Szerző Téma: Modern Házépítés (0.1)  (Megtekintve 7640 alkalommal)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. December 30. - 17:15:03 »
+18 Show voters
\"hazepites_logo_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Üdv, fórumózó(k)!
Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam.
Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be.
A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza.
A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez.
Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel :D)
Teszt: Megvolt, mûködik.
Használat: /hazepites
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI/y_ini>
#pragma tabsize 0
new Object;
new oModel;
new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni...
\"Fal\\n\",
\"Tapéta féle fal\\n\",
\"Kõfal\\n\",
\"Szikla színû fal\\n\",
\"Csupasz fehér fal\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Csupasz krém színû fal\\n\",
\"Padló\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Kõfal\"
};
#define OBJECT_FILE_NAME       \"Falak.txt\"
#define MENU    1000
#define NEXT    1001
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Házépítés sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == MENU)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new FalakString[1600];
         format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]);
         ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
return 1;
}
if(dialogid == NEXT)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19353;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19354;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19355;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19356;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19357;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 5:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19358;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 6:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19359;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 7:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19360;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 8:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19361;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 9:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19362;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:hazepites(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Képek:
Menü:
\"hazepites_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Falak menü:
\"hazepites_falak_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mozgatás:
\"hazepites_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: Jó szórakozást!

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #1 Dátum: 2012. December 30. - 19:58:09 »
0 Show voters
jónak néz ki így a képet alapján :) ment a +
de ez nekem nincs meg :( #include <YSI/y_ini> kellene minél gyorsabban :) :)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #2 Dátum: 2012. December 30. - 21:11:23 »
+2 Show voters

Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #3 Dátum: 2012. December 30. - 21:13:29 »
+3 Show voters
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc[/quote]
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #4 Dátum: 2012. December 30. - 21:19:39 »
+1 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
Ja, see feelingû :D õk csinálták ilyen módon és igazat megvallva 2 ember aligha gondolkozik ugyan azon a módon.
(fõleg, hogy a másik témába slot-os mentést említette, pont ahogy Seen van.  :) )
De csak szólok, ha jól tudom már a Seen is más módon van mert mikor én kipróbáltam találtam benne hibát és aszem ez eljutott hozzájuk is :D ( a mód méret 1.5x-re nõtt, ez csak akkor ha házrendszerrel egybeírod )

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #5 Dátum: 2012. December 30. - 21:30:29 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1356898283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
 
ezt hol láttad? mikor lesz? :DD

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #6 Dátum: 2012. December 30. - 21:32:30 »
0 Show voters
Én azt reméltem hogy majd Te megírod. :D (verseny társ)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #7 Dátum: 2012. December 30. - 21:33:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
 
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül\' date=\' ha te csináltad szép[/quote\']
Az elõzõ bútorrendszerbõl csináltam.. de a bútorrendszernél leírtam,honnan van az alap script aminek a készítõjét sem tom :D
Csak ott volt a gépemen és megcsináltam rendesre :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 30. - 21:36:04 )

verseny társ? o.o  ???

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 30. - 21:41:56 )


Én azt reméltem hogy majd Te megírod. :D (verseny társ)
 
[/quote]
Meg is írom de valahonnan szerezhetted a képet :DD
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 30. - 21:41:56 írta Live »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #8 Dátum: 2012. December 30. - 21:44:22 »
0 Show voters
Ez már jó egy v2-es verzióhoz :)
Amúgy a képet szereztem, de az alapján én már megcsináltam :)

Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #9 Dátum: 2012. December 30. - 21:55:48 »
0 Show voters
Jó lett!

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #10 Dátum: 2012. December 30. - 22:01:25 »
0 Show voters
Kösz :D
V2? nincs korán még az? :DD
Sok minden terveztem bele..

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #11 Dátum: 2012. December 30. - 22:10:13 »
0 Show voters
Jó lett! :thumbsup:

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #12 Dátum: 2012. December 30. - 22:24:10 »
0 Show voters
Tetszik, de tényleg, nagyon. :D

Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #13 Dátum: 2012. December 30. - 22:25:23 »
0 Show voters
Szep mar varom az uj updateket.+!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Modern Házépítés (0.1)
« Válasz #14 Dátum: 2012. December 30. - 23:10:19 »
0 Show voters
Nagyon szép végre ami még nincs a fórumon :D de mostmár van :)  ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal