08. - 22:54:08
Már kerestem 2 hete ilyen szkriptet nem találtam egy jót.. ez nagyon fasza..  :rolleyes: szép munka kurta! :D bejön.
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: gergo6 - 2013. október 15. - 16:29:23
Tõbb mint 3 honapja keresek ijet kõsz grat itt egy + :D
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: Disaster3 - 2014. március 07. - 15:46:11
egy kis bump
nem történik semmi mikor lefuttatom a scriptet, üres az output.txt
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 07. - 18:03:11
Küld légyszives el az elsõ ~10 sort a map fájlodból. Ránézek.
E: Én most próbáltam le, probléma nélkül megy. Újrafordítottad a .pwn-et magadnak?
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: Disaster3 - 2014. március 07. - 18:16:19
újrafordítottam és le is fut a script de üres marad a txt
 
Küld légyszives el az elsõ ~10 sort a map fájlodból.[/quote]
 
<map edf:definitions=\"editor_main\">
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_gunbldg) (1)\" radius=\"26.983171463013\" interior=\"0\" model=\"16774\" lodModel=\"0\" posX=\"800.32813\" posY=\"1672.125\" posZ=\"5.875\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn9_01) (1)\" radius=\"29.656856536865\" interior=\"0\" model=\"16054\" lodModel=\"0\" posX=\"-427.77344\" posY=\"2238.25781\" posZ=\"44.79688\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn7_01) (1)\" radius=\"24.893754959106\" interior=\"0\" model=\"16053\" lodModel=\"0\" posX=\"-400.44531\" posY=\"2242.23438\" posZ=\"45.15625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westsaloon_01) (1)\" radius=\"15.542363166809\" interior=\"0\" model=\"16051\" lodModel=\"0\" posX=\"-386.42969\" posY=\"2208.40625\" posZ=\"44.5625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (ghostgardoor) (1)\" radius=\"4.4378871917725\" interior=\"0\" model=\"16637\" lodModel=\"0\" posX=\"-389.82242\" posY=\"2228.56738\" posZ=\"42.55853\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westrn7_02) (1)\" radius=\"23.994232177734\" interior=\"0\" model=\"16689\" lodModel=\"0\" posX=\"-367.82812\" posY=\"2248.875\" posZ=\"44.40625\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_westsaloon_02) (1)\" radius=\"17.829504013062\" interior=\"0\" model=\"16690\" lodModel=\"0\" posX=\"-358.9375\" posY=\"2217.69531\" posZ=\"46\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (desn2_graves) (1)\" radius=\"10.197458267212\" interior=\"0\" model=\"16410\" lodModel=\"0\" posX=\"-327.49219\" posY=\"2218.48438\" posZ=\"43.32031\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc09) (1)\" radius=\"3.9668898582458\" interior=\"0\" model=\"16635\" lodModel=\"0\" posX=\"-339.22116\" posY=\"2219.85962\" posZ=\"42.1671\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc04) (1)\" radius=\"4.8110446929932\" interior=\"0\" model=\"16630\" lodModel=\"0\" posX=\"-340.29575\" posY=\"2223.33496\" posZ=\"42.14207\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc10) (1)\" radius=\"4.6475391387939\" interior=\"0\" model=\"16636\" lodModel=\"0\" posX=\"-340.88397\" posY=\"2227.93433\" posZ=\"42.04721\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc05) (1)\" radius=\"4.8418850898743\" interior=\"0\" model=\"16631\" lodModel=\"0\" posX=\"-336.63766\" posY=\"2228.77246\" posZ=\"42.02363\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc06) (1)\" radius=\"6.0747561454773\" interior=\"0\" model=\"16632\" lodModel=\"0\" posX=\"-331.79559\" posY=\"2231.30933\" posZ=\"41.76121\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc07) (1)\" radius=\"4.885190486908\" interior=\"0\" model=\"16633\" lodModel=\"0\" posX=\"-325.65656\" posY=\"2213.90015\" posZ=\"43.57295\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc01) (1)\" radius=\"4.5474872589111\" interior=\"0\" model=\"16627\" lodModel=\"0\" posX=\"-324.19931\" posY=\"2214.36377\" posZ=\"44.09143\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc03) (1)\" radius=\"4.2211418151855\" interior=\"0\" model=\"16629\" lodModel=\"0\" posX=\"-338.3569\" posY=\"2217.2644\" posZ=\"42.4042\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc08) (1)\" radius=\"4.2011375427246\" interior=\"0\" model=\"16634\" lodModel=\"0\" posX=\"-336.45914\" posY=\"2211.927\" posZ=\"41.99541\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (des_ghotfenc02) (1)\" radius=\"5.2221465110779\" interior=\"0\" model=\"16628\" lodModel=\"0\" posX=\"-332.71317\" posY=\"2210.96069\" posZ=\"42.15496\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (torino_mic) (1)\" radius=\"4.2733950614929\" interior=\"0\" model=\"3350\" lodModel=\"0\" posX=\"-429.05469\" posY=\"2237.83594\" posZ=\"41.21094\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (1)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-450.4205\" posY=\"2238.60742\" posZ=\"42.71864\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (2)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-454.62561\" posY=\"2249.04468\" posZ=\"42.50506\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (3)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-454.21799\" posY=\"2259.05908\" posZ=\"45.72713\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>
    <removeWorldObject id=\"removeWorldObject (cxreffencesld) (4)\" radius=\"8.2899265289307\" interior=\"0\" model=\"3276\" lodModel=\"0\" posX=\"-456.43219\" posY=\"2268.854\" posZ=\"48.64759\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>

 
nem csak removeworld van benne csak ez volt legelöl
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 08. - 09:46:37
Nem igazán értem ezt, én most futtattam le és tökéletesen ment.
scriptfiles/source.map nevû fájlba tetted a map fájlodat?
Eredmény:
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16774, 800.328125, 1672.125000, 5.875000, 26.983171);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16054, -427.773437, 2238.257812, 44.796878, 29.656856);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16053, -400.445312, 2242.234375, 45.156250, 24.893754);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16051, -386.429687, 2208.406250, 44.562500, 15.542363);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16637, -389.822418, 2228.567382, 42.558528, 4.437887);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16689, -367.828125, 2248.875000, 44.406250, 23.994232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16690, -358.937500, 2217.695312, 46.000000, 17.829504);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16410, -327.492187, 2218.484375, 43.320308, 10.197458);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16635, -339.221160, 2219.859619, 42.167098, 3.966889);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16630, -340.295745, 2223.334960, 42.142070, 4.811044);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16636, -340.883972, 2227.934326, 42.047210, 4.647539);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16631, -336.637664, 2228.772460, 42.023628, 4.841885);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16632, -331.795593, 2231.309326, 41.761211, 6.074756);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16633, -325.656555, 2213.900146, 43.572948, 4.885190);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16627, -324.199310, 2214.363769, 44.091430, 4.547487);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16629, -338.356903, 2217.264404, 42.404201, 4.221141);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16634, -336.459136, 2211.927001, 41.995410, 4.201137);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16628, -332.713165, 2210.960693, 42.154960, 5.222146);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3350, -429.054687, 2237.835937, 41.210941, 4.273395);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -450.420501, 2238.607421, 42.718639, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.625610, 2249.044677, 42.505058, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -454.217987, 2259.059082, 45.727130, 8.289926);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, -456.432189, 2268.854003, 48.647590, 8.289926);
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: TwisT3R - 2014. március 10. - 15:44:21
jó kis cucc felhasználom työ
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 20. - 15:35:44
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 

Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: Disaster3 - 2014. március 20. - 16:48:10
jól jönne
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: bbTamas - 2014. március 20. - 18:09:34
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 
Én hasznát venném neki, hasznos lenne. :)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 20. - 20:22:44
Na már valamennyire nekikezdtem, alap funckió megvan, XML loader is megvan csak még tanulgatnom kell pontosan hogy mûködik ez az XML mert életembe nem dolgoztam ilyennek és nem akarok fos stringkeresõs megoldásokat használni, ha van 100x gyorsabb és jobb, ha megtanulom az XML-et:D
Többi dologról majd írok ebbe a postba, ha minden jólmegy egy hét múlva be kéne hogy fejezzem. (Ha rákattanok még hétvégén is, de ennek nemhiszem hogy fentáll a veszélye)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: TwisT3R - 2014. március 21. - 22:40:44
soksikert várjuk
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: ZyZu. - 2014. március 21. - 22:44:24
Láttam, hogy linux pluginra jelenleg nem tudod megvalósítani ami semmi probléma. De egy kérdésem van.. ezeket maximum windows szervereken lehetséges majd használni? De jól hangzik.. kíváncsi leszek milyen lesz az elsõ pluginod. :) Sok sikert hozzá.


Esetleg tudsz küldeni PM -ben vagy esetleg egy linket, hogy miben írod ezeket? Úgy értem hol írod milyen programban..?
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 26. - 22:55:47
Megjelent a pluginos változat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Érdemes rá váltani; hogy miért is?
 
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: ZyZu. - 2014. március 31. - 18:46:45
Tetszik. Idõvel találtam egy jobb betöltõ megoldást amivel szerintem gyorsabban lenne a betöltés. Legalább úgy olvastam, hogy az XML betöltéssel sokkal jobb az MTA mappok betöltése, ezt pontosan nem tudom bizonyítani mivel nem teszteltem. De ahogy néztem a kódot meg minden több megoldást is találtam és sokkal egyszerûbb tényleg megírni ezzel mint egy alap fopen függvénnyel. :D
Ez egy plugin, elérhetõ linuxra és windows szerverekre is.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=150755
Ez meg az alap SAMP -ban található( úgy tudom :D ).. http://wiki.sa-mp.com/wiki/YSI:XML
Másrészt nagyon szép munka.. hasonló projectet akartam elkezdeni.. de végül nem érdemes mivel már van sok ilyen betöltõ.. MTA loader.. stb.. de szép munka. :D  ;)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. április 01. - 16:27:02
Kösz, de már a scriptel én nem tervezek foglalkozni, ott van a plugin :D
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 20. - 15:35:44
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 

Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: Disaster3 - 2014. március 20. - 16:48:10
jól jönne
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: bbTamas - 2014. március 20. - 18:09:34
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 
Én hasznát venném neki, hasznos lenne. :)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 20. - 20:22:44
Na már valamennyire nekikezdtem, alap funckió megvan, XML loader is megvan csak még tanulgatnom kell pontosan hogy mûködik ez az XML mert életembe nem dolgoztam ilyennek és nem akarok fos stringkeresõs megoldásokat használni, ha van 100x gyorsabb és jobb, ha megtanulom az XML-et:D
Többi dologról majd írok ebbe a postba, ha minden jólmegy egy hét múlva be kéne hogy fejezzem. (Ha rákattanok még hétvégén is, de ennek nemhiszem hogy fentáll a veszélye)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: TwisT3R - 2014. március 21. - 22:40:44
soksikert várjuk
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: ZyZu. - 2014. március 21. - 22:44:24
Láttam, hogy linux pluginra jelenleg nem tudod megvalósítani ami semmi probléma. De egy kérdésem van.. ezeket maximum windows szervereken lehetséges majd használni? De jól hangzik.. kíváncsi leszek milyen lesz az elsõ pluginod. :) Sok sikert hozzá.


Esetleg tudsz küldeni PM -ben vagy esetleg egy linket, hogy miben írod ezeket? Úgy értem hol írod milyen programban..?
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. március 26. - 22:55:47
Megjelent a pluginos változat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Érdemes rá váltani; hogy miért is?
 
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: ZyZu. - 2014. március 31. - 18:46:45
Tetszik. Idõvel találtam egy jobb betöltõ megoldást amivel szerintem gyorsabban lenne a betöltés. Legalább úgy olvastam, hogy az XML betöltéssel sokkal jobb az MTA mappok betöltése, ezt pontosan nem tudom bizonyítani mivel nem teszteltem. De ahogy néztem a kódot meg minden több megoldást is találtam és sokkal egyszerûbb tényleg megírni ezzel mint egy alap fopen függvénnyel. :D
Ez egy plugin, elérhetõ linuxra és windows szerverekre is.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=150755
Ez meg az alap SAMP -ban található( úgy tudom :D ).. http://wiki.sa-mp.com/wiki/YSI:XML
Másrészt nagyon szép munka.. hasonló projectet akartam elkezdeni.. de végül nem érdemes mivel már van sok ilyen betöltõ.. MTA loader.. stb.. de szép munka. :D  ;)
Cím: MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)
Írta: kurta999 - 2014. április 01. - 16:27:02
Kösz, de már a scriptel én nem tervezek foglalkozni, ott van a plugin :D